• Kennen jullie het? Dat je hart zegt dat je het wel moet doen maar je verstand zegt van niet.

    Wat kies jij meestal als die keuze bij jou voorkomt,
    Volg jij dan liever je hart of toch je verstand?


    <3

    Dat hangt van de concrete situatie af en ook van het probleem. Meestal geef ik mezelf wat tijd om 'opties' af te wegen en om na te denken welke van de twee het beste is. Want op het eerste moment wil je je hart soms volgen, maar als je er wat tijd over laat gaan, is je verstand volgen soms wel het beste. Plus, je hart volgen is soms pijnlijk. En ik vertrouw m'n hart niet zo.


    There will be beauty from pain.

    Mijn verstand sinds mijn hart een ongelooflijke idioot is. (cat)

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 1:23 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    M'n hart, sowieso.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Bijna altijd m'n verstand, zeker in geval van liefde and shit. Dat maakt me of een watje, of verstandig :].


    No growth of the heart is ever a waste

    A bit of both,

    als je alleen maar met je verstand kiest wordt je leven saai, maar met je hart verlang je naar dingen. En die zijn niet altijd goed voor je.

    Dus een goede mix tussen het hart en het verstand.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Meestal mijn hart.
    Of eigenlijk mijn intuïtie :')


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Mijn verstand heeft de overhand, maar hart en verstand lopen ook vaak gelijk op.


    You are beautiful, you are love.

    A little of both I guess, maar ik ben nogal impulsief dus ik geef mijn verstand meestal geen tijd om tegen mijn hart in te gaan ,ofzo. (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    jaimyhoi schreef:
    A bit of both,

    als je alleen maar met je verstand kiest wordt je leven saai, maar met je hart verlang je naar dingen. En die zijn niet altijd goed voor je.

    Dus een goede mix tussen het hart en het verstand.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Rosings schreef:
    Mijn verstand sinds mijn hart een ongelooflijke idioot is. (cat)

    Mijn verstand, anders doe ik domme dingen (:


    Take risks and conquer your fears.

    Rosings schreef:
    Mijn verstand sinds mijn hart een ongelooflijke idioot is. (cat)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik heb niet het beste hart, vrees ik dus ik volg mijn verstand. Al werkt mijn hart soms serieus tegen, hah ;p


    effort never betrays you

    Dat verschilt van situatie.

    Mijn verstand. :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.