• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. (…) besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…


    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    -16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 zinnen.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    Rollen

    7 meidenVoorlopig VOL
    - Nuría Layla Moreno - Dictionairy
    - Julliët Elisabeth Day - Jamyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords

    7 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones.- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionairy
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn


    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade Rechazame

    Invullen rol:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (18-25)
    Uiterlijk (beschrijving + foto):
    Karakter:
    Extra:


    ©Dictionairy&Rechazame

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 16:13 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb nu al zin om te beginnen. Helaas is ze nu ofline dus we moeten wachten, maar hoe beginnen we dan ongeveer?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Stiles schreef:
    Rol: Meisje
    Naam: Alessandra Phoebe Mercer
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk :



    Alessandra heeft honingblonde haren die tot over haar schouders vallen. Rond haar kruin hebben haar lokken een donkerblonde kleur. Meestal heeft ze het in een warrige knot of los zitten.
    Haar ogen hebben een mooie chocoladebruine kleur. Ze maakt haar ogen vaak op met mascara en eyeliner, meer heeft ze ook niet echt nodig aangezien er nooit een oneffenheid op haar huid te vinden is.
    Haar lippen zijn vol en hebben een van nature zalmrode kleur. Ze gebruikt nooit lipgloss en slechts heel af en toe lipstick. Wel gebruikt ze Labello zodat haar lippen zacht blijven.
    Ze is rond de 1.72m en wisselt sneakers vaak af met hakken. Tijdens het dansen draagt ze liever sneakers, omdat dat makkelijker is. Ze heeft een slank figuur met niet te overdreven vrouwelijke rondingen maar het past wel perfect bij haar lengte.

    Karakter: Als er iemand bijna onmogelijk over te halen is dan is het Alessandra wel. Ze is ontzettend koppig en blijft bijna altijd bij haar oorspronkelijke mening, die ze overigens niet onder stoelen of banken steekt. Wanneer iets haar niet bevalt laat ze dat duidelijk merken, ook al kan ze daar iemand mee kwetsen. Dat maakt haar niks uit.
    Ze kan ook wel een lief meisje zijn maar die kant laat ze alleen zien aan de mensen die ze echt vertrouwt, en dat zijn er niet veel. Er zijn meerdere redenen waarom ze die kant niet vaak laat zien. Één van die redenen is dat ze bang is om gekwetst te worden. Ze denkt dat wanneer ze zich te aardig opstelt de kans groter is dat dat gebeurt. Er zijn nog meer redenen maar die doen er niet echt aan toe.
    Als je kritiek op haar levert of een harde opmerking maakt kan je een sarcastische opmerking terug verwachten. Ze laat zich niet kleineren en heeft een hekel aan mensen die andere kleineren. Ook al kleineren ze mensen waar ze een hekel aan heeft. Een ander iets waar ze geen groot fan van is zijn mensen die denken dat ze alles zijn of juist het tegenovergestelde: mensen die denken dat ze niks voorstellen en een laag zelf beeld hebben. Ze kan er trouwens ook niet tegen als mensen zich aanstellen.
    Als je bevriend met haar bent zal ze over het algemeen aardig en vriendelijk tegen je zijn maar als ze je niet mag zegt ze nauwelijks een woord tegen je. Zo werkt het bij haar ook met ruzies, met degene die ze ruzie heeft kan ze soms dagenlang niks tegen zeggen. Ze vindt meestal dat zij niet degene hoeft te zijn die het goed moet maken, alleen als ze écht om je geeft zal zij degene zijn die het goed maakt. Waar ze echt een hekel aan heeft zijn luie mensen, en dan niet zo zeer in als niet sporten, maar lui als in niks doen. Als ze ziet dat sommige mensen behoorlijk hard aan het werk zijn en dat anderen niks doen kan ze nogal geïrriteerd raken. Ze raakt ook geïrriteerd als mensen zich aanstellen om de kleinste dingetjes. Voor de rest is ze best wel slordig en chaotisch. Om de haverklap raakt ze dingen kwijt op ze vervolgens 10 seconden later alweer te vinden.

    Extra: Alessandra heeft het dansen van haar broer geleerd, wat dan ook de reden is dat ze vooral hiphop danst, hoewel ze ook goed is in modern. (wordt nog verder uitgebreid)


    Ik heb mijn rol uitgebreid.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @stiles, fijn dankje ze is goed

    @HurtedHeart: Kate en Darryll hebben wat dansers uitgezocht en die hebben een anonieme sms gehad met daarin een bericht dat diegene een erg goede danser is en of diegene er wat in zag om in een crew te komen dansen. tegelijkertijd word diegene uitgenodigd voor een feestje een penthouse wat Darryll organiseerd in de penthouse van zijn oom. Zo leren de dansers elkaar kennen.

    Ik zou het wel fijn vinden als jullie wachten met de eerste post van je personage tot die van Darryll er staat zodat het voor jullie ook wat duidelijker is


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb foto's opgezocht en bij kate's huis zat een enorme garage. Misschien hadden Darryll en Akate deze omgebouwt tot een dans studio. Ik dacht misschien een leuk idee of beeld.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Is misschien wel een leuk idee, Dictionairy en ik zaten zelf ook aan iets van een loods ofso te denken


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. (…) besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…

    Dat staat ook in het begin verhaaltje:)


    ~

    Rol: Jongen
    Naam: Damen Nathaniël Night
    Bijnaam: Hij stelt zich meestal voor als Daniël.
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk:





    Karakter: /komt zo.
    Extra: Hij is half italiaans maar heeft meer het uiterlijk van zijn vader, die amerikaans is.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 19:07 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    me likey that sixpack


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kunnenvwe nu beginnen? :D


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hmmm...

    Guys...

    Ik zie nu dat er drie mensen zijn met de achternaam Night xd.

    Daniël, Julliët en Summer xD

    Ik pas mijn achternaam aan naar..... Day ^.^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    Rol: Jongen
    Naam: Damen Nathaniël Night
    Bijnaam: Hij stelt zich meestal voor als Daniël.
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk:





    Karakter: /komt zo.
    Extra:


    Je weet toch wel wat ik van hem... :'D je bent verschrikkelijk, met je leuke jongens x'D


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ja als het goed is is dictionairy de topic maken en andrs doe ik het haha


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    jaimyhoi schreef:
    Hmmm...

    Guys...

    Ik zie nu dat er drie mensen zijn met de achternaam Night xd.

    Daniël, Julliët en Summer xD

    Ik pas mijn achternaam aan naar..... Day ^.^


    Ohh.. Niet gezien.. Anders verander ik die van mij wel..


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    Je weet toch wel wat ik van hem... :'D je bent verschrikkelijk, met je leuke jongens x'D


    Ik vind jouw ook heel erg aardig :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    xhansjee schreef:
    Rol: Jongen
    Naam: Ben James Edwards
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk (beschrijving + foto):




    Ben is redelijk gespierd, ongeveer 1;78 lang en heeft olijf kleurige ogen. Besteed totaal geen tijd aan zijn uiterlijk. Hij staat s'ochtends op neemt een douche en poetst zijn tanden.
    Karakter: Ben is een lieve grappig en zorgzame jongen en gaat naar een theater school, na school werkt hij in het cafeetje van zijn ouders.
    Hij is erg betrouwbaar en helpt graag. Hij probeert altijd overal de beste in te zijn en dat lukt hem niet altijd. Zijn vader legt een enorme druk op hem waardoor hij soms nogal agressief reageert als iemand hem verteld dat hij iets fout doet. Wanneer Ben iets wil kan hij als een klein kind reageren en vreselijk irritant zijn. Als Ben je mag, zal hij alles doen om je te helpen en altijd voor je klaar te staan. Voor zijn vrienden heeft hij ontzettend veel over. Hij is van Australische afkomst, en is op jonge verhuist.
    Extra: Hij heeft het redelijk breed thuis en heeft geen problemen met geld. heeft een brits accent.



    Heb wat aangepast


    Blub.