• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. (…) besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…

Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    -16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 zinnen.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.

Rollen

7 meidenVoorlopig VOL
    - Nuría Layla Moreno - Dictionairy
    - Julliët Elisabeth Day - Jamyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords

7 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones.- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionairy
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn

Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade Rechazame

Invullen rol:

Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (18-25)
    Uiterlijk (beschrijving + foto):
    Karakter:
    Extra:

©Dictionairy&Rechazame

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 16:13 ]

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

kan ie btw wel rond de 20 zijn cus we hebben al zoveel jonge mensen haha

haha, sure ^^ Geen probleem

Don't be like the rest of them, darling

WillNotLearn schreef:
    (...)

Dat kun je niet.. Daar is hij te leuk voor :Y) En dat weet je zelf net zogoed XD Maar geen Daniël? Waarom niet?

Ssssshhttt! XD je mag wel een Daniël hoor (: moet je zelf weten :'D alleen je weet dat ik altijd naar Daniël toe trek xD dus ik ga dat patroon doorbreken :Y)

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Nvm

[ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 14:59 ]

I'm finally back, Finally after a Year break

jaimyhoi schreef:
    (...)

Ssssshhttt! XD je mag wel een Daniël hoor (: moet je zelf weten :'D alleen je weet dat ik altijd naar Daniël toe trek xD dus ik ga dat patroon doorbreken :Y)

Dan heef ik hem gewoon en andere naam -wbw-

Don't be like the rest of them, darling

HurtedHeart schreef:
    Nvm

Jij had ook al een personage, dus vandaar dat zij deze mag:)

~

Dictionary schreef:
    (...)

Jij had ook al een personage, dus vandaar dat zij deze mag:)
    ja weet ik daarom had ik hem ook weggehaald :)

HurtedHeart schreef:
    (...) ja weet ik daarom had ik hem ook weggehaald :)

Oooh zo:)

~

oh im sorry >.< was het beetje vergeten

Vraagje, ze kennen elkaar allemaal of niet?

Blub.

Nee, alleen de leiders kennen elkaar,
    die hebben wat mensen uitgekozen en een anonieme sms gestuurd en Darryll geeft dan een feest om elkaar te leren kennen. maar dat zal duidelijker worden in de begin post

Nog maar 2 mensen moeten invullen. Heb er in in. Oke. Dus Darryll en Kate kennen elkaar al. Oke :) ik zal haar trouwens nog een beetjeuitbreiden :)

Rol: Meisje, leerling
    Naam: Julliët Elisabeth Night
    Leeftijd: (18-25) 19 jaar
    Uiterlijk (beschrijving + foto):

Julliët heeft lang lichtbruin haar met een lichte slag erin. Ze heeft bruin/groene ogen, die eigenlijk niet zo opvallen. Ze is 1.68 klein, maar ze draagt nooit hakken dus langer zal ze ook nooit meer worden. Ze is slank, maar niet eng dun. Eigenlijk gewoon goed. Ze is linkshandig. Julliët haar kledingstijl is niet op mode gebaseerd. Ze gaat echt niet mee met de mode ofzo, deels ook omdat ze hier niet eens geld voor heeft, maar grotendeels komt dit doordat ze zich anders en kuddedier voelt.
    Karakter: Julliët is Julliët, niets meer en niets minder. Ze is voor haar vrienden een hele lieve meid, die zegt wat ze denkt, spontaan is en van een grap wel houdt. Soms kan ze wel bot zijn, of sarcastisch klinken, maar bedoelt ze dat eigenlijk niet zo. Hoewel ze 9 van de 10 keer gewoon echt bot is. Of sarcastisch. Ze is erg sociaal maar ze zal iemand niet zomaar vertrouwen. Dit laat ze alleen niet merken, maar ze vertrouwd niet zomaar iedereen. Ze lijkt soms een beetje dommig, maar dat is slechts schijn. Ze let erg op details waar andere dat niet doen. Je zal Julliët bijna nooit chagrijnig zien tenzij er echt wat met haar mis is. Julliët is een doorzetter, als ze ergens voor gaat, dan gaat ze er ook echt voor. Maar ze weet wanneer ze moet stoppen. Ze gaat graag uitdagingen en weddenschappen aan. En ook is ze dol op adrenaline. Dat vindt ze gewoon een lekker gevoel. Hoe enger, hoe beter. Alleen vindt Julliët dingen niet zo snel eng. Ze kan erg impulsief zijn maar in feite is ze een echte denkers ze denkt na over dingen. Maar dit valt wel eens weg.
    Extra: Julliët is single. En houdt van het vrolijke leven. Ze leeft met de dag, en ziet wel waar ze terecht komt. Zo gaat het al haar hele leven en ze vindt het prima. Je zal echter niet uit haar mond horen, yolo. Ze heeft een broer, maar die ziet ze tegenwoordig spreekt ze hem niet meer, ze zijn door ruzie uit elkaar gegaan. Beiden hun eigen weg.

De reden dat Julliët danst is omdat ze het leuk vindt. Ze geniet er altijd van en weet van zichzelf dat ze het kan. Niet opschepperig bedoelt, maar mensen willen ernaar kijken. Je kan haar emotie teruglezen in haar dansen. Ze praat liever niet over diepe gevoelens ofzo iets. Oja, en je wilt Julliët niet kwaad hebben. Be warned (;

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Oke

Blub.

alleen de rol van willnotlearn en dan kunnen we beginnen