• In Amerika is er grote belangstelling voor jongeren die dansen op straat en dit dan op internet zetten. Een aantal jongens en meiden uit miami zijn uit voormalige crew gezet vanwege problemen. Ze gaan iedereen terug pakken door zelf een crew samen te stellen. Ze hebben een eigen loods waar ze oefenen en alles hebben. Dan verschijnt er op internet een oproep voor danscrews. (…) besluiten met huw crew zich in te schrijven en mee te doen. Maar het inschrijfgeld bedraagt €10.000 euro. De crew doet er alles aan om geld in te zamelen en zorgen ervoor dat ze mee kunnen doen, waar hun een grote uitdaging te wachten staat. Ze moeten harder samen werken dan ooit en zorgen dat ze de wedstrijd winnen. Het draait niet alleen om vriendschap maar ook om liefde, vertrouwen, teamwork & geld…


    Regels
    - Wij geven aan wanneer het dag en nacht is en wanneer er bijeenkomsten zijn.
    -16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 zinnen.
    - Nieuwe topics worden door Dictionary of Rechazame geopend tenzij we aangeven dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan ons.
    - Te lang niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.


    Rollen

    7 meidenVoorlopig VOL
    - Nuría Layla Moreno - Dictionairy
    - Julliët Elisabeth Day - Jamyhoi
    - Summer Melody Night - Irishstar
    - Alleshia Vanessa Ripoll - Frey
    - Alessandra Phoebe Mercer - Stiles
    - Demi Jones - TheseWords

    7 jongens
    - Anthony 'Antz' Kilian Noway - Nidiot
    - Brian Everret Jones.- Klaine4Ever
    - Ben James Edwards - xhansjee
    - David Taylor McGullivan - Neamh
    - Jayson Nathan Carlson - Dictionairy
    - Damen Nathaniël Night - WillNotLearn


    Vrouwelijke leider: Kate Charlize Skye Wood - HurtedHeart
    Mannelijke leider: Darryll Wade Rechazame

    Invullen rol:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (18-25)
    Uiterlijk (beschrijving + foto):
    Karakter:
    Extra:


    ©Dictionairy&Rechazame

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 16:13 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    (...)
    haar karakter is leuk

    Ja, weer eens wat anders dan mijn hele sarcastische en donkere types, haha. Ik vind 't wel gaaf.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    (...)
    Ja, weer eens wat anders dan mijn hele sarcastische en donkere types, haha. Ik vind 't wel gaaf.

    i know right, heb ook een keer een zorgzame...heel leuk met zon sexy vent -wbw- zou em zo doen als men personage echt was geweest haha


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    (...)
    i know right, heb ook een keer een zorgzame...heel leuk met zon sexy vent -wbw- zou em zo doen als men personage echt was geweest haha

    Ik moet jou personage nog lezen, ga ik nu doen. (:
    And finally my personage is done. She any good? :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    (...)
    Ik moet jou personage nog lezen, ga ik nu doen. (:
    And finally my personage is done. She any good? :Y)

    ze is goed (: haha doe dat


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Gelezen. :Y)
    En als er morgen nog geen twee jongens bij zijn, wil ik er wel één bij maken? (':


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    Gelezen. :Y)
    En als er morgen nog geen twee jongens bij zijn, wil ik er wel één bij maken? (':

    dat is goed hoor (:


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Er moeten even oudere jongens komen, want Alleshia gaat niet daten of whatever met jongere jochies dan haar..
    But anyway, I'm going too sleep. Good night xox


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    Er moeten even oudere jongens komen, want Alleshia gaat niet daten of whatever met jongere jochies dan haar..
    But anyway, I'm going too sleep. Good night xox

    Dat heb ik dus ook. De enige die tot nu toe ouder is dan mijb personage is Darryll en daarna allemaal jonger. :P
    Good night


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...)
    Dat heb ik dus ook. De enige die tot nu toe ouder is dan mijb personage is Darryll en daarna allemaal jonger. :P
    Good night

    mensen durven geen oudere personen te maken haha :p vind ik juist leuker altijd


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    (...)
    mensen durven geen oudere personen te maken haha :p vind ik juist leuker altijd

    Heb ik dus ook. Ik vind het ook veel fijner enzo inplaats van die jonkies. Te oud zoals begin 30 of eind 20 vind ik wat minder maar tussen de 22 tot 25 vind ik altijd wel een fijne leeftijd. Pff wat haat ik mijn wekker. Moet om 6 uur werken, maar heb daar internet en shit dus ik kan altijd praten. O ja. Als er een jongens tekort is wil ik ook wel een jongen maken :) maar als iemand anders een jongen wilt spelen laat ze maar. Hoe meer zielen hoe meer vreugd. (:


    I'm finally back, Finally after a Year break

    We hebben nog 2 jongens nodig, liefst tussen de 20-25


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    We hebben nog 2 jongens nodig, liefst tussen de 20-25


    ~

    Ik wil nog wel een jongen doen trouwens:)


    ~

    nog 1 jongen!
    voor de gereserveerders, jullie hebben nog maar even om het in te vullen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rol: Jongen
    Naam: Jayson Nathan Carlson
    Leeftijd: 23 jaar
    Uiterlijk:


    Jayson heeft donker haar met zacht bruine ogen. Hij kan heel arrogant kijken wat meestal niet zijn bedoeling is. Jayson heeft een gespierd lichaam waar hij dan ook veel voor doet om dat zo te houden. Hij is ongeveer 1,83m en heeft een licht getinte huidskleur. Jayson draagt het liefs een bloesje die hij half open heeft en een makkelijke zittende jeans.
    Karakter: Jayson is een harde jongen. Hij kan soms heel snel uit zijn vel springen en heeft dan even tijd nodig om bij te komen. Jayson kan het namelijk niet goed hebben als er meedere dingen verkeerd gaan. Verder is Jayson wel heel erg behulpzaam als het nodig is. Hij staat altijd klaar voor zijn vrienden. Jayson is wel erg creatief wat betreft nieuwe danspasjes. Hij kan goed dingen combineren en vind het fijn als mensen het ook leuk vinden.
    Extra: Jayson heeft een half jaar geleden zijn vriendin verloren bij een auto-ongeluk. Sinds dien vind hij het moeilijk dat meisjes hem leuk vinden. Jayson is te bang dat als hij zijn hart verliest aan een meisje, hij haar kwijt zal raken.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 13:45 ]


    ~