• Heey heey,
    Ik had een nieuw ideetje voor een quizje ik weet alleen nog geen naam :P :D
    en Ik wil graag jullie menig weten over het idee :P en rollen >.<

    Het Idee;

    Het gaat over een meisje, Eline [vind ik makkelijker :P], Haar BF is goede vrienden met Bill, Tom, Gustav en Georg en smoor verliefd op Bill. Bill is ook verliefd op haar maar ze durven beide geen 1e stap te zetten. Tom vindt het vreselijk irritant dat zijn broer telkens over dat meisje praat en besluit op hun te koppelen. Daarbij heeft hij de hulp van Eline nodig, want die weet wat dat meisje leuk vindt. Samen gaan ze een soort van 'Date' voor bereiden voor Bill en dat meisje. Maar het loopt een beetje anders dan ze hadden geplant.

    Wat vinden jullie van het idee? :P
    Zoals je al ziet in de uitleg ben ik nog wat mensen nodig >.<
    Persoontje 1; Bezet! Door JOYCEDIAMOND
    Persoontje 2; Bezet! Door Lienerd
    Persoontje 3; Bezet! Door KimFootball
    Persoontje 4; Bezet! Door BiLlSMuRf
    Persoontje 5; Bezet! Door SayRockQueen
    Persoontje 6; Bezet! Door Flo
    Perooontje 7; Bezet! Door xPLOPMELK

    Wat wil ik weten^^;
    Rol;
    Naam;
    leeftijd;
    plaatje;
    en een tekstje met alle verder info over jou ;) [min 5 regels!];

    en misschien willen jullie ook helpen met een naam bedenken voor de quiz :P

    xLien

    3,1 of 4 wat het beste past =]
    info komt.
    naam:
    JOYCE
    leeftijd:
    16
    plaatje:
    http://a688.ac-images.myspacecdn.com/images01/23/l_01ca3a96b863fb46bc095bda44639f37.jpg
    tekst:
    Heeej poeperds.Mijn naam is joyce en ik ben 16 jaar.
    Het is een leeftijd dat je echt alles wat je tegen komt uit probeerd,dus jha,ik geniet van mijn leven.
    Muziek is mega belangrijk in mijn leven,het is mijn grote passie en ik kan echt niet meer zonder.
    Een dag geen muziek en niet gelachen,is een dag minder geleefd.Is een van de uitspraken dat ik altijd zeg.
    Voor de rest staan mijn vrienden aan de top.Ze zijn geweldig en ik wil ze voor geen goud missen.
    Als ik weet dat iemand hun pijn doet,word ik kwaam,en weetje,dat wil je helemaal niet mee maken.
    Voor de rest ben ik verslaafd aan shoppen.En dan niet alleen aan kleren,maar aan alles,schoenen,accesoires,make-up en ook zonnebrillen,zo van die mega grote.
    En dan als de avond in het weekend aangebroken is barst ik helemaal los.
    Dan ga ik samen met me'n vrienden naar de disco,waar je van die zeer mooiie jongens tegen komt.
    Wat ik misschien nog ben vergeten te vertellen is dat ik fan ben van tokio hotel.
    Tom is de geilste mens dat rond loopt op de wereld,en daar kun jij lekker niet tegen op.
    He's the beat of my heart!
    Sommigen mensen kunnen er mee leven,andere niet.Behoor je tot die laatste groep heb je peg,want dan zal ik u nooit mogen en zul je niet weten wat je mist in je leven.
    Maar ik ga nu,ik heb afgesproken.Bye!<3

    Rol; Persoon1,3 of 4
    Naam; Kim
    Leeftijd; 18 Jaar
    Plaatje; http://farm4.static.flickr.com/3223/2418697759_6fa40abe67.jpg?v=0
    Tekstje: Hoii,ik ben dus Kim en ben 18 jaar oud en heb lang zwrat krullend haar. Ik ben best wel lang en heel erg slank en ik heb ene verslaving ana balonnen want die zijn Ghail <3. IK hou vresenlijk veel van voetbal,vrienden en muziek. Ik ben qua karater erg koppig en ene doorzetter en brutaal,ik zet wat ik denk. Verder heb ik niks te melden dus DOEI CUPCAKES VAN ME <3.

    Rol; Als het maar geen huppel is
    Naam; Rachel
    leeftijd; 19
    plaatje; http://s2.fotolog.com.ar/photo/l/000/616/616378_4250014464.jpg
    en een tekstje:
    Hee,Ik ben Rachel en ik ben 19 jaartjes jong.
    Ik ben een koppig persoon met een hele eigen wil. Mijn vrienden zeggen dat ik knetter gek ben. Maar zelf zeg ik dat ik erg lief en zorgzaam ben. Altijd het positieve zeggen hex'D
    Ik ben verslaafd aan mijn gitaar en schetsboek. In mijn schetsboek staan teksten,songteksten,verhalen en gedichten. Maar ook schetsen van kleding.
    Ik kan niet zonder lolly's en mijn geliefde eyeliner.
    Ik ben gek op voetbalen en doe dat ook 1 keer in de week.
    Ik heb daarintegen een gruwelijke hekel aan zinloos geweld en dierenleed. Maar ook aan huppelgedrag en muggen.


    Music is the new sex

    Thank you^^


    Music is the new sex

    Laat je mij het weten ? =]

    Rol; Wat het best past! ;)

    Naam; Say

    leeftijd; 16

    plaatje; http://i202.photobucket.com/albums/aa209/cutandcolor/Girl%20Hairstyles/danielle.jpg

    en een tekstje met alle verder info over jou [min 5 regels!];

    Yo Bitch, listen!
    Nou ik ben dus Say, en ik ben 16 jaartjes jong. Ik heb een lollyverslaving, die inmiddels aardig serieus begint te worden, ik moet afkicken anders wordt het nog is mijn dood! x] Ik heb 2 spullen die erg belangrijk voor me zijn, namelijk mijn gitaar en mn skateboard. Ik speel al sinds ik 10 ben gitaar en skate inmiddels ook alweer een jaar of 4. Verder schrijf ik zelf liedjes, dan bedenk ik er een deuntje voor op mijn gitaar en zing ik er wat bij! :] Ik haat het als mensen me niet accepteren en heb ook al aardig wat huppeltjes in elkaar geklopt omdat ze mijn stijl 'grappig' vonden. Ik zet maar grappig neer, want ik zal niet gaan schelden! x] Ik ben koppig, eigenwijs, brutaal en snel nieuwsgierig, maar als jij gewoon lief voor mij bent ben ik ook lief voor jou! ;]
    En nog een tip: Blijf van mijn vrienden af! ;]
    See Ya!
    Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Persoontje 4,5oder 7 kies maar, info komt^^

    Rol; Persoontje 4,5 of 7

    Naam; Annelies

    leeftijd; 17

    plaatje; http://media.photobucket.com/image/scene%20girl/3L3CTR0/l_8e3b37f48048138bd5d2da593710f253.png?o=37

    en een tekstje met alle verder info over jou [min 5 regels!];

    Haaii kidz<3

    Mijn naam is zoals je hier misschen al had gezien Annelies en al zo'n 17 jaar lang leef ik op deze planeet. Jaja, 17 jaartjes al ^^ Zoals je misschien al gezien hebt heb ik blonde haren en néé! Dit is all naturale dus niet gekleurd>,< Altans dat blonde want dat bruine is gekleurd hea Ook heb ik grijze ogen en op mijn 15e heb ik aleen piercing in m'n tong laten schieten. Jaah, zelf vind ik het erg mooi maar ik zie wel elke dag mensen raar naar me kijken. Maar so what. Ik doe toch lekker wat ik wil en niet wat de andere kindjes willen nie waar? Achjah ik draag graag kleren die mijn ogen accentueren dus meestal licht blauwe dingen. Néé ik ben geen emo of scene of van die shiit! Annelies is gewoon d'r lekkere zelf en daar is ze blij om! In mijn vrije tijd doe ik aan foto's trekke, jaah deze heb ik helemaal zelf gemaakt&ook erg veel aan weggaan&shoppen metm'n vrienden! Maar ach, ik moet eigenlijk eens gaan^^.

    SeeYou<3



    Persoontje 4!!!
    Info komt zo ;)


    Dunno ><

    Trouwens erg leuk idee! (K)
    Ik zal even dnekne voor een titel! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Rol;
    Persoontje 4
    Naam;
    Elle
    leeftijd;
    17
    plaatje;
    http://i168.photobucket.com/albums/u170/PunkRockLover01/Emo%20Pics/Girl%20Emo/emo.jpg
    en een tekstje met alle verder info over jou
    [min 5 regels!];
    Hoii, Hoii ik ben Elle en Huppel al 17 jaartjes ofer deze aarde rond,, en ik moet je zeggen, ik heb het hier best naar me zin! Ik lief mijn vriendjes en vriendinetjes, en kan niet zonder hun,, ik zal dan ook maar niet aan ze komen, als ik jou was!! Ik ben Lief, Spontaan, Snel op me teentjes getrapt, denk nooit na voordat ik iets doe of zeg, en Heb zoon mijn Ego momentjes,, maar wie niet. Ik laat snel merken als ik iemant niet mag, maar dan moet je wel iets goeds fout doen, Ik kan best vaak boos worden, en het gaat dan meestal nergens ofer. Uuh, Ik hou van zingen, en gitaarspelen, dat is mjin wereldje. Ik haat Spinnen, Insecte en het allesmeeste Clown's daar ben ik egt doodsbang voor!!
    Maar ik moet Gaan,, Spreek je
    Bye. Xx


    Dunno ><

    Dating problems
    Love, but no action?


    (Voor de titel! ;))


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Rol; Persoon1,3 of 4
    Naam; Kim
    Leeftijd; 18 Jaar
    Plaatje; http://farm4.static.flickr.com/3223/2418697759_6fa40abe67.jpg?v=0
    Tekstje: Hoii,ik ben dus Kim en ben 18 jaar oud en heb lang zwrat krullend haar. Ik ben best wel lang en heel erg slank en ik heb ene verslaving ana balonnen want die zijn Ghail <3. IK hou vresenlijk veel van voetbal,vrienden en muziek. Ik ben qua karater erg koppig en ene doorzetter en brutaal,ik zet wat ik denk. Verder heb ik niks te melden dus DOEI CUPCAKES VAN ME <3.

    Mag ik 3 please?!! (A)

    Rol; Wat het best past! ;)

    Naam; Say

    leeftijd; 16

    plaatje; http://i202.photobucket.com/albums/aa209/cutandcolor/Girl%20Hairstyles/danielle.jpg

    en een tekstje met alle verder info over jou [min 5 regels!];

    Yo Bitch, listen!
    Nou ik ben dus Say, en ik ben 16 jaartjes jong. Ik heb een lollyverslaving, die inmiddels aardig serieus begint te worden, ik moet afkicken anders wordt het nog is mijn dood! x] Ik heb 2 spullen die erg belangrijk voor me zijn, namelijk mijn gitaar en mn skateboard. Ik speel al sinds ik 10 ben gitaar en skate inmiddels ook alweer een jaar of 4. Verder schrijf ik zelf liedjes, dan bedenk ik er een deuntje voor op mijn gitaar en zing ik er wat bij! :] Ik haat het als mensen me niet accepteren en heb ook al aardig wat huppeltjes in elkaar geklopt omdat ze mijn stijl 'grappig' vonden. Ik zet maar grappig neer, want ik zal niet gaan schelden! x] Ik ben koppig, eigenwijs, brutaal en snel nieuwsgierig, maar als jij gewoon lief voor mij bent ben ik ook lief voor jou! ;]
    En nog een tip: Blijf van mijn vrienden af! ;]
    See Ya!
    Say


    Ik 5? (A)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Oja,, het iedee is trouwens geweldig ;)
    Will je me iets laten weten?! [a]


    Dunno ><

    Dankje! ^^










    (dance)(dance)(dance)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...