• Ja, ik kreeg een idee voor een verhaal en ik raak het maar niet kwijt. En ook al zal ik de komende tijd misschien weinig aan het verhaal kunnen schrijven, ik besloten om het verhaal te schrijven en af te maken.

    Korte samenvatting van het verhaal

    Faye heeft mee gedaan aan x-factor net zoals 1D en is ook net zoals 1D derde geworden. Twee maanden na x-factor tekende ze een contract bij een platenmaatschappij. Ze heeft nu haar eerste album, die ligt in de winkels. En is net klaar met de tour om haar album te promoten. Nu is ze in Engeland om bij te komen van de tour en om leuke dingen te doen.

    En nu komt de waslijst met de rollen die jullie kunnen kiezen voor je personage.

    Ik hoop zo dat jullie me willen helpen hiermee! Want ik heb de personages echt nodig

    Rollen

    - Vriendinnen van Faye (Hoofdpersonage)
    - Vrienden van Faye
    - Vrienden van Vincent (Vince) (beste vriend van Faye)

    Wat ik graag wil weten van je personage

    Rol:
    Naam:
    Tweede naam: (Als je personage die heeft)
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Geboortedatum:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Verleden:
    Relatiestatus: (Single, aan het daten of een relatie)
    Tattoo's en/of piercings:
    Extra:

    Een hele waslijst, ik weet het maar ik wil je personage goed kennen voordat ik haar of hem ga verwerken in het verhaal. Ik moet natuurlijk wel weten hoe zij of hij in elkaar zit.

    Mocht je nog vragen hebben stel ze in een reactie, in een pb of een gb en ik zal antwoorden!

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 19:35 ]


    Physics is awesome

    JustMx1D schreef:
    Rol: vrienden van Faye
    Naam:Jason
    Tweede naam: (Als je personage die heeft) Samuel
    Achternaam: Green
    Leeftijd: 19
    Geboortedatum:6 Juni
    Nationaliteit: Italiaans
    Karakter:Jason is een lieve jongen, tenminste als hij je mag. Als hij je niet kent vind hij het nogal lastig om aardig te doen en vertrouwt hij je totaal niet. Bij meiden kan hij ook soms nog wel een verlegen overkomen. Verder is hij sportief en BIJNA altijd vrolijk.
    Uiterlijk:


    Familie: Zijn opa is 3 jaar geleden overleden aan een hartstilstand. Hij heeft een gehandicapt zusje van 9 en een gewoon broertje van 14.
    Verleden:Hij is vroeger op zijn 13 een keer bedreigt door een groep jongens met een mes. Hij zit er nog nog steeds heel erg mee.
    Relatiestatus: (Single, aan het daten of een relatie) Single
    Tattoo's en/of piercings: nope
    Extra: -


    Woont hij in Nederland of Engeland?:$


    Physics is awesome

    Rol: Vriendin van hoofdpersonage
    Naam: Lisanne
    Tweede naam: Destiny Hope
    Achternaam: Van Veilen
    Leeftijd: 16
    Geboortedatum: 04-11-1996
    Nationaliteit: Nederlands
    Karakter: Hope, zoals ze genoemd wil worden is een stil en gesloten meisje op het eerste gezicht, maar ze kan ook flink losgaan. Ze is erg verlegen bij onbekenden maar als ze samen met faye is kan ze helemaal zichzelf zijn.
    Uiterlijk:



    Hope 3
    Familie: Hope heeft haar vader verloren toen ze klein was, en haar moeder zwanger was van haar zusjeHaar zusje is nu inmiddels 12 en haar moeder is hertrouwd. Hoewel ze het soms nog moeilijk heeft en haar vader mist is ze blij met haar nieuwe vader, die ze ook gewoon pap noemt.
    Verleden: Hope is geboren in Nederland en woont er nogsteeds, zij en Faye waren buurmeisjes en beste vriendinnen. Todat Faye naar de Middelbare school ging, ze kregen elk nieuwe vrienden. Maar ze kunnen nogsteeds goed met elkaar opschieten.
    Relatiestatus: Single.
    Tattoo's en/of piercings: Oorbellen, en een tattoo van vogeltjes.
    Extra:
    Ze heeft een hondje, Candy op wie ze helemaal gek is.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Fidelius schreef:
    Rol: Vriendin van hoofdpersonage
    Naam: Lisanne
    Tweede naam: Destiny Hope
    Achternaam: Van Veilen
    Leeftijd: 16
    Geboortedatum: 04-11-1996
    Nationaliteit: Nederlands
    Karakter: Hope, zoals ze genoemd wil worden is een stil en gesloten meisje op het eerste gezicht, maar ze kan ook flink losgaan. Ze is erg verlegen bij onbekenden maar als ze samen met faye is kan ze helemaal zichzelf zijn.
    Uiterlijk:



    Hope 3
    Familie: Hope heeft haar vader verloren toen ze klein was, en haar moeder zwanger was van haar zusjeHaar zusje is nu inmiddels 12 en haar moeder is hertrouwd. Hoewel ze het soms nog moeilijk heeft en haar vader mist is ze blij met haar nieuwe vader, die ze ook gewoon pap noemt.
    Verleden: Hope is geboren in Nederland en woont er nogsteeds, zij en Faye waren buurmeisjes en beste vriendinnen. Todat Faye naar de Middelbare school ging, ze kregen elk nieuwe vrienden. Maar ze kunnen nogsteeds goed met elkaar opschieten.
    Relatiestatus: Single.
    Tattoo's en/of piercings: Oorbellen, en een tattoo van vogeltjes.
    Extra:
    Ze heeft een hondje, Candy op wie ze helemaal gek is.




    Hartstikke bedankt, ik vind het een heel leuk personage.


    Physics is awesome

    wanneer begin je met je story?


    To live is to fight ~ Shinku

    Lunaaaaa schreef:
    wanneer begin je met je story?


    Waarschijnlijk vanavond nog. Ik had de story wel alvast aangemaakt en de rode draad van de verhaalijn als beschrijving van de story geschreven. Ik moet alleen nog een goeie titel hebben.


    Physics is awesome

    Yaay, zet je het hier neer als ie online staat? Ik ben benieuwd ^^


    To live is to fight ~ Shinku

    Lunaaaaa schreef:
    Yaay, zet je het hier neer als ie online staat? Ik ben benieuwd ^^


    Dat zal ik doen.


    Physics is awesome

    Link naar het verhaal

    Summer

    Vanaf morgen ga ik hoofdstukken plaatsen/activeren

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 23:45 ]


    Physics is awesome

    {ohja hij woont in Engeland}


    Do what people say you can't.

    JustMx1D schreef:
    {ohja hij woont in Engeland}


    Oké, heel erg bedankt!(K)


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Oké, heel erg bedankt!(K)


    ALSJEEEHH,,als je er nog 1 of 2 of maakt niet uit hoe veel wil ik ze best voor je maken (flower)


    Do what people say you can't.

    JustMx1D schreef:
    (...)

    ALSJEEEHH,,als je er nog 1 of 2 of maakt niet uit hoe veel wil ik ze best voor je maken (flower)


    Je bent een schat! Als je nog 1 of 2 wil maken, graag. De keuze laat ik aan jou, ook al heb je maar drie keuze's want ik denk dat je dan het beste een personage kunt verzinnen.:$


    Physics is awesome

    De personages staan in een hoofdstuk van het verhaal, bij sommige heb ik hele kleine veranderingen aan gebracht. Als jullie het niet eens zijn met de veranderingen dan hoor ik dat graag.


    Physics is awesome

    Rol: vriend van Vincent
    Naam: Dennis Carlos Livingstone
    Leeftijd:18
    Geboortedatum: 29 Augustus
    Nationaliteit: Nederlands
    Karakter: Dennis is een beetje een macho boy. Hij doet er alles aan om aandacht te krijgen, tenminste als zijn grote liefde Fay niet in de buurt is. Hij is al sinds ze elkaar kennen verliefd op haar, heeft hij het vertelt? Never! Verder is hij een leuke jongen. Hij heeft soms woede aanvallen dus dan is hij wat minder aardig.
    Uiterlijk:


    Familie: Zijn opa en oma van zijn vaders kant zijn dood en de oma van zijn moeders kant is ook dood. Hij heeft dus nog maar 1 opa. 1 van zijn tantes ligt in het zieken huis met k*nk*r.
    Verleden: ^^ look upside, ohja zijn opa is overleden op Dennis' 5de, de moeder van zijn vader op zijn 8ste en de moeder van zijn moeder op zijn 15de.
    Relatiestatus: (Single, aan het daten of een relatie) Single
    Tattoo's en/of piercings: nope
    Extra: /


    Do what people say you can't.

    ohja hij woont in Nederland (flower)


    Do what people say you can't.