• Ja, ik kreeg een idee voor een verhaal en ik raak het maar niet kwijt. En ook al zal ik de komende tijd misschien weinig aan het verhaal kunnen schrijven, ik besloten om het verhaal te schrijven en af te maken.

    Korte samenvatting van het verhaal

    Faye heeft mee gedaan aan x-factor net zoals 1D en is ook net zoals 1D derde geworden. Twee maanden na x-factor tekende ze een contract bij een platenmaatschappij. Ze heeft nu haar eerste album, die ligt in de winkels. En is net klaar met de tour om haar album te promoten. Nu is ze in Engeland om bij te komen van de tour en om leuke dingen te doen.

    En nu komt de waslijst met de rollen die jullie kunnen kiezen voor je personage.

    Ik hoop zo dat jullie me willen helpen hiermee! Want ik heb de personages echt nodig

    Rollen

    - Vriendinnen van Faye (Hoofdpersonage)
    - Vrienden van Faye
    - Vrienden van Vincent (Vince) (beste vriend van Faye)

    Wat ik graag wil weten van je personage

    Rol:
    Naam:
    Tweede naam: (Als je personage die heeft)
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Geboortedatum:
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Verleden:
    Relatiestatus: (Single, aan het daten of een relatie)
    Tattoo's en/of piercings:
    Extra:

    Een hele waslijst, ik weet het maar ik wil je personage goed kennen voordat ik haar of hem ga verwerken in het verhaal. Ik moet natuurlijk wel weten hoe zij of hij in elkaar zit.

    Mocht je nog vragen hebben stel ze in een reactie, in een pb of een gb en ik zal antwoorden!

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 19:35 ]


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Hij is knap! Sorry, moest het je even laten weten. Trouwens als hij in 1996 is geboren, dan kan hij toch geen 17 zijn? :8

    oh ja faal, ff aanpassen naar 1995 xD


    To live is to fight ~ Shinku

    Ik ben bezig met maken, maar moet zo weg dus post hem morgen als je hem bodig hebt :D


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Lunaaaaa schreef:
    (...)
    oh ja faal, ff aanpassen naar 1995 xD


    Ik zat zo te kijken, ik de rekenmachine van mijn laptop erbij gepakt en alles. Ik dacht dat ik het verkeerd had.


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Ik zat zo te kijken, ik de rekenmachine van mijn laptop erbij gepakt en alles. Ik dacht dat ik het verkeerd had.


    nee dus, ik ben superslecht met dat soort data. Zeker als het oudere mensen van 40 ofzo moeten zijn.


    To live is to fight ~ Shinku

    Memoria schreef:
    Ik ben bezig met maken, maar moet zo weg dus post hem morgen als je hem bodig hebt :D


    Dat zou echt geweldig zijn. Mag ik weten welke rol je voor je personage in gedachten hebt?


    Physics is awesome

    Lunaaaaa schreef:
    (...)

    nee dus, ik ben superslecht met dat soort data. Zeker als het oudere mensen van 40 ofzo moeten zijn.


    Vaak is het ook wel moeilijk want het ligt ook aan de geboortedag en maand.


    Physics is awesome

    Rol: vriendin van Faye
    Naam: Jordan
    Tweede naam: Jess
    Achternaam: Wood
    Leeftijd: 17
    Geboortedatum: 09-06-1995
    Nationaliteit: Nederlands
    Karakter: Lief, kan goed voor zichzelf opkomen maar zegt soms de verkeerde dingen, leeft erg in haar eigen wereld. Goed gevoel voor humor. Kan niet goed haar emotie's uiten, soms best stil.
    Uiterlijk: {Zie foto} alleen heeft ze donkerblond haar,en groene ogen.
    Familie: woont bij haar oma, want haar vader is dood en haar moet zit in een inrichting voor alcohol verslaafde.
    Verleden: toen haar vader stierf aan een hartaanval werd haar moeder erg deppresief waardoor ze ging drinken en een maand in coma raakte. Daar is ze naar een kliniek gegaan waar ze behandeld werd. Jordan ging toen bij haar oma wonen.
    Relatiestatus: Happy Single :}
    Tattoo's en/of piercings: nee
    Extra: Jordan kan erg goed dansen en doet ook mee met internationale wedstrijden. Ze zingt en ontwerpt ook graag :}. Ze heeft een trauma voor clowns.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2012 - 14:57 ]


    We're all damaged in our own way, nobody is perfect. ~Johnny Depp~

    w8 foto komt nog




    http://www.quizlet.nl/fotoboek/view.php?id=243170

    de foto doet het op een of andere manier niet maar hij staat ook in mijn foto boek de link staat er

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 16:53 ]


    We're all damaged in our own way, nobody is perfect. ~Johnny Depp~

    JHartStories schreef:
    Rol: vriendin van Faye
    Naam: Jordan
    Tweede naam: Jess
    Achternaam: Wood
    Leeftijd: 17
    Geboortedatum: 09-06-1995
    Nationaliteit: Nederlands
    Karakter: Lief, kan goed voor zichzelf opkomen maar zegt soms de verkeerde dingen, leeft erg in haar eigen wereld. Goed gevoel voor humor. Kan niet goed haar emotie's uiten, soms best stil.
    Uiterlijk: {Zie foto} alleen heeft ze donkerblond haar,en groene ogen.
    Familie: woont bij haar oma, want haar vader is dood en haar moet zit in een inrichting voor alcohol verslaafde.
    Verleden: toen haar vader stierf aan een hartaanval werd haar moeder erg deppresief waardoor ze ging drinken en een maand in coma raakte. Daar is ze naar een kliniek gegaan waar ze behandeld werd. Jordan ging toen bij haar oma wonen.
    Relatiestatus: Happy Single :}
    Tattoo's en/of piercings: nee
    Extra: Jordan kan erg goed dansen en doet ook mee met internationale wedstrijden. Ze zingt en ontwerpt ook graag :}. Ze heeft een trauma voor clowns.


    Dankjewel


    Physics is awesome

    JHartStories schreef:
    w8 foto komt nog


    Komt die foto nog?

    Trouwens, mensen ik heb echt die personages hard nodig dus of jullie alsjeblieft zo lief willen zijn om een personage te bedenken? Ik weet dat ik veel van je personage wil weten maar als jullie doen ben ik jullie zo dankbaar!


    Physics is awesome

    Ik heb de rollen even aangepast, hopelijk spreken de rollen jullie meer aan. Alle personages zijn van harte welkom want ik heb ze echt hard nodig!


    Physics is awesome

    Je mag je eigen topics niet bumpen (zonder een nuttige reactie, hoewel deze reactie aan de ene kant wel nuttig was, maar de tweede keer van dat je eigenlijk wil vragen om meer rollen). :')

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 16:39 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Daley schreef:
    Je mag je eigen topics niet bumpen (zonder een nuttige reactie, hoewel deze reactie aan de ene kant wel nuttig was, maar de tweede keer van dat je eigenlijk wil vragen om meer rollen). :')


    Oké,ik zal het niet meer doen.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2012 - 16:42 ]


    Physics is awesome

    deze hoef je toch niet =)

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 20:50 ]


    Do what people say you can't.

    Rol: vrienden van Faye
    Naam:Jason
    Tweede naam: (Als je personage die heeft) Samuel
    Achternaam: Green
    Leeftijd: 19
    Geboortedatum:6 Juni
    Nationaliteit: Italiaans
    Karakter:Jason is een lieve jongen, tenminste als hij je mag. Als hij je niet kent vind hij het nogal lastig om aardig te doen en vertrouwt hij je totaal niet. Bij meiden kan hij ook soms nog wel een verlegen overkomen. Verder is hij sportief en BIJNA altijd vrolijk.
    Uiterlijk:


    Familie: Zijn opa is 3 jaar geleden overleden aan een hartstilstand. Hij heeft een gehandicapt zusje van 9 en een gewoon broertje van 14.
    Verleden:Hij is vroeger op zijn 13 een keer bedreigt door een groep jongens met een mes. Hij zit er nog nog steeds heel erg mee.
    Relatiestatus: (Single, aan het daten of een relatie) Single
    Tattoo's en/of piercings: nope
    Extra: -


    Do what people say you can't.