• Nog twee weken en school start=(, daar heb ik geen zin in maar in mijn nieuwe dansseizoen wel. Ik ga na 9 jaar Jazz-Ballet naar een andere dansschool. Ik vond het niet meer leuk met 2 dansjes per jaar.
    Nu ga ik elke maand een nieuwe dans leren, dat in 4 verschillende stijlen: Jazz-Ballet, Moderne Dans, HipHop en Streetdance. 2x een grote optreden, 4x een kleine en mijn groep is heel actief dus ook bij Roosendaal zingt en winkelopeningen en soms bij een feest=). Ik heb er echt stik veel zin in want vaak spreken ze af om tussendoor te repeteren en de groep is heel hecht en je word gelijk geaccepteerd.

    Om het topic nutig te houden, waar kijk jij naar uti?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zit hier, en ik lach je uit. (cat) Over twee weken zit ik nog lekka in frankrijk, ik hoef pas 4 september te beginnen?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Naar op vakantie gaan, folders die zich vanzelf verspreiden, tosti! en nog meer dingen die mijn leven nog beter maken _O_


    ©1998

    Naar de dag dat ik deze school en deze familie en deze wijk kan achterlaten en compleet overnieuw kan beginnen. :c


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Toch wel naar de eerste schooldag, hahaha....


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Bagginses schreef:
    Leuk zeg ;D Ik kijk uit naar The Hobbit en dat geeft maar weer aan hoe levenloos ik ben :']

    Exactly :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Trafalgar schreef:
    Toch wel naar de eerste schooldag, hahaha....

    Same here, alleen begint die pas over 4 weken.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Lakedance, aanstaande zaterdag ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Naar welke dansschool ga je?


    we danced all night to the best song ever.

    Naar de toekomst (cat)

    Ik heb lekker nog 4 weken, noorden :Y)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Tja, dit klinkt misschien heel stom maar ik heb zin in school. I'm bored. -.-


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Ik heb zin in het concert van Marina and the Diamonds, maar dat duurt nog tot eind november :{
    En een heel klein beetje in school.


    As travars

    Ik kijk uit naar school. Gewoon om mijn vriendinnen weer te zien.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Naar het moment waarop ik eindelijk al die stories die ik nog af moet maken ook echt af heb. :'D
    En naar de nieuwe seizoenen van een aantal televisieseries, al duurt dat voor in ieder geval één daarvan nog zeker een jaar. --'


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jaejoong schreef:
    Naar de toekomst (cat)

    Ik heb lekker nog 4 weken, noorden :Y)

    hahah ik twee woon in zuiden dusja.
    Maar volgend jaar zou ik een late vakantie hebben-_- maar aangezien ik dan hopelijk mijn examens mag doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik kijk net wel uit naar school, ik heb gehoord dat er al een aantal mensen in m'n klas komen die ik nog van vroeger kende, dus dat zal wel leuk worden :').


    Happiness can be found, even in the darkest of times.