• Ik zit zelf op de middelbare school VMBO 4 en ik moet dit jaar kiezen wat ik wil gaan doen. En ik vind het moeilijk om nu al te zeggen jah dit beroep doe ik over 20 jaar nog steeds. Het liefste wil ik iets met tekenen of journalistiek gaan doen. Alleen voor de opleidingen waar ik heen wil heb ik havo nodig en ik heb gewoon geen zin meer om dat te doen. Dus ik ga lekker na het MBO ( vervolg van het vmbo ) en dan stroom ik wel door naar het HBO. En weten jullie al wat je wilt gaan doen naar de middelbare ?


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ik denk iets met tekenen.
    Maar ik weet wat je voor tekenen kan doen. Of daar wel werk voor is wat je zo kunt doen. :S


    I live for the applause, you will die for it.

    geen idee, pr manager, sales manager, event manager, dierenarts, architect, vertegenwoordiger, burgerlijk ingenieur, ...
    vind ik allemaal leuwk uitzien xD


    What you see, is what you get.

    Ik denk iets met tekenen.
    Maar ik weet wat je voor tekenen kan doen. Of daar wel werk voor is wat je zo kunt doen. :S


    Met tekenen wil ik ook doen [*schudhand]
    Ik wil dingen ontwerpen en maken met tekenen. Ik ga daarvoor eerst naar een school waar je léért ontwerpen, en daarna naar de kunstacademie^^

    Je kunt dus ontwerper worden in de kunstwereld met tekenen, of iets anders in de kunst.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik wil iets met Muziek gaan doen, eerst ga ik proberen een band op te richten en daar succes mee te krijgen en als dat niet zo is iets met bandmanager ofso als het maar iets in de muziek is


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Ik wil iets met Muziek gaan doen, eerst ga ik proberen een band op te richten en daar succes mee te krijgen en als dat niet zo is iets met bandmanager ofso als het maar iets in de muziek is


    Ik heb een band!! ^^
    We hebben al 1 hit gemaakt, een liedje over een klote congierce NO-BRAIN genaamd ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik hoef hierna nog 1 jaar op deze kut school, en dan kan ik pleite :'D
    Dan ga ik dus naar die academie .. waarschijnlijk ^^
    Ik wilde eerst evenementen organiseren enzo, maar .. dat leek me toch wel klote werk dus ging ik iets zoeken wat me écht boeit en toen kwam ik bij kunst en muziek.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Ik heb een band!! ^^
    We hebben al 1 hit gemaakt, een liedje over een klote congierce NO-BRAIN genaamd ^^


    coool, nadat ik VMBO heb gedaan ga ik naar de havo, daar ga ik naar een school vol met punkers, Gothic's en emo's die vast wel een band willen oprichten!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    coool, nadat ik VMBO heb gedaan ga ik naar de havo, daar ga ik naar een school vol met punkers, Gothic's en emo's die vast wel een band willen oprichten!


    Havo? Godskolere, weer zo'n slim persoon :') Ben ik nou de enige die school verkloot heeft en een laag nivo doet? =']


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Havo? Godskolere, weer zo'n slim persoon :') Ben ik nou de enige die school verkloot heeft en een laag nivo doet? =']


    whahah wat heb jij dan voor advies?


    Ice-cream Rockt more than you x3

    (...)

    whahah wat heb jij dan voor advies?


    Advies? Gewoon wat ik nu doe, maar ik kan 2 nivo's hoger als ik wil, maar dat doe ik niet ^^ dom hé? ja weet het. =']


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik weet het nog totaaaaaaaal niet xD


    What's wrong whit loving someone?

    Ik ga na m'n middelbaar naar de hogeschool
    &&
    ik ga voor regentate Engels & Frans .
    Das dus voor het 1ste,2de & 3de middelbaar =)

    Oui, Oui

    :]


    /