• Ik zit zelf op de middelbare school VMBO 4 en ik moet dit jaar kiezen wat ik wil gaan doen. En ik vind het moeilijk om nu al te zeggen jah dit beroep doe ik over 20 jaar nog steeds. Het liefste wil ik iets met tekenen of journalistiek gaan doen. Alleen voor de opleidingen waar ik heen wil heb ik havo nodig en ik heb gewoon geen zin meer om dat te doen. Dus ik ga lekker na het MBO ( vervolg van het vmbo ) en dan stroom ik wel door naar het HBO. En weten jullie al wat je wilt gaan doen naar de middelbare ?


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ik wil iets met muziek gaan doen o: Muziek is echt mijn obsessie gewoon o: =l


    Mew <3

    ja ik wil in de muziek


    You are so god damn Sexy <3

    ik ga naar tilurg, en dan naar toneel kool. ik wil in een musical spelen xd


    ROC in Tilburg zou ik niet doen is heel klein kun je beter naar Hofplein rotterdam gaan.


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Nee, want ik doe havo. Daarna concentreer ik me op het HBO.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ga verder studeren voor journalistiek.
    Volgend jaar ga ik TSO fotografie volgen en dan verder studeren voor journalistiek :]


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Ik wil iets doen van kinderverpleegster ofzo! :Y)


    Tanya is de beste.

    Ik wil na de Havo of Vwo naar het HBO, en dan een studie journalistiek media doen. Of iets met schrijven, tekenen... Een beetje die kanten op.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik wil tandarts worden...

    ja management,, of rockacademie :D


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    Ik heb helemaal geen idee wat ik eigenlijk met mijn leven wil doen ><

    Zeker weten, ik wil de politiek in. Iets met economie ofzo wil ik doen.


    Life is hard and then we die

    Ik ben het saaiste mensje ooit op deze wereld ^^

    want ik wil Informaticus worden, of boekhouder xD

    Tja, knelpuntberoepen verdienen veel hé ^^

    NERD DIE IK BEN (nerd)

    Mbo dier. Wist ik al op middelbare school, en nu zit ik er

    nee

    Ik ga naar de kunstacademie ^^ maar voordat ik daar heen ga ga ik naar een andere academie waar je leert ontwerpen :') En daarna dus Kunstacademie, en dan moet ik in Arnhem of Amsterdam zijn dacht ik ;o


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]