• Hé!

    Misschien zijn er al best veel van dit soort forums, maar ik zoek voor een vriend van mij een gay story die een paar dagen geleden bij de 'Nieuwe story' stond. Het is een verhaal met onbekende verhalen Als jij iets weet, geef alsjeblieft de link door. Zo niet, een andere gay storie waar nu regelmatig hoofdstukjes worden geactiveerd, is ook goed.

    Alvast bedankt!

    xoxo

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 8:10 ]


    Simple but effective.

    Weet je ongeveer waar hij over gaat? Was het bijvoorbeeld onbekende personen of fanfic?
    Want dit is namelijk wel heel erg onduidelijk, aangezien er best wel veel 'gay stories' op Quizlet zijn en alle stories waaraan iets wordt aangepast of een nieuw hoofdstuk wordt gepost weer bij Nieuwste Stories komen te staan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Weet je ongeveer waar hij over gaat? Was het bijvoorbeeld onbekende personen of fanfic?
    Want dit is namelijk wel heel erg onduidelijk, aangezien er best wel veel 'gay stories' op Quizlet zijn en alle stories waaraan iets wordt aangepast of een nieuw hoofdstuk wordt gepost weer bij Nieuwste Stories komen te staan.


    Het is gewoon van onbekende personen. Ja, ik weet dus niet waar het over ging. Ik las alleen de titel, maar als je een gay storie weet waar nu rond deze tijd regelmatig hoofdstukjes worden geactiveerd, hoor ik het graag.


    Simple but effective.

    BeTheDreamer schreef:
    (...)

    Het is gewoon van onbekende personen. Ja, ik weet dus niet waar het over ging. Ik las alleen de titel, maar als je een gay storie weet waar nu rond deze tijd regelmatig hoofdstukjes worden geactiveerd, hoor ik het graag.


    Dat is vrij lastig. En je hebt ook echt geen idee meer wat de titel was? Geen enkel woord?
    Het enige dat ik ken dat ook maar enigszins in de buurt komt van wat je zoekt is Niemand van Isabellehh, maar die is al een tijdje afgelopen, dus ik neem aan dat die het niet is.

    Edit: Ik heb even gegoogled. Is het misschien deze? Waarom ik? [gay-story]

    [ bericht aangepast op 6 aug 2012 - 13:12 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    IamMoon schrijft er meerdere, misschien moet je eens op haar profiel kijken.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Square schreef:
    (...)

    Dat is vrij lastig. En je hebt ook echt geen idee meer wat de titel was? Geen enkel woord?
    Het enige dat ik ken dat ook maar enigszins in de buurt komt van wat je zoekt is Niemand van Isabellehh, maar die is al een tijdje afgelopen, dus ik neem aan dat die het niet is.

    Edit: Ik heb even gegoogled. Is het misschien deze? Waarom ik? [gay-story]


    Heel erg bedankt voor je hulp, ik ga even kijken of het de goeie is. Echt bedankt voor je hulp!


    Simple but effective.

    Yuliette schreef:
    IamMoon schrijft er meerdere, misschien moet je eens op haar profiel kijken.


    Oké, ik zal gaan kijken. Bedankt voor je hulp!


    Simple but effective.

    BeTheDreamer schreef:
    (...)

    Heel erg bedankt voor je hulp, ik ga even kijken of het de goeie is. Echt bedankt voor je hulp!


    Graag gedaan. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan