• haaj
    ik ben hopeloos ik hoop dat iemand mij kan helpen
    Ik heb al een tijdje contact met een jongen. Een week is het alleen maar sms en de week er na webcam en dan week er na weer sms en zo verder. Dus in het echte leven hebben we nog niet gesproken.Nu mijn probleem...
    Ik weet niet hoe het komt maar elke maand hebben wij wel ruzie om de kleinste dingen.Bijvoorbeeld als ik zeg tegen hem : 'je bent vroeg vandaag'
    dan krijg ik terug:'is het weer niet goed' en dan negeert hij mij de ganse dag. Of als ik zeg:'jij bent precies happy vandaag' (via sms dan hé ) dan krijg ik terug 'ja ik ben happy maar niet als gij begint te zagen'. De dag er voor hadden wij dan webcam aan gezet en was het nog zo van.'het werd tijd dat ik je zie,ik miste je, sms je mij,...' Als het dan de "smsweek" is dan probeer ik zo min mogelijk te sturen (wat niet vaak lukt want dan begin ik hem te missen) omdat ik met de webcam anders heel stil ben omdat ik niet weet wat ik dan moet zeggen maar dan krijg ik dingen zoals 'je bent zo stil,wat is er,negeer je mij,...' komen die ruzie's door dat ik te veel contact heb met hem of door wat zou het komen??

    dankjewel als je zou reageren X

    Ik kan niet oordelen of je hem misschien te veel smst want je zegt niet hoe vaak je hem ongeveer smst.Maar ik zou op een moment dat het juist goed gaat tussen jullie voorzichtig aan hem vragen waarom hij soms zo vreemd doet. Waarschijnlijk heeft hij er wel een goede reden voor.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Blijkbaar is het niet goed als je teveel stuurt maar als je minder stuurt is het ook niet goed. Ik zou hem vragen wat hij nou wil omdat hij beide niet goed vind. Eerlijk gezegd vind ik hem een zeikerd, als je veel smst en hem veel aandacht geeft is het niet goed maar als je hem de ruimte wil geven door middel van minder smsen is het ook niet goed.


    Physics is awesome

    Panini schreef:
    Ik kan niet oordelen of je hem misschien te veel smst want je zegt niet hoe vaak je hem ongeveer smst.Maar ik zou op een moment dat het juist goed gaat tussen jullie voorzichtig aan hem vragen waarom hij soms zo vreemd doet. Waarschijnlijk heeft hij er wel een goede reden voor.



    We sturen vooral vooral s'ochtends en late avond in de "smsweek" X

    Ik denk dat je hem eens moet vragen wat hij ervan vindt.


    26 - 02 - '16

    gewoon vragen:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."