^^)
-
4 aug 2012 - 21:425 aug 2012 - 13:19
En ik gok dat de titel van dit topic geen invloed heeft op of je het topic wel of niet mag plaatsen. Het heeft alleen te maken met de verandering in de fid in de URL balk.
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
5 aug 2012 - 13:19DarkSavior schreef:
(...)
Ik haat het als iemand mij zo noemt.
Nou, niet zo bedoeld, maar meer als iemand die goed is met computers.
Dat vind ik awesome.You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt
5 aug 2012 - 13:21Patholoog schreef:
(...)
Nou, niet zo bedoeld, maar meer als iemand die goed is met computers.
Dat vind ik awesome.
Basic shit, maarja. Ik heb veel moeilijkere dingen gedaan xdI hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
5 aug 2012 - 21:44DarkSavior schreef:
(...)
Hier ga ik ervan uit dat IsMod bestaat en daarin een 0 staat als een user een normale user is en een 1 als deze een moderator is. Verder gaat ik ervan uit dat de tabel members bestaat en daar alles instaat.
Nice, das inderdaad de juiste oplossing.
Hoewel je eventueel nog een token kan toevoegen om csrf aanvallen tegen te gaan.
Laurens,5 aug 2012 - 21:45lauratjeu schreef:
(...)
Nice, das inderdaad de juiste oplossing.
Hoewel je eventueel nog een token kan toevoegen om csrf aanvallen tegen te gaan.
Laurens,
Ja, maar ik denk niet dat dat nodig is op Q zelf.I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
5 aug 2012 - 21:48Ik bedoel een token in de post request om een topic aan te maken.
Omdat het mogelijk is om een mod op een link te laten klikken en als nog een topic te plaatsen.
Maar beveiliging tegen csrf-aanvallen moet voor de hele website nog geïmplenteerd worden. Voorlopig is jouw oplossing wel oké.5 aug 2012 - 21:49Ah, hebben we nu twee computerslimmeriken op Q?
"Well, well. Look who we've got here!"
5 aug 2012 - 21:51@Hiddlestons: ^^
5 aug 2012 - 22:05lauratjeu schreef:
Ik bedoel een token in de post request om een topic aan te maken.
Omdat het mogelijk is om een mod op een link te laten klikken en als nog een topic te plaatsen.
Maar beveiliging tegen csrf-aanvallen moet voor de hele website nog geïmplenteerd worden. Voorlopig is jouw oplossing wel oké.
Hoe bedoel je? Een mod moet nog wel de mogelijkheid hebben om op die link te klikken want hun mogen dat wel.I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
5 aug 2012 - 22:09Btw laurens, waarom staat op je profiel laura als je niet zo heet? Laurens is toch een jongensnaam?
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.
5 aug 2012 - 22:26Jha, kmoest ff anoniem zijn.
Kzal ff naam aanpasse5 aug 2012 - 22:429 aug 2012 - 14:36Haha geniaal. Ook super hoe Rutger daar op reageert. x')
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
12 aug 2012 - 15:0420 aug 2012 - 19:36