• Mijn zusje van vier... Mijn pa heeft besloten om haar even naar buiten te nemen omdat ze zo vaak binnen zit. Dus hij gaf haar de opdracht om zich aan te kleden, want dat moet ze leren haha.
    Dus komt ze zo naar beneden in een spijkerbroek en trainingsvest, en vraagt ze aan mij "Vind je mij mooi?' Hahahahah. Dat was echt schattig.
    Dus ik zei "Ja, ik vind je heel mooi." Wou ze me geen knuffel geven omdat ik nat haar heb en haar kleding dan verpest... (cat)

    Iemand ook soms zulke schattige broers/zussen?
    (krul)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Starkisch schreef:
    Mijn zus is even schattig als ik schattig ben. (cat)


    Hahaha, I know the feeling.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Een zusje van 13 en broertje van 15. Mijn zusje is het enige wat nog in de buurt van schattig kan komen :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ja. Mijn zusje van 3,5 kan soms ook zo'n dingen doen [:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Mijn broertje is ook best wel schattig :3


    26 - 02 - '16

    Nee, ik ben enigst kind.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mijn zusje van 10 maanden lacht heel schattig en dan krijgt ze van die bolle wangen. Gewoon om op te eten. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Nope I'm the cute one lol. Ik heb 2 zussen. Éen van 21 en één van 18 :')

    Mijn zusje is 17 en af en toe ook nog superschattig xd.


    I am an idiot, I move.

    Mijn broertje is 12 en stront irritant, puber tegen puber je kent het vast wel.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    hmmm nehh men zus is 18 men broers 21 31 en 33 :') niet heel schattig meer


    Life is hard, just break it with your head <3

    Mijn broertje is 15, en is een vreselijke puber die denkt dat hij een buitenlander is (: En m'n zus van 34 is ook niet bepaald schattig, haar zoontje van 4 maanden wel. Echt een cutie.


    To infinity and beyond •

    ik heb een neefje van 3 en een nichtje van iets meer dan 11 maanden. En dat is echt een lachebekje. Met haar doop elke keer bij haar naam was het eehhh uuhhh echt super droog. en mijn neefje als je vraagt wie is dat? Dat is mijn baby zusje evyxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    mijn broertje is echt vaak irrietant gewoon maar hij kan ook wel eens aardig doen

    Mijn zusje van 14 gedraagt zich als een 18-jarige, dus nee, niet echt schattig ofzo. (A)


    Tell me about it, stud.

    Mijn zusjes zijn niet schattig, maar onaardig. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean