• Ik ben een beetje op zoek naar een nieuwe username en als ik denk dat ik 'm gevonden heb, is ie al bezet. De andere usernames die op m'n lijstje staan, vind ik gewoon niet leuk genoeg om in te ruilen voor Landon en ik ben echt te slecht in het bedenken van een leuke username... Meh. (no_chears)
    Iemand anders hier ook problemen mee?

OKAY, laat dat verhaal maar zitten. I've got my new username and I love it. Dankje Amy
    :Y)

[ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 21:42 ]

Just keep your head up. Stick on the ice.

Wel paar keer gehad en dat is zwaar klote. Helemaal als je de username echt heel leuk vindt.

"Ignite, my love. Ignite."

Beckett schreef:
    (...)

Wat is er eigenlijk grappig aan?

Ik heb het nooit want ik verander m'n username bijna nooit :Y)

Omdat ik hem om hulp had gevraagd met mijn usernames, hij mij niet meer wilde helpen, ik helemaal gestresst raakte omdat ik niks wist, ik maar begon te zeiken omdat elke username bezet was en nu ziet hij dit topic.

Nieve schreef:
    (...)
    Hij pest haar graag. (joehoe)

Jij weet het, Amy. Kan jij mij niet helpen met een awesome username? (flower)

Landon schreef:
    (...)

Jij weet het, Amy. Kan jij mij niet helpen met een awesome username? (flower)

AMYISAWESOME vind ik wel wat hebben. Hahaha, nee, eh, geen idee. Moet ik even over na denken.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Nieve schreef:
    (...)
    AMYISAWESOME vind ik wel wat hebben. Hahaha, nee, eh, geen idee. Moet ik even over na denken.

Oeh, die username klinkt wel heel aantrekkelijk. (nerd)

Daley schreef:
    (...)

Oeh, die username klinkt wel heel aantrekkelijk. (nerd)

Heb ik toch weer wat verzonnen hé. Tom Daley, dushi.(wbw)

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Nieve schreef:
    (...)
    Heb ik toch weer wat verzonnen hé. Tom Daley, dushi.(wbw)

Oh yeah, ik hou echt van je. (heart2)

Ik ben zelf goed in het verzinnen van username's, duurt vaak alleen eventjes.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Ik ben er nog steeds niet over heen dat precies op het moment dat ik ooit een topic had gemaakt, over usernamen, iemand snel Dobby als usernaam had gedaan.

Alleen maar tranen van geluk

Ferreira schreef:
    Ik ben er nog steeds niet over heen dat precies op het moment dat ik ooit een topic had gemaakt, over usernamen, iemand snel Dobby als usernaam had gedaan.

Oh, dat is echt lullig. (no_chears) Dan doe je Dobbey, staat ook nog eens leuker. Oke nee joke, dan is de betekenis weg.

[ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 21:45 ]

Maar welke wou je dan? *curious*

Daley is leuk trouwens (wbw)

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Rosings schreef:
    Maar welke wou je dan? *curious*

Daley is leuk trouwens (wbw)

McGuiness of Grimes, want dat zouden de enige 2 usernames zijn die over Landon heen kwamen. Maar nu heb ik Daley en ik wil geen andere username tot Quizlet is uitgestorven. *O*

Zal ik eens zeggen dat ik Daley ook nog als optie voor je had, seriously (cat)

[ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 22:25 ]

"Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

Nieve schreef:
    (...)
    Hij pest haar graag. (joehoe)
    Klopt *O*

"Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

Preysler schreef:
    Zal ik eens zeggen dat ik Daley ook nog als optie voor je had, setiously (cat-

SERIOUSLY. Oh my god. (cat)