• Sam Claflin



    Waar kennen we hem nog meer van?
    Hij speelde Phillip in Pirates of the Caribean, on stranger tides.
    William in Snow White and the Huntsman.


    Bron

    Wat vinden jullie van hem?

    -omdat ik hier nog geen topic over gezien had en iedereen beniewd was-

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 17:44 ]


    Your make-up is terrible

    Btw, IMBD is als wikipedia, iedereen kan erop neerzetten wat hij wil c: maar alles behalve Sam Claflin & Tony Shalhoub is wél bevestigd.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 18:06 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Hutcher schreef:
    Het is nog niet bevestigd door lionsgate, dus alleen een gerucht c: wel is nu zeker door wie Mags gespeeld gaat worden.
    ]
    Er staat wel trouwens dat Lionsgate het in de nabije toekomst gaat bevestigen.


    Your make-up is terrible

    Patrol schreef:
    (...)
    Hij was de jongen die die meermin vrijliet ofzo


    Ja, dat is dus die priester :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Assassin schreef:
    (...)
    Er staat wel trouwens dat Lionsgate het in de nabije toekomst gaat bevestigen.

    Ja, dat zou kunnen, Jena Malone was ook al ver van te voren bekend en niet door Lionsgate bevestigd en nu gaat ze toch Johanna spelen (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Prisoner again, ja ben op iemand anders account :

    Ik vind hem wel goed gecast !


    No Need To Be Easy , Be Worth It x

    Hutcher schreef:
    (...)
    Ja, dat zou kunnen, Jena Malone was ook al ver van te voren bekend en niet door Lionsgate bevestigd en nu gaat ze toch Johanna spelen (:


    Ik vind haar eigenlijk best uh... niet sexy.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind haar eigenlijk best uh... niet sexy.


    Ik weet niet hoe ze er nu uitziet, maar toen ze dat wat langere zwarte haar had vond ik haar net kunnen :'D Maar ze zal nooit mijn perfecte Johanna worden, aangezien ik haar negroïde had voorgesteld (:


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Hutcher schreef:
    (...)

    Ik weet niet hoe ze er nu uitziet, maar toen ze dat wat langere zwarte haar had vond ik haar net kunnen :'D Maar ze zal nooit mijn perfecte Johanna worden, aangezien ik haar negroïde had voorgesteld (:


    Hm, ik vind haar er een beetje als een retard uitzien. Niet als een bitch of sexy of iets dergelijks.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hm, ik vind haar er een beetje als een retard uitzien. Niet als een bitch of sexy of iets dergelijks.


    Op deze foto ziet ze er wel mooi uit, maar je moet goed je best doen om er zo een te vinden :'D


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Hutcher schreef:
    (...)

    Op deze foto ziet ze er wel mooi uit, maar je moet goed je best doen om er zo een te vinden :'D


    Op zich is dat wel een heel mooie foto. Maar voor mij lijkt ze op een combinatie van Kristen Steward, Victoria Beckham en de kin van Sarah Jessica Parker. D:


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Op zich is dat wel een heel mooie foto. Maar voor mij lijkt ze op een combinatie van Kristen Steward, Victoria Beckham en de kin van Sarah Jessica Parker. D:


    .___.
    Je neemt de woorden uit mijn mond. Ik kan eigenlijk niet eens naar haar gezicht kijken omdat ik word afgeleid door haar kin.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Chuggaa schreef:
    :9~

    meer kan ik niet over hem zeggen, haha.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Frodo schreef:
    (...)

    Ja, dat is dus die priester :')

    oh, lol.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Chuggaa schreef:
    :9~

    meer kan ik niet over hem zeggen, haha.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Gaat hij Finnick spelen????
    Vet chill.
    Ik vind hem in allebei zijn rollen cool. Dus dat gaat leuk worden xD


    Stenenlikker