• Mijn oude Quizlet account! Ik was helemaaaal vergeten dat ik die had. Ik heb hem terug gevonden door naar mijn voornaam te zoeken via de zoekfunctie van Q, omdat Vanity mij aan het pesten was dat ze telkens over een andere Mitchell aan het praten was. Toen ging ik de quizen doorkijken en daar stond er eentje tussen die ik me kon herinneren. Ik had toen de voorbeeld quiz van Rutger overgenomen, letterlijk. (Ik heb nu alles verwijderd dus je zult hem niet vinden, te beschamend xd)

    Ik heb eerst aan Yoda en Nevi gevraagd wat mijn e-mailadres was en ik herkende die niet in eerste instantie. Maar toen dacht ik even na en was het het e-mailadres van de moeder van een jongen waarmee ik als kind altijd speelde. En zo kwamen de stukjes terug en kon ik mijn wachtwoord herinneren en ja, zo heb ik mijn account terug xd

    Dus hallo Quizlet,
    DarkSavior.

    Het eerste wat ik dacht toen ik mitchell zag staan, was heeft zijn nickname alweer veranderd? Maar het is dus je oude account. Als jongen bij wel een soort van uitzondering op het forum, denk ik samen met Alwin en sommige andere jongens die af en toe een topic openen.


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    Het eerste wat ik dacht toen ik mitchell zag staan, was heeft zijn nickname alweer veranderd? Maar het is dus je oude account. Als jongen bij wel een soort van uitzondering op het forum, denk ik samen met Alwin en sommige andere jongens die af en toe een topic openen.

    Hahaha en ik zou nu niet mijn eigen naam als username nemen. Dat vind ik maar niks xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb ook nog een oud account. Maar geen idee wat de username ervan is, beetje jammer :'D


    -

    Toevallig heb ik ook een oud account, maar ik kan er niet meer op geraken.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”