• Mijn oude Quizlet account! Ik was helemaaaal vergeten dat ik die had. Ik heb hem terug gevonden door naar mijn voornaam te zoeken via de zoekfunctie van Q, omdat Vanity mij aan het pesten was dat ze telkens over een andere Mitchell aan het praten was. Toen ging ik de quizen doorkijken en daar stond er eentje tussen die ik me kon herinneren. Ik had toen de voorbeeld quiz van Rutger overgenomen, letterlijk. (Ik heb nu alles verwijderd dus je zult hem niet vinden, te beschamend xd)

    Ik heb eerst aan Yoda en Nevi gevraagd wat mijn e-mailadres was en ik herkende die niet in eerste instantie. Maar toen dacht ik even na en was het het e-mailadres van de moeder van een jongen waarmee ik als kind altijd speelde. En zo kwamen de stukjes terug en kon ik mijn wachtwoord herinneren en ja, zo heb ik mijn account terug xd

    Dus hallo Quizlet,
    DarkSavior.

    Hey! Zie je wel dat mijn pesten je uiteindelijk heeft geholpen.
    No thanks no thanks.

    Danku Vanity, Danku.
    En natuurlijk herkende ik Quizlet niet toen ik joinde met DarkSavior, het was compleet veranderd.

    en was het het e-mailadres van de moeder van een jongen waarmee ik als kind altijd speelde.

    Hahaha :')


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Haha, welkom op Quizlet. Grapje. Lol.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Aragog schreef:
    (...)
    Hahaha :')

    Ja vette omweg, toen hadden we nog geen internet / kon ik er nog niet mee omgaan. Een van de twee xd

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 23:18 ]

    mitchell schreef:
    Danku Vanity, Danku.
    En natuurlijk herkende ik Quizlet niet toen ik joinde met DarkSavior, het was compleet veranderd.


    Dat vind ik nog wel het leukste van alles denk ik xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha, uiteindelijk toch gelukt dus!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    Haha, uiteindelijk toch gelukt dus!

    Hahaha ja. Nog eens bedankt!

    Maar ik blijf op DarkSavior anders word het voor anderen evt. verwarrend en voor mijzelf, denk ik, ook xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Maar ik blijf op DarkSavior anders word het voor anderen evt. verwarrend en voor mijzelf, denk ik, ook xd


    neehoor jij valt wel op

    Vain schreef:
    (...)

    neehoor jij valt wel op

    En waarom mag dat zijn? Omdat ik een jongen ben of gewoon omdat ik ben wie ik ben?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    En waarom mag dat zijn? Omdat ik een jongen ben of gewoon omdat ik ben wie ik ben?


    Omdat je een jongen bent, en daardoor kent iedereen je op het forum.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    En waarom mag dat zijn? Omdat ik een jongen ben of gewoon omdat ik ben wie ik ben?


    Ik denk beide ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    DarkSavior schreef:
    (...)
    En waarom mag dat zijn? Omdat ik een jongen ben of gewoon omdat ik ben wie ik ben?


    omdat je Saviour op de Amerikaanse manier schrijft.

    Duh.

    Vain schreef:
    (...)

    omdat je Saviour op de Amerikaanse manier schrijft.

    Duh.


    was Saviour niet British ding?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you