• Het Huis van de Nacht is een school voor halfwassen. Deze school bevind zich in Tusla en is voor jongeren die net gemerkt zijn. Elke gemerkte halfwas heeft een blauwe halve maan op zijn of haar voorhoofd. Deze is nog niet ingekleurd. Sommigen van de halfwassen krijgen een speciale gave van Nux. Een affiniteit zoals dat word genoemd. Elke halfwas die op deze school komt zal hier 6 jaar zitten, tot hij of zij Veranderd in een volwassen vampier. Pas wel op dat de verandering ook kan worden af gestoot. Helaas valt daar niks aan te doen en zal de halfwas sterven.

    Er worden normale lessen gevolgd vanaf 20.00 uur tot 02.00 uur s´nachts. Daarna hebben de halfwassen vrije tijd tot de zon op komt. Van zonsopgang tot zonsondergang slapen vampiers. Dit omdat zij s´nachts leven en overdag een beetje tot geen zonlicht kunnen verdragen.




    Regels

    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen.
    -16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 zinnen.
    - Nieuwe topics worden door mij geopend tenzij ik aangeef dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    - 5 dagen niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.

    Rollen

    Meisje affiniteit aarde - Kyra Benthe Yenz - PainEnds
    Meisje affiniteit vuur -
    Meisje affiniteit water - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    Meisje affiniteit lucht - Niamh Promise Hale - Frey
    Meisje affiniteit geest - Audrey Rae Haven - Prisoner
    Meisje affiniteit alles - Selené Destiny Moreno - Dictionary

    Jongen affiniteit aarde - Jason Chesule - Hantio
    Jongen affiniteit vuur - Aiden Michael Johnson - Prisoner
    Jongen affiniteit water - Daniel "Dan" Cillian Moore - PopRocket
    Jongen affiniteit lucht - Eli (Elijah) Rivers - xhansjee
    Jongen affiniteit geest -
    Jongen affiniteit alles - Gereserveerd - Broadfields

    Invullen voor de rol:

    Rol:
    Kracht:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (beschrijving + foto):
    Karakter:
    Goede & slechte eigenschappen:
    Extra:

    Lesrooster

    1e uur – Vampiersociologie – Lokaal 215
    2e uur – Drama – Centrum voor uitvoerende Kunsten
    Of
    Tekenen – Lokaal 312
    Of
    Inleiding tot muziek – Lokaal 314
    3e uur – Literatuur – Lokaal 214
    4e uur Schermen – Sportzaal

    Lunchpauze

    5e uur – Spaans – Lokaal 216
    6e uur – Inleiding tot de rijkunst – Manege

    Vrije tijd


    Informatie over de plattegrond etc komt allemaal in een ‘Informatiestorie’ Hier ben ik nog mee bezig. Tevens komen hier ook alle rollen in te staan


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 14:00 ]


    ~

    xhansjee schreef:
    Topic is dood :p


    Er moeten nog een paar invullen, en opzich kunnen die leraren en de hoge priesteres ook wel weg hoor;)


    ~

    Ik ga hem nu invullen


    I only miss you when I'm breathing

    Vul hem nu verder in


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik zal het zo verder invullen


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Omg, ..ik zie nu pas dat er een Aubrey is en mijn personage heet Audrey.. ghehe lekker handig XD ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    [ Omg, ..ik zie nu pas dat er een Aubrey is en mijn personage heet Audrey.. ghehe lekker handig XD ]

    Ik heb mijn personage haar naam veranderd in Niamh. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Oooh okeey, ;d ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    Rol: Meisje
    Kracht (Voor halfwassen): Geest
    Vak (Voor leraren): -
    Naam: Audrey Rae Haven.
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk (beschrijving + foto): Audrey is 1.76, heeft lang krullend donkerbruin haar en een tintje. Haar ogen zijn grijs/groen en ze heeft volle lippen.


    Karakter: Audrey heeft snel de neiging om mensen de waarheid te zeggen, opzicht is het een goeie eigenschap, maar soms is het iets te veel van het goede. De manier ook waarop ze het zegt kan vaak verkeerd opgepakt worden en dat maakt haar vaak niet al te geliefd bij andere terwijl het eigenlijk wel een grappig, lief, meisje kan zijn. Ze kan erg koppig en eigenwijs zijn als iemand haar advies geeft als ze haar zinnen op iets heeft gezet, ook is ze erg nieuwsgierig wat haar daar ook niet op helpt.
    Ze heeft vaak een ongeïnteresseerde en nonchalante houding en zit vaak helemaal in haar gedachte vast.
    Ze is altijd in voor iets leuks, zal nooit een uitdaging afslaan en doet van alles wat je haar maar voorschrijft, hoe gevaarlijker hoe leuker volgens haar.
    Vertrouwen is voor haar erg belangrijk en als je die schendt is het voor haar heel moeilijk om zich erover heen te zetten. Ze heeft een aardige trots en vind het ook moeilijk om toe te geven als ze iets niet zelf kan. Haar trots is daardoor ook haar bescherm schild en masker.
    Goede & slechte eigenschappen: Goede eigenschappen; Zorgzaam, zelfstandig en niet op haar mondje getrapt.
    Slechte eigenschappen; Haar trots, nonchalantheid en impulsieve gedrag iet wat tevens ook iets goeds kan zijn.
    Extra:Audrey is een slim en getalenteerd meisje, ze is artistiek en gepassioneerd. Haar talenten liggen bij muziek en kunst.

    Rol: Jongen
    Kracht (Voor halfwassen): Vuur
    Vak (Voor leraren): -
    Naam: Aiden Michael Johnson
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk (beschrijving + foto): Aiden is rond de 1.93, heeft pikzwart haar en grijs/blauwe ogen. Zijn lippen zijn vol en hij is vrij gespierd.
    [ Even die stretchers wegdenken xd ]


    Karakter: Aiden is een jongen die niet veel van zichzelf vrij geeft, qua verleden en zichzelf, dat geeft hem vaak een mysterieuze uitstraling.
    Hij kan een enorme flirt zijn, maar zal nooit een echte player zijn. Hij kent de waarde van een meisje en van zichzelf.
    Hij kan erg beschermend tegenover zijn vrienden en familie zijn en soms ook erg agressief. Het is een jongen die met beide benen op de grond staat en ook erg down to earth. Het is een intelligente jongen die zijn grenzen kent een een erg goed gevoel voor mensen kennis heeft. Hij doorziet leugens heel gauw en om bij hem te kunnen liegen zal een wonder zijn want hij kan erg oplettend zijn qua lichamelijke uitdrukkingen.
    Zelf kan hij wel heel goed liegen, hij zal het niet gauw doen maar een leugentje voor bestwil vind hij opzicht wel kunnen. De waarheid is niet voor iedereen geschikt.
    Goede & slechte eigenschappen: Aiden kan soms wat agressief zijn, te trots en te nuchter. Toch is hij erg beschermend, rustig en mysterieus.
    Extra: Aiden is geadopteerd, hij heeft nog steeds geen idee wie zijn ouders zijn. Het enige wat hem is nagelaten is een zilveren ketting en een zilveren ring met een grote blauwe steen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Okee 100000x sorry ik was het even vergeten. Ik ga nu bezig.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Ik was het ook vergeten, sorry. Klein vraagje, ik heb de boeken waar je het over hebt helemaal niet gelezen. Zelfs nog nooit van gehoord, ik heb namelijk niets met fantasy boeken. Is dat erg? Want als je liever mensen hebt die er wat vanaf weten, doe ik niet meer mee, maakt niet uit. (:


    everything, in time

    Broadfields schreef:
    Ik was het ook vergeten, sorry. Klein vraagje, ik heb de boeken waar je het over hebt helemaal niet gelezen. Zelfs nog nooit van gehoord, ik heb namelijk niets met fantasy boeken. Is dat erg? Want als je liever mensen hebt die er wat vanaf weten, doe ik niet meer mee, maakt niet uit. (:


    Ik heb wel een link voor je eventueel Klik Dit gaat over de boekenserie:) Kijk hier maar een beetje rond en dan snap je het vast wel:) En anders kun je me altijd nog vragen:)


    ~

    Mensen willen jullie je rol voor vrijdagavond 8 uur af of ingevuld hebben? Ik wil vrijdagavond graag beginnen als het kan:)

    Alvast bedankt


    ~

    Ik wil het wel doen maar heb nog geen tijd gehad die site echt te bekijken dus weet eigenlijk nog niet precies hoe het allemaal werkt enzo. Maar ik denk dat ik hem vrijdag avond wel af kan hebben :D


    I only miss you when I'm breathing

    Ik schrijf me uit


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rol: Jongen
    Kracht (Voor halfwassen): Water
    Vak (Voor leraren):-
    Naam: Daniel "Dan" Cillian Moore
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk (beschrijving + foto):


    Daniel heeft lichtblond haar met bruine highlights en mooie groen-blauwe ogen. Voor een jongen heeft hij vrij lange wimpers. Ook heeft hij nogal duidelijke wenkbrauwen omdat ze een stuk donkerder zijn als zijn haar is. Dan heeft een schattig gezicht en een lieve glimlach.
    Karakter: Daniel is heel nieuwsgierig, hij wil altijd weten wat er aan de hand is. Soms kan hij daarbij nogal irritant overkomen omdat hij veel vragen stelt en vaak heel snel achter elkaar zodat veel mensen nog een keer moeten vragen wat hij nou eigenlijk zei. Hij is daarbij ook vaak achterdochtig en heeft het heel snel door als mensen liegen.
    Dan is ook heel erg spontaan. Hij zegt wat hij meent en meent wat hij zegt maar is niet gemeen. Hij wil altijd alles over iedereen weten en accepteerd het vaak niet als mensen heel misterieus of gesloten zijn.
    Daniel is iemand die leeft via de regels van lang leve de lol maar sinds hij gemerkt is, is het voor hem moeilijker omdat hij veel van zijn vrienden heeft verloren omdat hij hen moest verlaten.
    Dan komt soms over alsof hij een ADHD-er is maar hij is ook vaak heel erg rustig. Hij heeft ook momenten voor zichzelf nodig om uit te rusten en om te ontspannen. Hij leest graag en doet zelf ook een poging om een boek te schrijven maar is al meer dan 10 keer opnieuw begonnen omdat hij te perfectionistisch is.
    Goede & slechte eigenschappen: Een goede eigenschap van Dan is dat hij snel nieuwe vrienden maakt omdat hij altijd heel vrolijk overkomt en erg sociaal is. Ook is hij erg leergierig zolang het maar geen saaie onderwerpen zijn en als hij iets heel leuk vind praat hij er de hele tijd over. Daniel heeft ook slechte eigenschappen en dat is bijvoorbeeld dat hij soms irritant kan zijn met de vele vragen die hij stelt en koppig is. Ook is het een slechte eigenschap van Daniel dat hij zijn gedachtegang niet helemaal geordend heeft en dus aan 10 dingen te gelijk denkt zonder ook maar op te letten op wat werkelijk belangrijk is.
    Extra: Toen Daniel jonger was is zijn moeder overleden in een auto-ongeluk. Ze is in het donker de macht over het stuur verloren en het kanaal ingereden. Zijn vader die naast haar zat heeft door snel te zwemmen kunnen ontkomen aan de verdrinkingsdood maar was al te laat bij Daniels moeder om haar te redden. Zijn moeder was toen al ernstig ziek en had nog maar ongeveer een jaar te leven. In die tijd was Daniel erg godsdienstig ingesteld en geloofde dat voor alles een reden was. Hij dacht dat zijn moeder aan een veel pijnlijkere dood door ziekte is ontsnapt door dat auto-ongeluk te krijgen.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 22:23 ]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.