• Het Huis van de Nacht is een school voor halfwassen. Deze school bevind zich in Tusla en is voor jongeren die net gemerkt zijn. Elke gemerkte halfwas heeft een blauwe halve maan op zijn of haar voorhoofd. Deze is nog niet ingekleurd. Sommigen van de halfwassen krijgen een speciale gave van Nux. Een affiniteit zoals dat word genoemd. Elke halfwas die op deze school komt zal hier 6 jaar zitten, tot hij of zij Veranderd in een volwassen vampier. Pas wel op dat de verandering ook kan worden af gestoot. Helaas valt daar niks aan te doen en zal de halfwas sterven.

    Er worden normale lessen gevolgd vanaf 20.00 uur tot 02.00 uur s´nachts. Daarna hebben de halfwassen vrije tijd tot de zon op komt. Van zonsopgang tot zonsondergang slapen vampiers. Dit omdat zij s´nachts leven en overdag een beetje tot geen zonlicht kunnen verdragen.




    Regels

    -Ik geef aan wanneer het dag en nacht word & wanneer de lessen beginnen en eindigen.
    -16+ is toegestaan.
    - Spreken met minimaal 4 zinnen.
    - Nieuwe topics worden door mij geopend tenzij ik aangeef dat iemand anders dit mag doen.
    - Geen bekende mensen als personage.
    - Geen perfecte personages die niks verkeerd doen etc.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan.
    - Geen mensen die na een dag of halverwege stoppen. Of helemaal niet eens beginnen.
    - Als je jou profielnaam verandert geef je dat even door aan mij.
    - 5 dagen niet reageren betekend uitschrijving, tenzij je het hebt gemeld.
    - Als je niet praat in de vorm van je personage gebruik je (){}[].
    - Niet samen alles samen vol spammen want dan is het voor de anderen niet meer te volgen.
    - Niet de personage van iemand anders besturen.

    Rollen

    Meisje affiniteit aarde - Kyra Benthe Yenz - PainEnds
    Meisje affiniteit vuur -
    Meisje affiniteit water - Julliët Elisabeth Night - jaimyhoi
    Meisje affiniteit lucht - Niamh Promise Hale - Frey
    Meisje affiniteit geest - Audrey Rae Haven - Prisoner
    Meisje affiniteit alles - Selené Destiny Moreno - Dictionary

    Jongen affiniteit aarde - Jason Chesule - Hantio
    Jongen affiniteit vuur - Aiden Michael Johnson - Prisoner
    Jongen affiniteit water - Daniel "Dan" Cillian Moore - PopRocket
    Jongen affiniteit lucht - Eli (Elijah) Rivers - xhansjee
    Jongen affiniteit geest -
    Jongen affiniteit alles - Gereserveerd - Broadfields

    Invullen voor de rol:

    Rol:
    Kracht:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (beschrijving + foto):
    Karakter:
    Goede & slechte eigenschappen:
    Extra:

    Lesrooster

    1e uur – Vampiersociologie – Lokaal 215
    2e uur – Drama – Centrum voor uitvoerende Kunsten
    Of
    Tekenen – Lokaal 312
    Of
    Inleiding tot muziek – Lokaal 314
    3e uur – Literatuur – Lokaal 214
    4e uur Schermen – Sportzaal

    Lunchpauze

    5e uur – Spaans – Lokaal 216
    6e uur – Inleiding tot de rijkunst – Manege

    Vrije tijd


    Informatie over de plattegrond etc komt allemaal in een ‘Informatiestorie’ Hier ben ik nog mee bezig. Tevens komen hier ook alle rollen in te staan


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 14:00 ]


    ~

    Ik wil wel Meisje affiniteit lucht reserveren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frey schreef:
    Ik wil wel Meisje affiniteit lucht reserveren.


    Oke:)


    ~

    Mag ik een jongen reserveren? :) btw cool idee :D


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    oh btw.. ik ben weer eens dom bezig XD mag jongen-affiniteit water


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Mag ik een jongen met affiniteit (of zoiets xd) aarde reserveren

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 9:39 ]


    I only miss you when I'm breathing

    @PopRocket: Ja hoor:) Ben jij bekend met de boeken?:)

    @Hantio: Tuurlijk:) Ben je bekend met de boeken?:)


    ~

    Nee dat niet maar ik denk dat ik het wel snap (:


    I only miss you when I'm breathing

    Mag ik jongen, affiniteit alles reserveren?(:


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Mag ik jongen, affiniteit alles reserveren?(:


    Ja:)


    ~

    Hantio schreef:
    Nee dat niet maar ik denk dat ik het wel snap (:


    Op de eerste pagina staat ergens een link naar een Nederlandse website over het huis van de nacht:) Misschien kun je daar even kijken;)


    ~

    Okeey ik bekijk het zo wel even (:


    I only miss you when I'm breathing

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 18:24 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rol: Jongen affiniteit aarde
    Kracht: (Voor halfwassen): Affiniteit aarde
    Naam: Jason Chesule
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk: (beschrijving + foto):


    Jason heeft (voor een jongen) middellang, blond haar waar ook een deel donkere plukken tussen zitten. Hij is 1.87, lang maar toch ook redelijk sterk gebouwd. Zijn ogen zijn helder, donker blauw gekleurd en vallen erg op door zin lichte, haast witte, huidskleur.
    Karakter:
    Goede & slechte eigenschappen:
    Extra:

    Wordt later verder bijgewerkt, moet nu even weg

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 18:15 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Rol: Meisje.
    Kracht (voor halfwassen): Lucht.
    Vak (voor leraren): –
    Naam: Niamh Promise Hale
    Leeftijd: Zeventien.
    Uiterlijk (beschrijving + foto):


    Karakter:
          Niamh is een slimme, intelligente meid die graag wat van haar toekomst wil maken en denkt vaak eerst na voordat ze iets zegt, echter is het heel wat anders als ze eerlijk wilt zijn of iemand dit van haar vraagt. Ze zal het misschien niet zo tactvol zeggen, maar je krijgt het in ieder geval eerlijk op je bordje. Ze is erg creatief en is haar tijd vaak aan het vergaren met tekenen, schilderen, gedichten en verhalen schrijven en ga zo maar door. Toch is ze altijd wel heel kritisch op zichzelf, waardoor ze steeds meer van zichzelf eist en hierdoor vaak de mooie stukken van haar werk niet ziet, want voor haar moet het perfect zijn.
          Ze kan van een goed gesprek houden, echter houd zij niet van te veel praten en dagdroomt liever. Als je haar eigenlijk eenmaal aan het praten hebt gekregen, zal ze naar je verhaal luisteren en zeggen wat zij ervan vind, maar zij zal het gesprek afkappen als het haar te diepzinnig wordt. Het maakt haar dan niet uit of iemand anders het laatste woord heeft, aangezien zij dan allang in haar gedachten is verzonken.
          Niamh heeft een grondige hekel aan mensen die naïeve en arrogant zijn en wilt dit soort mensen dan ook het liefste vermijden, want als zij deze tegen komt, zal en kan zij zeker tegen je uitvallen. Als ze eenmaal een doel voor ogen heeft, zal ze niet stoppen voordat ze dit bereikt heeft, waar ze vaak een beetje in doordraaft. Ze mag er dan wel lieflijk en charmant uitzien, laat uiterlijk je echter niet bedriegen, want ze is geen meisje waar je ruzie mee wilt, want ze is zeker niet bang om haar vuisten te gebruiken als het nodig is.
          Voor haar vrienden is ze lief en behulpzaam, heeft ze een luisterend oor klaar als je problemen hebt en zal er altijd voor je zijn. Altijd zal zij voor haar vrienden door het vuur gaan en het voor hun opnemen, zelfs als de groep groter is. Als er iemand een stomme vraag stelt of iets wat zij dom vind klinken, zal zij sarcastisch erop terug reageren. Ze laat vooral niet zomaar over zich heen lopen, want dan heb je de verkeerde meid voor je!
    Goede & slechte eigenschappen:
    Positief: Ze zal altijd eerlijk zijn, wat ook gelijk een negatieve eigenschap is. Ze is creatief en lief en behulpzaam, ze zal altijd voor haar vrienden klaar staan.
    Negatief: Soms kan ze nogal te snel op haar teentjes getrapt zijn en ze is vrij sarcastisch, wat op sommige momenten goed is, maar op andere momenten kan ze beter haar mond houden.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 12 aug 2012 - 20:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Voor de rest niemand?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered