• Hi guys,
    Ik had laatst ergens gelezen dat iemand om 12 uur super vaak op kudo klikte en daardoor ongelovelijk veel kudo's kreeg.
    Eerlijk gezegd geloofde ik dit niet. Ik dacht dat iemand gewoon weer een nieuwe manier bedacht had om Quizlet te slim af te zijn en zichzelf veel kudo's te geven (Zoals toen met Proxy sites, wat nu gelukkig is opgelost.)
    Om het te bewijzen heb ik daarnet zelf geprobeerd of dit inderdaad zo is. Nou je ziet het. Mijn verhaal heeft plotseling 57 kudo's omdat ik nogal vaak geklikt heb ofzo.

    Het spijt me dat ik nu zo veel kudo's heb, maar ik heb de fout wel bewezen.
    Ik vraag me nu dus af;
    Hoe komt dit? En kan het verholpen worden?


    [Ik wist niet goed waar ik dit topic moest plaatsen.]


    EDIT; De fout is nu opgelost!

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 0:19 ]


    Winter is coming.

    Krijg zo'n gevoel dat het gewoon komt door de tijdstip xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wow, magic. Haha, ik heb geen idee. En je bent wel eerlijk! (:


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Welkom bij de club. Bij mij werkte het 1 keer...


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Maar het grappige is... Ik fake helemaal niets en toch haal ik alle stories die zich veertig kudo's hebben gegeven binnen een uur in.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Maar het grappige is... Ik fake helemaal niets en toch haal ik alle stories die zich veertig kudo's hebben gegeven binnen een uur in.

    Haha. Nou ja, beter toch? ;p


    Winter is coming.

    Uneventful schreef:
    Welkom bij de club. Bij mij werkte het 1 keer...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zo doen die mensen het dus. Vreselijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ach ja, nu staat er eindelijk eens een story in de top die géén One Direction bevat.
    En wel goed dat je eerlijk bent. Zo doen sommige dat dus. Op zich wel een slimme manier, maar om nou elke keer tot 12 uur in de nacht op te blijven, dat heb ik er niet voor over, haha! En daarbij is het verdienen van je kudo's dan toch fijner, lijkt me.

    Maar goed, wel knap dat je tot de ontdekking bent gekomen! Ik wist het ook niet.


    Chaos is a ladder.

    er is nu tenminste een storie in de top die NIET over 1D gaat


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Dank voor je eerlijkheid en dit topic.

    Ik heb weer wat aanpassingen gedaan en hopelijk is het nu toch echt goed beveiligd.

    Hou je me op de hoogte of het morgen niet meer lukt?


    Dit is mijn signature...

    Uneventful schreef:
    Maar het grappige is... Ik fake helemaal niets en toch haal ik alle stories die zich veertig kudo's hebben gegeven binnen een uur in.


    Je bent geweldig, wil je er nog een taart voor ook?

    Maar je bent tenminste eerlijk met dit topic (: Ik heb het geprobeerd, maar als ik nu meer dan 1 keer op de kudoknop druk, krijg ik wit scherm. Dus ik neem aan dat het verholpen is :')


    To infinity and beyond •

    Rutger schreef:
    Dank voor je eerlijkheid en dit topic.

    Ik heb weer wat aanpassingen gedaan en hopelijk is het nu toch echt goed beveiligd.

    Hou je me op de hoogte of het morgen niet meer lukt?


    Ik zal het laten weten!


    Winter is coming.

    Calabasas schreef:
    (...)

    Je bent geweldig, wil je er nog een taart voor ook?

    Maar je bent tenminste eerlijk met dit topic (: Ik heb het geprobeerd, maar als ik nu meer dan 1 keer op de kudoknop druk, krijg ik wit scherm. Dus ik neem aan dat het verholpen is :')


    I don't like pie.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Maar het grappige is... Ik fake helemaal niets en toch haal ik alle stories die zich veertig kudo's hebben gegeven binnen een uur in.


    Seriously...


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    CurlyHarry schreef:
    (...)

    Seriously...


    Hm, die reactie was idd best egoïstisch. Lol, heat of the moment.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.