• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    topic 21

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:38 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik knik begrijpelijk 'Ja ik vindt het ook raar, ik bedoel wij doen gewoon aardig tegen haar en steunen haar, net zoals we bij de rest doen en andersom en dan zegt ze dat'mompel ik en kijk hem even aan. 'Ik heb geen zin dat ze dit gaat verpesten, dit is voor Alice en die verdient niet dat er ruzie gemaakt wordt of dat het verpest wordt'

    Danny

    Ik lach even en druk mijn lippen op de zijne. Na een aantal secondeh aal ik ze er vanaf. "Ja, zoiets zei je daarstraks ook al, en daarvoor. En daarvoor." Lach ik en kijk hem aan.
    "Maar, ik ook van jou hoor." Grijns ik en geef een kusje op zijn neus waarna ik heel snel mijn lippen weer op die van hem druk. En vrijwel meteen mijn mond een stukje open.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Ja maar ik kan het niet vaak genoeg zeggen, zoveel hou ik van je'zeg ik als ik mijn lippen even van de zijne haal. Daarna druk ik ze gelijk weer op de zijne en laat mijn tong naar binnen glijden.

    [Ik ga zo weer, vriendin is net thuis van vakantie dus even op bezoek]

    jasmine

    'Ja musschien moet je heimwee overwinnen, maar ik heb het gewoon helemaal grhad met al die vooroordelen van mensen over mij, ja die jasmine is echt een tutje en een bitch, tereijl ik gewoon altijd gelijk heb, maar nee hoir niemand gelooft mij, en ik zeg gewoon wat ik zelf wil en dat ga ik voor niemand vetanderen'

    (tegen wie praat Jadmibe? Xd niemand is daar)

    [Ja vroeg ik me ook al af...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ian

    Ik glimlach. 'Je hebt gelijk. Nou, ik ga me klaar maken voor het etentje.' Ik glimlach even kort naar hem. 'Ik weet niet waar Isabella en Jayson zijn gebleven, maar kan jij ze zoeken? Dan ga ik even douche en alles.' Ik kijk hem even aan en keer dan weer om.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (haha oeps)

    Austin
    'ja is goed' zeg ik en kijk om me heen. Jayson komt net aan. 'Heey, ga je mee naar Isabella zoeken, we moeten zo gaan' zeg ik en hij knikt. 'Isabella!' roept hij gelijk en ik grinnik.

    Zuchtend ga ik op het bankje zitten, en begin zachtjes te huilen, ik haal mijn elastiekje uit mijn haar en schud mijn haren los.

    Ian

    Ik loop de tent in en pak vlug wat schone kleding. Ik kijk naar Jasmine die er nu alleen zit. 'Ga je nog wel mee uit eten of niet?' Ik kijk haar vragend aan en wacht even op antwoord. Langzaam krijg ik door dat ze huilt. Vlug loop ik naar haar toe en ga naast haar zitten. 'Hé.' Ik sla mijn arm om haar schouders.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 21:20 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Mijn hakken maken een tikkend geluid op de tegels. Ik focus me op mijn ademhaling en probeer mijn gedachtes weg bij Alice te houden, wat moeizaam lukt. Als zij er was geweest... Als zij er nu was dan had ze Jasmine overgehaald. Ik voel een traan over mijn wang worden. Ik wil terug zoals het vroeger was. De vriendschap met Jasmine en Alice wil ik terug. Wij drieën... Ik slik en haal trillend adem. In de verte hoor ik mijn naam, maar ik negeer het. Ik laat me op een stenen trappetje zakken en staar voor me uit. Ik had niks meer. Ja, nu een super lief vriendje, maar thuis... Ik had geen echte vriendinnen. Ze waren alleen maar bezorgd om me en spraken achter mijn rug om over me. Alsof ik dat niet doorhad, ik hoor het ze nog zeggen. Al die dingen over de littekens, die opmerkingen als ik niets at in de pauzes en als ik dan wegloop om mijn eten weg te gooien hoor ik ze er weer over praten. Alsof ik niet voor mezelf kan zorgen. Met Jasmine en Alice was het anders. Ze waren mijn beste vriendinnen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik geniet van hoe onze tongen spelen en breek na een tijdje de kus af. Ik ga wat overeind zitten en trek Drew ook overeind. Dan ga ik op zijn schoot zitten en sla mijn armen om zijn nek. Ik geef hem wat kusjes in zijn hals en plaats, als ik er ben, mijn lippen op die van hem. We zijn nogsteeds naakt, en dat maakt mij helemaal niets uit. Dat is alleen maar lekkerder en je voelt je vrijer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    jasmine

    Ik nestel me in ians armen en begin steeds harder te huilen. 'Ian, dit zegt toch al genoeg over hoeveel jayson van me houd, hij neemt niet eens de moeite om me aan te kijken, ik weeet niet wst hij heeft vandaag, maar hij negeert me al de hele dag'