• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    topic 21

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:38 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Dat weet ik." zeg ik met mijn ogen nog gesloten en grinnik even.
    Ik laat mijn hand over zijn buik hen glijden naar zijn onderbuik en dan over zijn bovenbenen. "Jup, totaly naked." Grinnik ik en heb nog steeds mijn ogen gesloten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik grinnik even en leg mijn hand op hand op mijn bovenbeen. 'En waarom zit je zo met je ogen gesloten?'vraag ik lachend.

    Danny

    "Omdat ik geniet." Grinnik ik en haal mijn hand onder zijn hand vandaan om die vervolgens op zijn andere been te leggen.
    Ik grijns en heb nog mijn ogen dicht.
    Ik geniet gewoon van dit moment. Van het samenzijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga overschakelen op Ds :3]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Vaag hoor ik een stem. 'Waarom,' mompel ik, zonder mijn ogen te openen. Ik draai me op mijn zij en trek mijn knieën op. Ik leg mijn Hand naast mijn hoofd neer en ben van plan lekker door te slapen. Waarom zou ik wakker moeten worden?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik glimlach even, 'Oke' zeg ik met een glimlach omdat ik me bedenk dat hij natuurlijk niet weet als ik knik. Ik geef hem kort een kusje en speel met zijn haar.

    Ian

    Ik grijns en loop de tent van Jayson in. 'WAkker worden,' schreeuw ik lachend in zijn oor. Dan kijk ik naar Jasmine die haar koffer in lijkt te pakken. 'Wat ga jij doen?' ik kijk haar verbaasd en met opgetrokken wenkbrauw aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    Ik grinnik even. 'Kom nou maar op slaapkopje, we gaan uit eten'zeg ik en draai haar terug mijn kant op en geef er nog een kusje. 'Zie je zo'zeg ik en zoek in mijn koffer naar een leuke outfit wat ook een beetje netjes is. Daarna loop ik naar de douche en ga er gauw onderstaan.

    Danny

    Ik voel kort zijn lippen op de mijne en dan hoe hij met mijn haar speelt.
    Ineen hoor ik mijn maag rammelen. Ik open mijn ogen en kijk Drew lachend aan. "Nee je krijgt nog niet." Zeg ik tegen mijn maag en grinnik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik mompel wat, wat lijkt op 'Ja ja' en blijf vervolgens liggen. Ik trek de dekens om me heen en sluit mijn ogen. Ik gaap en vraa me af waarom ik eigenlijk zo moe ben. Ik hoor iemand weer weggaan en glimlach even om vervolgens weer weg te zakken in een slaap.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'Ik heb het helemaal gehad hier op deze camping, ik wil naar huis naar mijn ouders, ik vind,dat het nou wel lang genieg heeft geduurd' snel ga ik verder met inpakken.

    Andrew
    Ik hoor zijn maag rammelen en grinnik. 'Waarom niet, heb eten meegenomen hoor'zeg ik en pak de tas. Ik geef het aan hem en glimlach. 'Gewoon eten'

    Jayson
    Ik kijk haar aan en mompel wat. Daarna draai ik me om en ga buiten op het luchtbed zitten. Waarom wou ze nu opeens naar huis toe? Eerst was ze nog zo blij dat ze terug was.

    Danny

    Ik schudt mijn hoofd en geef hem terug aan Drew. "Ik hoef niets, ik heb geen honger." Ik ga snel weer tegen hem aan zitten.
    Ik wil afvallen, maar dat ga ik hem niet vertellen. Ik ben een beetje de dikke kant aan het opgaan. Ik kijk naar mijn buik en pak het vel vast, zie? Vet! Ik walg bij die gedachten en kijk snel naar Drew. Aaah beter, veel beter.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ian

    'Wat? Alleen om Danny? En Isabella dan? En Jayson?' ik kijk haar verbaasd aan. 'We zijn hier met een reden weet je nog? We zijn hier om Alice te herdenken en dan ga je toch niet naar huis? Waarom wil je naar huis? Hebben wij iets verkeerd gedaan?' ik kijk haar vragend aan. Wat had ik gemist?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne