• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

topic 21

[ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:38 ]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Ian

Ik wrijf troostend over haar rug. 'Is dat wat je dwarszit? Wil je daarom naar huis?' Ik bijt op mijn lip en trek haar dichter tegen me aan. 'Hij geeft wel om je, echt. Hij weet misschien niet hoe hij erop moet reageren. Praat met elkaar.' Ik zwijg weer en kijk haar aan. 'Het heeft geen zin om ervan weg te lopen. Je geeft om hem, toch?'

Austin
    Na een tijdje zie ik haar op een muurtje zitten, huilend. Ik maak een gebaar naar Jayson en hij begrijp gelijk dat die weg moet. Ik loop op Isabella af en sla een arm om der heen. Troostend aai ik over haar rug en kijk even naar der. Wat was er veel drama vandaan.

jasmine

'Als hij echt om me gaf, was hij nu degene die mij aan het troosten was inpkaats van jou, hij heeft nog geen enkele keer aan mij gevraagd, hoe was de begravenis van je oma, hij was alleen met zijn eigen moeheid bezig'

Andrew
    Ik bijt op mijn lip op een kreun te onderdrukken en voel daarna zijn lippen op de mijne. Mijn hand streelt langs zijn zij en ik trek hem nog wat dichter tegen me aan. Het liefst had ik hem voor altijd tegen me aan, gewoon zo, zijn blote warme lichaam tegen het mijne. Het voelde perfect.

Jayson
    Ik loop terug naar de tenten en zie daar Jasmine en Ian zitten. Ik kijk ze aan. Ik schud ongelovig mijn hoofd en loop langs ze de tent in, niet ziende dat Jasmine huilt. Nou ze had alweer een ander gevonden of zo. Ik ga op het luchtbed liggen en zet mijn beats op. Ik zet de muziek aan en probeer de rest om me heen te vergeten

Isabella

Ik kijk op naar Austin en glimlach even. Ik veeg mijn tranen weg en zucht. 'Ik wou dat Alice hier was,' fluister ik schor. Ik bijt op mijn lip en staar naar de grond. Ik leg mijn hoofd op Austin zijn schouder en haal haperend ademhaling. 'Ik zou willen dat de vriendschap van mij en Jasmine weer zoals vroeger was.'

Ian

Ik zwijg en sluit mijn ogen, waardoor ik Jayson niet langs zie lopen. 'Misschien...' Ik zwijg. Dit was iets tussen hen twee en daar ging ik me niet mee bemoeien. 'Jasmine... Dit moeten jij en Jayson uitpraten. Dat is iets tussen jullie. Oké?' Ik zwijg weer en laat haar los. 'Ga douche, kleed je om en dan gaan we met zijn alle uiteten. Misschien doet een douche je goed.' Ik glimlach even en kijk haar aan.

[ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 22:21 ]

[Hmm, ze moet het met Ian uitpraten? xd]

Austin
    Ik glimlach even terug en knik. 'Dat zou ik ook willen'zeg ik en geef een kusje op haar neus. Ik knik en kijk haar aan. 'Jasmine doet een beetje raar, ze vindt dat wij niet de vertrouwde mensen zijn, alsof we nooit bevriend zijn geweest of zo' zucht ik

jasmine

Nog steeds half na snikkend loop io de tent in en zie tot mijn grote schrik jayson daar liggen, snel keer ik mijn rug weer om pak snel mijn iphone en loop weer naar buiten.

Isabella

Ik kijk hem met grote ogen aan. 'Wat?' Een snik komt uit mijn mond. 'Is ze dan alles vergeten?' Ik klem me aan Austin vast en zie tegen mijn wil in allemaal herinneringen van Alice, Jasmine en mij voorbij schieten. Ik bijt op mijn lip en sluit mijn ogen. 'Kan het haar dan allemaal niet schelen?'

Austin
    'Ze zij, ik wil gewoon naar huis, de vertrouwde mensen om me heen'zeg ik en geef haar een kus. 'Geloof me ze is jullie vriendschap echt niet vergeten'

Isabella

Ik bijt op mijn lip en ga weer recht op zitten. Ik maak mijn wangen droog en zucht. Ik staar voor me uit, niet in staat nu iets te zeggen. Ik geef Austin een kus en sta dan op. Ik trek hem overeind en sla mijn armen om zijn middel. 'Ik ga even naar de toiletten om mijn mascara weg te halen. Loop je mee?'

Austin
    'Ja is goed'zeg ik als ik haar hand vastpak en rustig naar de toiletten loop. Ik geef ondertussen Isabella een kusje en glimlach even naar haar. 'Je bent leuk'

[Beetje inspiloos voor Danny haha]

Ich liebe dich 27.12.23