• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    topic 21

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 23:38 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik begin te lachen, nee daarom gaat je maag tekeer'zeg ik en pak zelf wat eten wat ik in mijn mond steek. Daarna leg ik de zak weg en haal mijn schouders op. 'Als je echt niks wil.'zeg ik en kijk hem even aan.

    Danny

    "Ne-Ohm oké een klein beetje." Ik pak de zak en haal er een klein beetje uit. Dan leg ik de zak weg en kijk naar het muizenbeetje in mijn hand, snel stop ik het in mijn mond en kauw erop. Dan slik ik het door.
    Ik wil echt afvallen, voor Drew. Zodat hij een mooi lichaam onder zich heeft liggen.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2012 - 0:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik grinnik even, 'owja, nu heb je gelijk geen honger meer'zeg ik en schud lachend mijn hoofd. Daarna haal ik mijn schouders op, als jij niet meer wilt eten moet je het zelf weten'zeg ik met een glimlachje. Ik geef even een kusje op zijn bui en aai erover. 'Arm buikje, krijgt niet eens eten'zeg ik lachend,

    Danny

    Ik lach even schamper als hij op mijn buik kust en ertegen praat.
    "Nee, hij moet maar leren wachten." Zeg ik dan en ga plat op mijn rug liggen. Ik weet dat ik nog naakt ben, maar dat maakt mij niets uit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Hmm goed uitzicht zo' zeg ik lachend en grijp mijn kans even Ik bekijk zijn hele lichaam en glimlach. Daarna ga ik bovenop hem liggen en kijk hem glimlachend aan. Ik geef hem een kus en leg mijn hoofd tegen zijn borstkas.

    Isabella

    Ik knipper met mijn ogen. Gingen we nou uit eten? Ik knipper met mijn ogen en ga langzaam recht op zitten. Hoe kwam ik in mijn tent? En hoe komen mijn spullen daar? 'Austin?' Ik kijk vragend om me heen, maar hij was er niet. Verbaasd kijk ik om me heen. nou lekker dit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik glimlach terug en voel zijn lippen even op die van mijn, dan legt Drew zijn hoofd op mijn borstkas. Mijn hart slaat een normaal ritme, tot mijn maag weer bromt. Nu gaat mijn hart sneller, ik heb geen honger! Mijn lichaam moet perfect worden, voor Drew. "Godver..." Mompel ik zacht en sluit mijn ogen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    Na het douchen breng ik mijn haar in model en loop daarna rustig terug naar de tent. Ik kijk naar Isabella, 'Nog niks gedaan?'vraag ik verbaast.

    Andrew
    Ik kijk even verbaast op. 'Wat is er nou? Waarom ga je ook niet gewoon eten?' vraag ik en kijk hem verbaast aan. Ik snapte het echt niet nu.

    Danny

    "Ómdat ik géén honger heb." Zeg ik en blijf liggen. Ik sla mijn armen om Drew heen.
    "Mijn maag is gewoon aan het verteren en dat irriteert me." Het is maar de halve waarheid. Het irriteert me echt. Maar verteren op een lege maag? Tuurlijk Danny...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    'Hoe kom ik in de tent?' Ik kijk hem verbaasd aan. 'En nog niks gedaan? Ik ben net wakker! Ik begrijp er helemaal niks van.' Ik kijk hem verbaasd aan. 'Gingen we nou uiteten of had ik dat gedroomd?' Ik kijk hem vragend en aarzelend aan. Ik wist dat niet zo zeker meer. Ik was echt slaapdronken, als dat kan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Jup slaapdronken bestaat, ik ben dat iedere avond én ochtond haha :3 En dan ga ik altijd zingen xD]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'Hmm, oke'zeg ik twijfelend en kruip weer lekker dicht tegen hem aan met mijn hoofd op zijn borstkas. Ik druk er een kusje op met een grote glimlach. Mijn hand streelt rustig over zijn mooie buik

    [Whaha, gezellig xD]

    [En raar lullen haha ik imiteer dan altijd stemmetjes en verzin verhalen haha (A)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.