• - Oké, even een zeiktopic, maar ik moet het even kwijt (cat) -

    Ik weet niet wat het is, maar het irriteert me echt ongelooflijk erg dat het altijd zo is dat ík steeds degene moet zijn die aan mensen moet vragen of ze eens zin hebben om iets te gaan doen. Ik heb het gevoel dat ik dat soort dingen altijd zelf moet regelen/mezelf ergens in moet mengen, en dat er nou nooit eens iemand is die eens zelf denkt van 'hé, misschien is het ook leuk om haar eens mee te vragen.' Ik vind het echt een beetje vervelend worden en het is gewoon raar omdat ik niet het idee heb dat mensen me onaardig vinden, maar dat ze gewoon te lui/te veel met zichzelf bezig zijn om daar eens aan te denken? Ik voel me er eigenlijk wel wat rot en geïrriteerd over, vooral als je ziet dat een paar van je beste vrienden dan wel dingen aan elkaar voorstellen? Is er iemand die dit herkent? --'

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 14:20 ]


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Eerlijk gezegd herken ik dat niet xd.
    Ik ben bijna nooit diegene die vraagt om iets te doen..
    Sowwy. Kan je dus verder niet echt helpen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja ik.

    Kaien schreef:
    Eerlijk gezegd herken ik dat niet xd.
    Ik ben bijna nooit diegene die vraagt om iets te doen..
    Sowwy. Kan je dus verder niet echt helpen.


    Dan heb je geluk, want het is echt kut.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik heb hetzelfde probleem...


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Lancelot schreef:
    (...)

    Dan heb je geluk, want het is echt kut.


    Mweh, ik weet niet of het echt geluk is.. Ik zit anders in elkaar dan jij ;d.
    Ben niet zo van het afspreken en zo [Ben nogal onsociaal of zo.]
    Maar ik hoop voor je dat het snel beter gaat ermee en dat je vrienden ook iets uit hun eigen iets voorstellen aan jou (:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    (...)

    Mweh, ik weet niet of het echt geluk is.. Ik zit anders in elkaar dan jij ;d.
    Ben niet zo van het afspreken en zo [Ben nogal onsociaal of zo.]
    Maar ik hoop voor je dat het snel beter gaat ermee en dat je vrienden ook iets uit hun eigen iets voorstellen aan jou (:


    Hmm, tsja, dat is inderdaad anders dan ik dan ja. Ik hou er juist van om veel dingen te doen en mensen te ontmoeten. Maarja, dan moet ik dat altijd weer regelen enzo en dan reageren ze wel enthousiast, maar dat is op een gegeven moment ook niet leuk als ze zelf nooit iets voorstellen. Ik ga gewoon niets meer voorstellen, I guess. Ik hoop dat ze van de vakantie zelf nog wel een keer iets regelen...


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Kaboeki schreef:
    Ik heb hetzelfde probleem...


    Join the club. Ik ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben die dit heeft >.<


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    (...)

    Join the club. Ik ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben die dit heeft >.<

    Bij ons is er elke maandagavond zo in het park een concert en normaal ga ik elke week. Dus ik vraag weeral aan de mensen die ken voor maandagavond af te spreken. De ene zat aan zee (zei ze), de andere had geen zin of hadden al afgesproken. Loop ik daar dan eergisterenavond met mijn vriend, zie ik heel die groep die ik vroeg de zondagavond samen zitten... Dat is echt 1 van de ergste dingen die is me overkomen...

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 14:34 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Kaboeki schreef:
    (...)
    Bij ons is er elke maandagavond zo in het park een concert en normaal ga ik elke week. Dus ik vraag weeral aan de mensen die ken voor maandagavond af te spreken. De ene zat aan zee (zei ze), de andere had geen zin of hadden al afgesproken. Loop ik daar dan eergisterenavond met mijn vriend, zie ik heel die groep die ik vroeg de zondagavond samen zitten... Dat is echt 1 van de ergste dingen die is me overkomen...


    Ooh, dat is echt heel erg naar en gemeen van ze )': Ik kan me voorstellen hoe rot je je toen gevoeld moet hebben... Ik snap echt niet waarom mensen zoiets doen.. Je doet echt je best om aardig te doen en je denkt dat die mensen je mogen en je vrienden zijn, en dan doen ze toch ineens zulke dingen.. Dan ga je ook echt aan jezelf twijfelen. Echt heel naar )': Heb je er wat van gezegd?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    (...)

    Ooh, dat is echt heel erg naar en gemeen van ze )': Ik kan me voorstellen hoe rot je je toen gevoeld moet hebben... Ik snap echt niet waarom mensen zoiets doen.. Je doet echt je best om aardig te doen en je denkt dat die mensen je mogen en je vrienden zijn, en dan doen ze toch ineens zulke dingen.. Dan ga je ook echt aan jezelf twijfelen. Echt heel naar )': Heb je er wat van gezegd?

    Ja inderdaad zo voel ik me echt. Nee, ze hebben mij niet gezien. Op dat moment was ik gewoon heel erg boos en gekwetst en mijn vriend zei dat ze het niet waard zijn en we zijn gewoon weggegaan. De volgende keer dat ik ze zie, zal ik hen hier zeker over aanspreken en vragen waarom ze dit doen... Achja


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Zeer herkenbaar.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kaboeki schreef:
    (...)
    Ja inderdaad zo voel ik me echt. Nee, ze hebben mij niet gezien. Op dat moment was ik gewoon heel erg boos en gekwetst en mijn vriend zei dat ze het niet waard zijn en we zijn gewoon weggegaan. De volgende keer dat ik ze zie, zal ik hen hier zeker over aanspreken en vragen waarom ze dit doen... Achja


    Nee, in feite zijn ze het ook niet waard als ze zo doen.. Maar ik begrijp dat je dat ook niet zo snel zo voor jezelf kunt vaststellen en achter je kunt laten.. En ik zou het zeker vragen ja (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Oh ik ken dat.


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb hetzelfde probleem, maar het feit is dat ik na al tijd ook niet té veel moeite meer wil doen. En ik wil ook niet verkeerd overkomen, zo in de zin van, mensen bijna dwingen of geen andere keuze laten om iets te doen. Het zou gewoon leuk zijn moesten andere mensen spontaan eens met een ideetje komen en me ergens meevragen ofzo. Nu ja, ik probeer er mee te leven.. maar ik snap je situatie.
    Btw; mijn beste vriendin en nog een andere 'goede' vriendin gaan binnenkort op reis. Zonder mij mee te vragen, zonder het er met mij over gehad te hebben, nee hoor. Ik mocht lekker uit het niks lezen op facebook dat er een reis geboekt was.
    Dus, zo'n dingen zijn gewoon hatelijk.


    There will be beauty from pain.

    Lancelot schreef:
    (...)

    Join the club. Ik ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben die dit heeft >.<


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein