• Ik weet niet echt waar ik dit moet plaatsen, dus zet ik het maar hier ^^

    Ik heb pas een ketting van mijn tante gekregen met een steen die goed zou zijn voor je concentratie en die je help te relaxen. Daardoor kwam ik dus op het idee van dit topic. \
    De vraag lijkt me wel duidelijk toch; Waar geloven jullie allemaal wel en niet in?
    Bijvoorbeeld:
    Stenen met bijzondere "krachten" of betekenissen?
    Leven na de dood?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Frodo schreef:
    Ik geloof nergens in :')


    Take risks and conquer your fears.

    LaJoie schreef:
    Ik heb ook nog zo'n stenen gedragen, maar ben ermee gestopt. Als het zo eentje is die je in een winkeltje koopt adhv je sterrenbeeld, smijt 'm weg, daar kan je ziek van worden.
    Verder: Quizlet is niet spiritueel. Op een paar die beweren dat ze geesten zien na, vinden de meesten alles onzin.
    Edit: die stenen dienen wel niet om je beter te concentreren... Misschien heb jij zo'n speciale daarvoor, welke heb je?

    Ehm, volgens mij is het een liquide, of zoiets.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik ben wel bijgelovig, ja. Ik geloof in geesten, wat op zich wel raar is, want ik studeer een wetenschap. Ook geloof ik in iets. Niet zozeer Jezus, maar toch geloof ik in iets. Zelf kan ik het niet beschrijven wat het is, maar het is wel een houvast.

    Ik geloof ook dat er overal ter wereld mensen worden getraind voor het geval we een aanval van buitenaardse wezens krijgen. Het klinkt misschien absurd, maar volgens mij is dat er echt, want het is niet omdat we iets niet zien, het er niet is of het nooit zal komen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Panini schreef:
    (...)
    Ehm, volgens mij is het een liquide, of zoiets.

    Hm, zegt me niets. Hoe ziet hij eruit?


    Has no one told you she's not breathing?

    Er zijn hier ook heel veel mensen die graag Fantasy lezen. Ik denk dat dat ook wel meespeelt in waar je wel en niet in gelooft.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    LaJoie schreef:
    (...)
    Hm, zegt me niets. Hoe ziet hij eruit?

    Ik maak zo een foto. Mn telefoon moet eerst opladen ¬¬


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Panini schreef:
    (...)
    Ik maak zo een foto. Mn telefoon moet eerst opladen ¬¬

    Ik krijg niet bepaald resultaten als ik heb opzoek :p


    Has no one told you she's not breathing?

    Rider schreef:
    Ik geloof dat er meer is dan wat je ziet. Dit meer, benoem ik echter nooit ^^


    Believe in yourself.

    Panini schreef:
    Er zijn hier ook heel veel mensen die graag Fantasy lezen. Ik denk dat dat ook wel meespeelt in waar je wel en niet in gelooft.

    Ik lees heel graag fantasy, maar dat wil nog niet zeggen dat ik in fantasiewezens geloof, hoor. Ik zou het graag doen, maar toch maar niet..


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    (...)
    Ik lees heel graag fantasy, maar dat wil nog niet zeggen dat ik in fantasiewezens geloof, hoor. Ik zou het graag doen, maar toch maar niet..

    Nee, maar het verruimd je denkbeeld misschien een beetje.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Geesten: ja.
    God: nope.
    magische stenen: nee, je denk dat het helpt dus het gaat vanzelf beter. Je helpt jezelf dus in plaats van die steen jou.
    aura's: ja.

    Ik weet niet of ik goedgelovig, bijgelovig of zo ben, ik geloof gewoon dat dat bestaat.
    Alleen God niet, Duivel ook niet.

    Ketting:


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Frodo schreef:
    Ik geloof nergens in :')


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik geloof nergens in, vind het meeste toch allemaal onzin.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Panini schreef:
    Er zijn hier ook heel veel mensen die graag Fantasy lezen. Ik denk dat dat ook wel meespeelt in waar je wel en niet in gelooft.

    Ik lees héél graag fantasy, dat is bijna alles wat ik lees, maar ik geloof echt in niets.Dus dat is niet echt de regel, hoewel ik anders de uitzondering erop zou zijn.


    Ex astris, sciencia