• Ik weet niet echt waar ik dit moet plaatsen, dus zet ik het maar hier ^^

    Ik heb pas een ketting van mijn tante gekregen met een steen die goed zou zijn voor je concentratie en die je help te relaxen. Daardoor kwam ik dus op het idee van dit topic. \
    De vraag lijkt me wel duidelijk toch; Waar geloven jullie allemaal wel en niet in?
    Bijvoorbeeld:
    Stenen met bijzondere "krachten" of betekenissen?
    Leven na de dood?


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    No offence, maar die steen van jou is bullshit volgens mij. Gewoon een juweeltje lijkt 't me. Placebo-effect, waarschijnlijk.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik geloof enkel dat ik naar de hemel ga als ik dood ben. That's it. (cat)


    -

    Ik ben redelijk spiritueel aangelegd en heb edelstenen tegen hoofdpijn en voor het opwekken van concentratie. Ik geloof in hun krachten, maar ook dat je erin MOET geloven om effect te creëren. Misschien krijg je dan iets dat lijkt op een placebo, dat je de omschrijving gelooft en je je in gaat denken dat het werkt, maar het heeft mij in ieder geval op weg geholpen. Ik draag nu een edelsteen tegen roken om mijn nek en sindsdien heb ik nooit meer behoefte in een sigaret gehad.


    Searching heavens for another earth

    LaJoie schreef:
    No offence, maar die steen van jou is bullshit volgens mij. Gewoon een juweeltje lijkt 't me. Placebo-effect, waarschijnlijk.

    Dat denk ik ook, maar ik vind het wel een leuke ketting dus ik draag hem toch :P
    Mijn tante gelooft heel sterk in zulk soort dingen. Plantaardige geneesmiddelen, acupunctuur, enz. Dus vandaar dat ik zoiets van haar krijg.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Panini schreef:
    (...)
    Dat denk ik ook, maar ik vind het wel een leuke ketting dus ik draag hem toch :P
    Mijn tante gelooft heel sterk in zulk soort dingen. Plantaardige geneesmiddelen, acupunctuur, enz. Dus vandaar dat ik zoiets van haar krijg.

    Ja ik doe ook zo'n dingen (homeopathie, bachbloesems,...) , maar die ketting van jou is fake. Ik hoop dus dat hij niet uit zo'n winkeltje komt met van die stenen in een zakje met je sterrenbeeld, zodat je niet ziek wordt...


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    (...)
    Ja ik doe ook zo'n dingen (homeopathie, bachbloesems,...) , maar die ketting van jou is fake. Ik hoop dus dat hij niet uit zo'n winkeltje komt met van die stenen in een zakje met je sterrenbeeld, zodat je niet ziek wordt...

    Hoe zou je daar ziek van kunnen worden dan?
    Volgens mij stond er geen sterrenbeeld op.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik geloof daar allemaal niet in. :]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik geloof eigenlijk absoluut niet in dat soort dingen, maar die stenen blijf ik altijd leuk vinden :3. Weet niet waarom, ik hou gewoon van stenen.


    i put the fun in funeral

    Ik geloof niet in zo'n steen of wat dan ook. Naar mijn mening is dat inderdaad het placebo-effect. Voor de rest weet ik het simpelweg niet. Ik geloof niet meteen in een God, maar ik zeg ook niet dat er niets is. Desondanks kan er net zo goed niets zijn. Ik doe daar simpelweg geen uitspraak open, gezien niemand het zeker weet.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 21:44 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Assassin schreef:
    Een steen is een steen.


    (Be)lieve in (you)rself

    Panini schreef:
    (...)
    Hoe zou je daar ziek van kunnen worden dan?
    Volgens mij stond er geen sterrenbeeld op.

    Geen idee, dat heb ik gehoord. Omdat het geen steen is die voor jou is uitgezocht ofzo.


    Has no one told you she's not breathing?

    Assassin schreef:
    Een steen is een steen.


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Ik geloof wel dat die stenen werken. Ik heb er zelf ook één, deze is in een speciaal winkeltje toen voor mij uitgezocht. Ik heb het idee dat hij bij mij helpt/geholpen heeft. Dus ik geloof er wel in :3.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 22:58 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.