• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    xkimx124 schreef:
    jasmine

    'nou het is je vergeven dan' ik geef hem een kusje terug, en trek snel mijn bikini aan, ik loop naar buiten en pak zijn hand vast. 'ik heb je echt erg gemist wist je dat'

    'Mooizo'zeg ik met een glimlach en geef haar een kus. 'Ik heb jou ook gemist'zeg ik en glimlach even.

    Andrew
    Ik grijns 'Dat is waar'stem ik in en kijk me aan. 'Maar dat van die kreunen weet ik niet of het gaat lukken'zeg ik twijfelend. Ik bijt even op mijn lip en kijk hem aan.

    Isabella

    Ik kijk hem lichtelijk verbaasd aan. 'Ja, weet ik.' Ik kijk hem nog steeds verbaasd aan. 'Maar vind jij het niet raar? Vind jij het niet een domme keuze? Hoezo begrijp je het?' Ik kijk hem vragend aan. Ik had een andere reactie verwacht, waarom weet ik eigenlijk niet. Maar toch. Ik had een andere reactie verwacht, maar nu ik daarover nadenk besef ik me dat Austin twee jaar uit mijn leven is geweest en dus niet van al het gedoe af weet.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Dan druk ik mijn lippen op de jouwe." Grijns ik en druk ze al op de zijne, meteen begin ik hem langzaam af te trekken.
    Ik grijns tegen zijn lippen aan en bijt even op zijn onderlip. Ik begin hem met iets grotere halen af te trekken, voor zover dat lukt in zo een zwembroek.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    'Nou waarschijnlijk door de problemen die je op dit moment hebt, kan je je later beter inleven in de personen, je ziet het vaker dat mensen dat doen, andere helpen zodat ze niet hetzelfde als hun worden. Ik heb dat ook gehoord met vroegere probleemkinderen die dan bij een jeugd gevangenis gaan werken zodat ze die kinderen daar kunnen helpen'zeg ik en kijk haar aan.

    Andrew
    Ik voel zijn lippen op de mijne wat mijn kreunen smort. Ik geniet en lik over zijn lip. Is dit eigenlijk wel gezond? We kennen elkaar twee dagen en dit is nou al de derde keer. Ik sluit mijn gedachte gauw af en geniet er gewoon van.

    Isabella

    Ik knik en kijk hem aan. 'Mijn ouders gaan het niet waarderen, dat weet ik zeker.' Ik zucht en zet mijn ellebogen op tafel en laat mijn hoofd op mijn handen rusten. 'Ik ga ze het na de vakantie zeggen.' Ik kijk hem even aan en glimlach. 'Uitstellen heeft toch geen zin. Vroeg of later komen ze er toch achter en het gezeur over een studie rechten wil ik echt niet.' Ik bijt op mijn lip en zie mijn ouders al voor me. Ik schud de gedachte weg en kijk Austin aan. 'Maar goed, dat is later. Waar kies jij uit?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    'O is dat zo, dus je vond het niet eens lekker om het luchtbed voor je eigen te hebben' lach ik en kijk voor me uit, ik ben echt blij dat ik de zee weer zie.

    Austin
    'Muziek of sport'zeg ik bedenkelijk. Het was een moeilijke keuze, ik vindt het allebei erg leuk maar moest er toch een keus tussen maken. Ach nog genoeg tijd om dat te beslissen.

    Jayson
    'Nee veel te koud joh'zeg ik lachend en druk een kus op haar wang. 'Dus vannacht slaap jij lekker bij mij'

    Isabella

    Ik knik. 'Was te verwachten,' grinnik ik. ik drink het laatste beetje van mijn ice tea op en leun achterover. 'Maar we hebben nog een jaar om te kiezen.' Ik glimlach en kijk Austin aan. 'Zullen we zo teruggaan?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'Ja is goed'zeg ik en neem alweer mijn laatste slok. Als de ober langskomt steek ik mijn hand op zodat die komt. 'Mag ik de rekening?'vraag ik en hij knikt. even later komt die er mee terug en ik leg het geld plus wat fooi neer.

    Danny

    Ik grinnik en ga iets sneller met mijn hand. Ik lik even over zijn lippen en druk ze dan weer stevig op de zijne. "Hou je hand voor je mond." Zeg ik als ik kusjes in zijn hals begin te zetten en dan naar beneden ga. Als ik bij zijn buik ben, net boven het water, neem ik een hap lucht. Ik zak verder naar beneden en begin op zijn zwembroekrand stevige kusjes te zetten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik kijk hem aan. 'Je krijgt het later terug. En geen gemaar, ik betaal je terug.' Ik kijk hem aan en glimlach dan. Ik schuif mijn stoel naar achter en sta op. Ik wacht geduldig op Austin en kijk om me heen. Dan zie ik een winkeltje. Het ziet er wel leuk uit. 'Ben zo terug,' glimlach ik. Ik loop het terrasje af richting het winkeltje. Ik kijk naar de dingen en denk aan mijn jongere zusje. Wat zou ze leuk vinden? Ik kijk om me heen en besluit iets voor mijn ouders, zusje en voor Austin te kopen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    Ik bijt op mijn lip en begin te kreunen. 'aa Danny'zeg ik en sla mijn hand gauw voor mijn mond. Ik was dus net iets te laat met zijn advies opvolgen. met een rood gezicht kijk ik rond maar volgens mij heeft niemand het gehoord. Ik zucht opgelucht en geniet weer.