• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.

Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

Meisje

- LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

Jongen

- TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Austin
    Ik kijk naar Isabella die fronzend naar de kaart kijkt. 'Neem dan de salade met kip of zo'mompel ik met een glimlachje. 'Of een omelet'zeg ik, ik wist dat ze niet gelijk te veel vet kon eten maar dat was dan nog een beetje redelijk. 'En drink je alleen maar water?'

Isabella

Ik kijk op en grinnik even. 'Als ik het warm heb wel.' Ik lach even en kijk weer naar de kaart. 'Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Maar ik denk dat ik de panini neem.' Ik leg de kaart weer neer en kijk Austin aan. 'Water helpt bij mij als enige tegen de dorst,' glimlach ik kleintjes. Dat verhaal was deels waar, maar Austin hoefde niet te weten dat ik zelfs met het drinken rekening houd.

Andrew
    Ik laat nog een kreuntje en daarna gaat het heel snel. Hij verteld dat ik niet op de mensen moet letten, dat deed ik al niet meer. Daarna zegt die dat de tijd over is en ik grom. Hij was soms zo gemeen. Met knalrode wangen kijk ik naar de bobbel in mijn broek en spring gauw het water meer in, volgens mij moest ik maar even in het water blijven... Nog steeds rood probeer ik ook niet echt bij Danny te komen, oke dit vond ik dus gewoon schamend. Eigenlijk was het best normaal toch? maar het was gewoon het idee. Ik blijf een beetje uit de buurt van Danny tot ik minder rood ben werd mijn beslissing uiteindelijk en ik wist nu al dat dat moeilijk ging worden.

Jayson
    Ik zucht even en wenk het weg. 'Ja ik ga wel mee'zeg ik en ben blij dat ik gewoon me zwembroek al aan had. 'Zullen we gaan?'vraag ik en kijk Ian even vragend aan.

Austin
    Ik geloofde haar verhaal niet echt, waarschijnlijk lette ze zelf met drinken op. 'Weet je, het maakt helemaal niet uit wat je drink voor je gewicht he, water kan zelf juist meer vasthouden'zeg ik en kijk haar aan. Ander drinken was eigenlijk gewoon beter voor haar. De ober komt met de glazen en vraagt of we al een keuzen gemaakt hebben. 'Ja graag,twee panini's'zeg ik en hij knikt. 'Ik kom het zo bij u brengen'met die woorden loopt hij weg en ik kijk weer naar Isabella.

jasmine

'dankjewel' ik zucht, wat is er toch met jayson?, hij doet zo afstandelijk tegen me, vind hij me soms niet meer leuk, of is hij vreemdgegaan ik laat me op het bed vallen

Ian

Ik knik instemmend en grijns even. 'Jasmine je weet ons te vinden,' schreeuw ik. Dan loop, zover je het lopen kan noemen, naar het strand. Binnenmonds vervloek ik die enkel en slaak een zucht. Dan kijk ik om naar Jayson. 'Man ik heb jouw de hele vakantie nog niet stil gezien in die auto? Als ik jouw was zou ik maar snel het water induiken,' grijns ik.

Isabella

'Ik let ook helemaal niet op het drinken,' snauw ik. Ik bijt op mijn lip en kijk Austin langzaam aan. 'Sorry,' mompel ik. Ik frummel wat aan het armbandje en staar naar het water. Ik verroer me niet en blijf zitten. 'Na vijf maanden is het gewoon niet in een keer over.' Ik kijk hem langzaam aan. 'Misschien wil je wel eten, maar je maag verstoot het,' mompel ik. Ik kijk weer weg. Ik wilde het hier niet meer over hebben. Hij moest ophouden over dit onderwerp. Ik deed mijn best, echt dat deed ik. Ik bijt weer op mijn lip en staar naar het glas met water. Mijn keel was kurkdroog, maar toch had ik geen zin om een slok te nemen.

Danny

"Is er hier iemand die zich schaamt?" Zeg ik als ik een verrasingsaanval van achter bij Drew doe. Ik grinnik en hang op zijn rug. Langzaam laat ik mijn hand onder water zakken en ga ik met mijn hand over de bobbel in zijn broek. "Aaah, ik snap hem al." Grijns ik.
    Kan ik hem echt zo snel opwinden? Hha grappig.

Ich liebe dich 27.12.23

Jayson
    Ik grinnik en knik. Als we bij het strand komen ren ik naar het water en duik er gelijk in. Ik voel me gelijk een stuk wakkerder en glimlach. 'Goeimeorgen!'roep ik lachend naar Ian.

Austin
    Ik schik een beetje van haar reactie en besluit over wat aders te beginnen. 'Waar wil je straks nog naar toe? of wil je terug?'vraag ik aan haar en glimlach lichtjes. Ik neem een grote slok van mijn cola en kijk naar Isabella.

Andrew
    'Danny!'roep ik een beetje boos en laat me naar achter vallen zodat hij van me rug af is. Ik had hard op mijn lip moeten bijten toen hij erover wreef. Bedankt Danny, nu ben ik nog rooder denk ik in mezelf en duik gauw onderwater.Ik blijf zo lang mogelijk onderwater en baal als ik naar boven moet voor lucht.

Isabella

Ik zag dat hij een beetje schrok van mijn reactie en het kwam er ook anders uit dan bedoeld. 'Sorry,' mompel ik zachtjes. Hij had niet verdiend dat ik zo deed, maar toch had ik zo gereageerd. Ik kan mezelf wel voor mijn hoofd slaan. 'Maakt mij niet uit,' zeg ik met een kleine glimlach. 'Wat jij wilt.' Ik kijk hem langzaam aan. Het liefst sla ik mijn ogen weer neer. Ik schaamde me best wel voor mijn reactie... Ik neem een slok van mijn water en kijk hem weer even aan.

Ian

'Goedemorgen Jayson,' grijns ik. Ik loop zo snel als ik kan naar het water en duik er ook in. Ik grijns en zwem. Dat ging wel goed! Ik hoefde niet op mijn been te staan en kon gewoon lekker zwemmen en alles. Alsof er niks gebeurd was! 'Moet je Jasmine niet gaan halen,' vraag ik aarzelend. Ze had het moeilijk met haar oma en dan was ze nu alleen...

Austin
    Ik buig naar voren en streel kor langs haar wang om een beetje duidelijk te maken dat ik haar al vergeven heb. 'Nou mij ook niet dus dat bepalen we zo wel'zeg ik en kijk even om me heen.