• Ik ben op zoek naar iets waar sowieso al heel erg weinig over te vinden is en Google helpt me absoluut niet. D:
    Ik schrijf een verhaal over de Tweede Wereldoorlog, een verhaal over de Forgotten Heroes. Daarvoor heb ik de vertrekplaatsen van Vrachtschepen vanuit Engeland nodig maar ik kan gewoon helemaal niets vinden. D:

Your make-up is terrible

Pff. Waarom zoek je niet gewoon alle grote havens op in Engeland en onderzoek je hun geschiedenis?
    -En op wiki staat ook niets?

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Patholoog schreef:
    Pff. Waarom zoek je niet gewoon alle grote havens op in Engeland en onderzoek je hun geschiedenis?
    -En op wiki staat ook niets?

Wiki heeft alleen vervelende: Vertrek uit Engeland in blablabla, zonder plaats erbij. Dat is gemeen. Maar er zijn nogal wat havens in Engeland.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    (...)

Wiki heeft alleen vervelende: Vertrek uit Engeland in blablabla, zonder plaats erbij. Dat is gemeen. Maar er zijn nogal wat havens in Engeland.

(joehoe) Maar zoals Dover, Londen(?)

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Ik heb even met je mee gezocht en het is inderdaad lastig. Hoe fantasierijk je ook bent op je zoekfunctie, hij vind niks. Althans, bij mij niet.

Chaos is a ladder.

Liverpool, Portsmouth, Dover zijn plaatsen die mij voor de hand lijken te liggen. En het lijkt mij sterk dat deze niet in de tweede wereldoorlog werden gebruikt.

How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.