• Het circus van de nacht komt en gaat zoals de maan.
    Een keer in de maand, tijdens volle maan, verschijnt het circus ergens in de wereld en zijn spelers laten de hele nacht door hun talenten zien aan de gretige toeschouwers.
    En als de zon weer opkomt verdwijnt het circus alsof het er nooit had gestaan.
    Niemand weet waar hij en zijn spelers heen zijn gegaan, niemand behalve de spelers zelf.


    Het circus van de nacht is magisch. Als het geen volle maan is staat het circus ergens in een woud, ver afgelegen van de bewoonde wereld. Het circus komt en gaat en tot nu toe is het altijd goed gegaan en waren de juiste mensen meegekomen.
    Altijd ging het goed tot nu.
    Door een cruciale fout zijn de mensen die op dat moment in het reuzenrad zaten meegekomen naar het woud waar het circus de rest van de maand rust. Zonder de krachten van de volle maan kan het circus ze niet terugsturen, dus zit er niets anders op dan dat ze een maand bij het circus zijn gebleven.
    Maar staan ze na een maand nog steeds te trappelen om naar huis te kunnen?

    RULES
    ~EEN BEETJE LANGE POSTS - geen hele romans, maar wel wat meer dan vier regels waarin je personage alleen wat zegt
    ~NIEMAND IS PERFFECT - elk personage heeft wel een zwakte
    ~Have fun ^^

    Rollen
    Circus:

    Tamara (Tam) Strong, 23, trapeze, CottonCloud
    Seryn Cooper, 19, slangenmeisje, Cherrychanga
    Chàrline Juliette Roux, 21, leeuwentemster, Aragog
    Aleah Phoebe Rivera, 18, acrobate, H4RRY5TYLE5
    Arianna Sofia Bianci, 19, koorddanseres, Rozzy
    Nanique "Nani" Phyllis Lesser, 17, dressuur, xEvangeline

    Jason Riley Everest, 20, vuurspuwer, Prisoner
    Liam Michael Jones, 21, temt tijgers, H4RRY5TYLE5
    Luca Jones, 19, messenwerper, Assassin
    Reuzenrad:
    Lily Lauren Lockwood, 19, Aragog
    Bradley James Gaisford, 22, Sunbaked
    Jean Miles, 21, CottonCloud

    Caitlynn 'Cat' Zahra Durance, 18, Stiles
    Eli Holt, 23, Kaien

    Inschrijftopic

    ~We beginnen op de nacht dat het circus weer naar de mensenwereld komt. De voorstelling is al een tijdje bezig en als de mensen niet in de tent naar de voorstelling zitten te kijken, lopen ze wel tussen de kraampjes en tentjes.~

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 16:17 ]


    yeehh

    Arianna Sofia Bianci - Koorddanseres
    Het puntje van mijn tong priemde tussen mijn lippen door terwijl ik de mascara aanbracht. Hoewel ik hier al vier jaar was en voor iedere show make-up nodig had, vond ik het nog steeds een uitdaging - niets voor mij, opmaken. Toen ik alles op mijn gezicht had zitten, liep ik naar een kleedkamer om mijn kostuum aan te trekken. Hoewel het één kledingstuk was, kon er duidelijk onderscheid gemaakt worden tussen de broek en de top: die eerste was zwart als roet, terwijl de bovenkant bordeauxrood was. Ik wist dat ik mijn nummer goed kende en was niet echt nerveus.
    Koorddansen kon ik wel. De uitdaging was om diezelfde zelfverzekerdheid op de grond te vinden.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2012 - 10:54 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [vandaag .n morg.n b.n ik in L.id.n bij m'n zus wi.ns laptop ..n b.paald. l.tt.r mist -.-' Dus misschi.n b.n ik .r morg.navond w..r, waarschijnlijk pas ov.rmorg.n]


    yeehh

    CottonCloud schreef:
    [vandaag .n morg.n b.n ik in L.id.n bij m'n zus wi.ns laptop ..n b.paald. l.tt.r mist -.-' Dus misschi.n b.n ik .r morg.navond w..r, waarschijnlijk pas ov.rmorg.n]

    Da's irritant :')


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Tamara Strong
    Toen ik omgekleed en opgemaakt was zag ik dat er nog aardig wat tijd tussen nu en mijn volgende optreden zat, dus liep ik naar een uitgang van de tent. Ik sta mijn hoofd om de tentflap en keek naar de mensen die tussen de kraampjes liepen. Ik vond het leuk om de mensen die hier kwamen te bekijken. Ze waren allemaal zo verschillend, maar ze hadden een ding gemeen: ze zagen er allemaal gelukkig uit. Het leukste om naar te kijken waren koppeltjes. Meestal had de jongen zijn arm om de schouder van het meisje geslagen. Sommigen lachten, sommigen deelden een suikerspin, ze zagen er allemaal zo blij uit.


    yeehh

    [Wie is er eigenlijk nu aan de beurt met zijn optreden?]


    Fuck the government.

    [Wil iemand alsjeblieft antwoorden? Anders heb ik geen idee waarover ik moet schrijven, of Nani nou naar het optreden van iemand kijkt of dat ze zelf op moet... en dat geeft meteen een veel beter overzicht. Misschien een idee om een schema daarvoor te maken?
    En aangezien er nog weinig geschreven wordt, ben ik bang dat deze RPG doodgaat! En dan moet hij naar de RPG-begraafplaats! Dat lijkt me nogal sneu, vooral omdat dit naar mijn eigen mening echt een heel leuk idee voor een RPG is.]

    [ bericht aangepast op 5 aug 2012 - 14:40 ]


    Fuck the government.

    [he, mag ik nog een mens maken? -vrouwelijk reuzenradmens-]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    xEvangeline schreef:
    [Wil iemand alsjeblieft antwoorden? Anders heb ik geen idee waarover ik moet schrijven, of Nani nou naar het optreden van iemand kijkt of dat ze zelf op moet... en dat geeft meteen een veel beter overzicht. Misschien een idee om een schema daarvoor te maken?
    En aangezien er nog weinig geschreven wordt, ben ik bang dat deze RPG doodgaat! En dan moet hij naar de RPG-begraafplaats! Dat lijkt me nogal sneu, vooral omdat dit naar mijn eigen mening echt een heel leuk idee voor een RPG is.]

    [Ja, ik vind hem ook leuk, maar ik heb net nog gepost en ik zou ook niet weten wat ik nu moet doen o.o]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [Sorry dat het begin nogal messy is gegaan, misschien moeten we een beginnen bij het stuk dat het circus teruggaat naar het woud en dat het dan fout gaat?]


    yeehh

    [& dan gewoon doen dat alle reuzenrad mensen gewoon al in die rad zaten? Vat hem anders maar half..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Klinkt goed, wat mij betreft.]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    [ Wat ben ik slim..had dit gemist -.- ']


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner --> Sirens


    The duty of youth, is to challenge corruption.