• Bitches! Na een hele week in een onbewoonde wereld te hebben geleefd (bij mijn vader in Duitsland), zonder telefoon en internet, ben ik weer terug in de bewoonde wereld. Finally!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vampires schreef:
    (...)
    Oké, dat klinkt inderdaad niet als een droomvakantie nee. (krul)
    Waar in Duitsland is het ongeveer?

    Legden, dat ligt dichtbij Heek en Ahaus.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Occhi schreef:
    (...)

    O, ja. Dankzij mij kennen wat mensen op Q, plasticbieber(van twitter) en die mogen haar niet echt. Alleen nu was iemand het eens met sommige dingen die ze had getweet en toen werden ze boos op haar. Maar dat is al voorbij dus niet meer interessant.

    Jammer ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Welkom terug :3 Ik mistte al iets.,

    Welcome back!


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    DarkSavior schreef:
    Legden, dat ligt dichtbij Heek en Ahaus.

    Oh, dat is ergens in het Noorden van Duitsland? Hm, vandaar. Ik ga altijd naar het zuiden van Duitsland. Dat is zó mooi.


    Chaos is a ladder.

    Buttzville schreef:
    Welkom terug :3 Ik mistte al iets.,

    Oh ja, wat dan? Mijn sarcastische opmerkingen? Mijn directe manier van dingen zeggen? Mij als persoon? De manier waarop Nikki en ik Q beheersen?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vampires schreef:
    (...)
    Oh, dat is ergens in het Noorden van Duitsland? Hm, vandaar. Ik ga altijd naar het zuiden van Duitsland. Dat is zó mooi.

    Het ligt in het westen van Duitsland, dicht bij de grens van Enschede/Gronau.
    Ik vind het zuiden ook erg mooi ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Oh ja, wat dan? Mijn sarcastische opmerkingen? Mijn directe manier van dingen zeggen? Mij als persoon? De manier waarop Nikki en ik Q beheersen?


    Don't push it. :W


    To infinity and beyond •

    Calabasas schreef:
    (...)

    Don't push it. :W

    Waaaaat?(krul)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Oh ja, wat dan? Mijn sarcastische opmerkingen? Mijn directe manier van dingen zeggen? Mij als persoon? De manier waarop Nikki en ik Q beheersen?


    Je sarcastische opmerkingen? Ja. Je directe manier van dingen zeggen? Misschien, je zegt soms wel waar het op staat. En ik mistte dat jij en Nikki het over veel dingen het eens zijn en dat in sommige topics zeggen. Voor mij zijn jij en Nikki het bekendste koppel van Q, dus onbewust heb ik je wel gemist, ja.


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Je sarcastische opmerkingen? Ja. Je directe manier van dingen zeggen? Misschien, je zegt soms wel waar het op staat. En ik mistte dat jij en Nikki het over veel dingen het eens zijn en dat in sommige topics zeggen. Voor mij zijn jij en Nikki het bekendste koppel van Q, dus onbewust heb ik je wel gemist, ja.

    Hahaha. Nikki likes. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.