• Yup, ik zoek wat leesvoer, want ik heb teveel vrije tijd. Aleen Hungergames, alstublieft. =3

    En dit is mijn eigen HungerGames verhaal.


    http://www.quizlet.nl/stories/89179/the-group-or-the-love--4th-quarterquell-hungergames/

    De vierde Kwartskwelling in de geschiedenis van de Hongerspelen is begonnen. Er is een gele envelop getrokken. Heel Panem houdt zijn adem in. Wat voor speciaals heeft het Capitool in gedachten voor de honderdste Hongerspelen? Het werd bekend gemaakt. Binnen een dag wist heel Panem erover. Er zouden dit jaar maximaal twaalf winnaars kunnen zijn. Zodra er één geslacht, twee mensen uit hetzelfde District of één iemand over zou blijven, zouden er winnaars zijn. Dit jaar zouden de jongens als eerste getrokken worden. Als hij ook maar een vriendin had of iemand die in hem interesse had of andersom, zou die uitgeloot worden. Het was wreed. Je zou een keuze moeten maken. Je zou moeten kiezen voor de groep, het geslacht waarbij je hoort, of je grote liefde.


    Omdat ik nog niet alle boeken heb gelezen doen we voor het gemak maar even dat Katniss er nooit is geweest, enz, enz.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 16:43 ]


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    See you soon • Hunger Games
    Korte beschrijving: Nilay is een inwoonster van District 4. Haar vader en haar vriendje Kylan hebben allebei één van de edities van de Hongerspelen gewonnen. Wanneer de naam van zijn vriendin uit de pot getrokken wordt, wilt Kylan er alles aan doen om Nilay in leven te houden. Hij zou er zelfs zijn eigen leven voor op het spel willen zetten.

    Yay, drie abbo's in één dag! =3


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas