• De stelling van deze week luidt:
    Sommige stellingen zijn te hoog gegrepen voor de gemiddelde leeftijd op Q

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Stellingception!

    Maar ik ben het er niet mee eens. Er zijn hier veel mensen die al vrij volwassen zijn voor hun leeftijd en zeker als het gaat om echt belangrijke stellingen en discussies.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Uneventful schreef:
    Oneens. De meeste mensen hier op Quizlet vind ik echt volwassener dan hun echte leeftijd als het komt op serieuze zaken.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Eef95 schreef:
    Het is door met anderen te debateren over stellingen dat je vaak 'volwassen' inzichten verwerft. Dus oneens.


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Deze stelling is te hoog gegrepen voor me.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Nee, even serieus. Wat is nou de gemiddelde leeftijd? Zo laag is hij toch niet? De meeste stellingen gaan over zaken uit het dagelijks leven, en zijn dus voor iedereen wel te begrijpen. Als mensen de stelling te hoog gegrepen vinden, dan reageren ze gewoon niet.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Uneventful schreef:
    Oneens. De meeste mensen hier op Quizlet vind ik echt volwassener dan hun echte leeftijd als het komt op serieuze zaken.


    Tears are words the heart can't say.

    Nefie schreef:
    Welja, iedereen is hier best wel volwassen voor z'n leeftijd, of kan zich met momenten volwassener gedragen...
    Ik denk dat de gemiddelde leeftijd van de mensen die antwoorden op de stelling, iets hoger ligt dan de gewone gemiddelde leeftijd.
    Misschien is het wel te hoog, is het onderwerp te diep, maar persoonlijk vind ik van niet. (;


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ook oneens sommigen gedragen zich inderdaad wat volwassener aangezien hun leeftijd, maar het is niet te hoog gegrepen hoor ;)


    If you change your thoughts, you change your world..

    Uneventful schreef:
    Oneens. De meeste mensen hier op Quizlet vind ik echt volwassener dan hun echte leeftijd als het komt op serieuze zaken.


    I can do whatever i like since those hipsters discovered that we only live once.

    Uneventful schreef:
    Oneens. De meeste mensen hier op Quizlet vind ik echt volwassener dan hun echte leeftijd als het komt op serieuze zaken.


    Bad decisions make good stories.

    Nu zijn het eerder domme stellingen, maar er is een tijd geweest dat de ene stelling echt 'lol' was waar je zelf geen energie instak om er op te antwoorden omdat hij gewoon ronduit belachelijk was en de andere stelling waren te hoog gegrepen. Soms had je echt stellingen die hogere studies verrichten om over te debatteren en waarop ik zelf het antwoord niet wist en dan sloegen sommige mensen echt met belachelijk antwoorden naar de stelling, dus ja vroeger waren ze soms te hoog gegrepen en hadden veel users niet door wat ze antwoordden op de stellingen, maar nu is dat minder en zijn de stellingen vaak minder serieus. (Dus eigenlijk is deze stelling niet meer van toepassing.)

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 16:31 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Uneventful schreef:
    Oneens. De meeste mensen hier op Quizlet vind ik echt volwassener dan hun echte leeftijd als het komt op serieuze zaken.


    ''You need to take his heart'' - anonymous

    Eef95 schreef:
    Het is door met anderen te debateren over stellingen dat je vaak 'volwassen' inzichten verwerft. Dus oneens.


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    Oneens. Zelfs al is het onderwerp van de stelling niet iets waar de jongere Quizletters al mee te maken hebben gehad, dan kunnen ze er nog wel een mening over hebben. Bovendien zijn de meeste mensen hier best in staat om zich volwassen te gedragen wanneer dat van ze verwacht wordt.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Uneventful schreef:
    Oneens. De meeste mensen hier op Quizlet vind ik echt volwassener dan hun echte leeftijd als het komt op serieuze zaken.


    I never fail, I just found out what doesn't work.