• De stelling van deze week luidt:
    Sommige stellingen zijn te hoog gegrepen voor de gemiddelde leeftijd op Q

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eef95 schreef:
    Het is door met anderen te debateren over stellingen dat je vaak 'volwassen' inzichten verwerft. Dus oneens.

    Nee, want de stellingen zijn meestal makkelijk te begrijpen als je even nadenkt. Het is alleen de ingewikkelde uitleg van iets oudere users die het ingewikkeld maakt.

    Maar de meeste users op Q zijn over het algemeen erg slim. Ze lezen verhalen en krijgen meer inzicht in het leven van arme, rijke, normale en andere mensen en krijgen af en toe iets over politiek en crisis en rampen mee. Ik bedoel, ik ben zelf ook maar 13 jaar oud, en ik ben hier weer een lange uitleg aan het maken, hahaha.

    In ieder geval: de stellingen zijn niet zo héél moeilijk ook al moet je af en toe even nadenken. Soms maakt de uitleg van een oudere user het wat moeilijk, maar dan nog kan je altijd nog gewoon uitleg vragen en dingen bijleren.

    En nu ga ik stoppen met die bericht voor ik een heel boek heb geschreven, hahaha.


    Define "good".

    Nou ik moet zeggen, als 14 jarige, dat sommige stellingen voor, vooral kinderen lager dan mijn leeftijd, redelijk moeilijk te begrijpen zijn door de woorden die worden gebruikt. Maar aangezien de meeste mensen al redelijk oud zijn, vind ik het geen probleem om op sommige stellingen, die ik niet begrijp, gewoon niet te gaan reageren.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 22:23 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Nefie schreef:
    Welja, iedereen is hier best wel volwassen voor z'n leeftijd, of kan zich met momenten volwassener gedragen...
    Ik denk dat de gemiddelde leeftijd van de mensen die antwoorden op de stelling, iets hoger ligt dan de gewone gemiddelde leeftijd.
    Misschien is het wel te hoog, is het onderwerp te diep, maar persoonlijk vind ik van niet. (;


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Oneens. Ikzelf ben twaalf en begrijp de stellingen. Ik kijk er misschien anders naar dan iemand die zes jaar ouder is maar ik heb ook mijn mening. Ik zou ook argumenten op tafel kunnen gooien om mijn gelijk te kunnen bewijzen. Maar meestel hou ik mijn mening voor mezelf, bang om kinderachtig over te komen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Oneens


    I make you sad, because everyone keeps making you happy. You can't be truly happy, if you're "happy" all the time.

    Patholoog schreef:
    Hier moet ik even kuchen.
    Áls de stellingen al een serieus onderwerp hebben, dan gaat dat prima op voor de gemiddelde Quizletter.


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Uneventful schreef:
    Oneens. De meeste mensen hier op Quizlet vind ik echt volwassener dan hun echte leeftijd als het komt op serieuze zaken.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Patholoog schreef:
    Hier moet ik even kuchen.
    Áls de stellingen al een serieus onderwerp hebben, dan gaat dat prima op voor de gemiddelde Quizletter.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ja, eens: sómmige stellingen wel. Over het algemeen zijn de mensen die op de stellingen reageren wel volwassen genoeg om ook echt met argumenten te komen die ergens op slaan.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Uneventful schreef:
    Oneens. De meeste mensen hier op Quizlet vind ik echt volwassener dan hun echte leeftijd als het komt op serieuze zaken.


    Life is full of fake people

    Ik weet het nog niet zo zeker hoor.
    Als ik het zo zie zitten er hier ook niet veel jongen kinderen op Q
    die het niet zouden begrijpen.
    Wel ja er kunnen altijd een paar uitzonderingen zijn


    He's best days could be some of my worst

    Wat is de gemiddelde leeftijd op Q? Anders komen we er ook niet uit.


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Uneventful schreef:
    Oneens. De meeste mensen hier op Quizlet vind ik echt volwassener dan hun echte leeftijd als het komt op serieuze zaken.

    Helemaal mee eens!


    Just be who you are. If people really love you, they will accept that.

    Nefie schreef:
    Welja, iedereen is hier best wel volwassen voor z'n leeftijd, of kan zich met momenten volwassener gedragen...
    Ik denk dat de gemiddelde leeftijd van de mensen die antwoorden op de stelling, iets hoger ligt dan de gewone gemiddelde leeftijd.
    Misschien is het wel te hoog, is het onderwerp te diep, maar persoonlijk vind ik van niet. (;


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.