• De stelling van deze week luidt:
    Sommige stellingen zijn te hoog gegrepen voor de gemiddelde leeftijd op Q

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    GwendolynS schreef:
    Nee, want de stellingen zijn meestal makkelijk te begrijpen als je even nadenkt. Het is alleen de ingewikkelde uitleg van iets oudere users die het ingewikkeld maakt.

    Maar de meeste users op Q zijn over het algemeen erg slim. Ze lezen verhalen en krijgen meer inzicht in het leven van arme, rijke, normale en andere mensen en krijgen af en toe iets over politiek en crisis en rampen mee. Ik bedoel, ik ben zelf ook maar 13 jaar oud, en ik ben hier weer een lange uitleg aan het maken, hahaha.

    In ieder geval: de stellingen zijn niet zo héél moeilijk ook al moet je af en toe even nadenken. Soms maakt de uitleg van een oudere user het wat moeilijk, maar dan nog kan je altijd nog gewoon uitleg vragen en dingen bijleren.

    En nu ga ik stoppen met die bericht voor ik een heel boek heb geschreven, hahaha.


    --

    Mee eens, denk bijvoorbeeld aan de stelling over abortus. De gemiddelde leeftijd hier is 13/14? Ik vind dat zulke jongen mensen geen goede mening daarover kunnen geven. Niks tegen jullie hoor.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Uneventful schreef:
    Oneens. De meeste mensen hier op Quizlet vind ik echt volwassener dan hun echte leeftijd als het komt op serieuze zaken.


    “Things never happen the same way twice.”

    Meestal niet. Over het algemeen zijn Q'ers erg intelligent en volwassen.


    A closed rose will never bloom, so open up your heart. <3

    Sommigen wel, maar het verschilt wel.


    26 - 02 - '16

    Oneens. Zo moeilijk zijn deze stellingen niet, en als iemand die niet aankan is hij/zij sowieso op de verkeerde plek op deze site.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Crocker schreef:
    Sommigen wel, maar het verschilt wel.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Eens en oneens. Ik vind dat mensen jonger als 13 jaar er in mijn ogen soms nog niet een echt oordeel over kunnen vellen. Als je bijvoorbeeld een stelling zou hebben als 'Het communisme heeft een grote inbreng in de hedendaagse maatschappij' zouden velen van hen niet in staat zijn te antwoorden. Alhoewel, de 'ouderen' onderons schat ik wel slim genoeg in om zulke stellingen te beantwoorden, sterker nog, zulke stellingen zullen wel vaker voorkomen in de toekomst.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Te moeilijk zijn ze niet, maar de stellingen gaan vaak over zaken waar de meeste Q'ers (nog) helemaal niets mee te maken hebben. Ook van die filosofische stellingen als 'het leven heeft geen nut' vind ik persoonlijk niet erg toepasselijk. Ik denk dat bij 'kleinere' stellingen betere discussies ontstaan.


    i put the fun in funeral

    Ik ben het hier niet mee eens, hier op Quizlet zijn de mensen over het algemeen een stuk volwassener dan op andere internet sites. Ik ben van mening dat de mensen hier zich goed gedragen en goed met elkaar om kunnen gaan, dat is iets wat ik op veel andere sites niet tegen kom.


    You were born original, don't die as a copy.

    oneens ik vind hoe oud je ook bent dat je overal een mening over kan hebben dus de stellingen zijn nooit te hoog gegrepen


    karma is only a bitch if you are i'll always shine

    Cheops schreef:
    Eens en oneens. Ik vind dat mensen jonger als 13 jaar er in mijn ogen soms nog niet een echt oordeel over kunnen vellen. Als je bijvoorbeeld een stelling zou hebben als 'Het communisme heeft een grote inbreng in de hedendaagse maatschappij' zouden velen van hen niet in staat zijn te antwoorden. Alhoewel, de 'ouderen' onderons schat ik wel slim genoeg in om zulke stellingen te beantwoorden, sterker nog, zulke stellingen zullen wel vaker voorkomen in de toekomst.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Age doesn't matter! Als je weet hoe je moet reageren, maar toch je mening kan geven vind ik het gewoon best. Dus, oneens


    My life is like a dream, it's seems never end(L)

    Uneventful schreef:
    Oneens. De meeste mensen hier op Quizlet vind ik echt volwassener dan hun echte leeftijd als het komt op serieuze zaken.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Oneens, iedereen heeft wel een eigen mening en daardoor kunnen ze andere (meer volwassen) inzichten krijgen.


    I must be a mermaid... I have no fear of depths and a great fear of shallow living.