• Ik weet niet wat anime precies inhoud en of ik iets moet weten voor dat ik het kijk. Maar ik wil wel een leuke anime kijken omdat ik teveel vrije tijd heb. Ik heb niet echt precies eisen ofzo, gaat niet echt als dit de eerste keer is dat je zoiets gaat kijken.. Of avatar moet anime geweest zijn, anders is het de tweede keer.

    Nou ja, leuke anime iemand? Liefst in het Engels en de liefde mag niet missen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ivan schreef:
    Liefde.. pfff, me no gusta.
    Naja, als we de liefde van een guild voor z'n leden meetellen: Fairy Tail. Zit qua verhaallijn goed in mekaar, eveneens het plot en heeft een goeie combi van actie, drama, de meest achterlijke humor op de onmogelijkste momenten.
    Dit is zo'n beetje de stijl:




    ^ die is echt geweeeeeeeeeldig :3


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    @Ivan
    Ik kan t plaatje niet zien. ):

    En de anderen: ik zal kijken wat me aanspreekt! Bedankt voor het reageren!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Naruto is heel leuk! Dragon Ball keek mijn broertje altijd en dat vond ik ook wel grappig, maar dat is meer voor jongens. Zelf kijk ik ook Mermaid Melody en ik ga Smile Precure ook kijken.

    Kaichou wa maid-sama
    One Piece
    Fairy tail
    Pandora hearts.

    Meer heb ik niet te zeggen. (cat)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Rivera schreef:
    Naruto is heel leuk! Dragon Ball keek mijn broertje altijd en dat vond ik ook wel grappig, maar dat is meer voor jongens. Zelf kijk ik ook Mermaid Melody en ik ga Smile Precure ook kijken.

    Ja ik ben met de Naruto manga begonnen, geloof het of niet. Ik dacht: pff dat zal wel lame zijn, maar ik vind 't nog best lijp ook :'D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    (...)
    Ja ik ben met de Naruto manga begonnen, geloof het of niet. Ik dacht: pff dat zal wel lame zijn, maar ik vind 't nog best lijp ook :'D.

    Waar kan je die kopen? Ik wil ze heel graag namelijk! Mijn broer heeft ze van 'n vriend geleend, maar die zijn Indonesisch en ik kan ook niet zo heeel goed Indonesisch, haha.

    soul eater!!!


    welkome to my garden of fantasy