• Sexy and Beautiful Wag's

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    Meetingtopic

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 19:48 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Als ik terug ben van vakantie ga ik een Real Shirt bestellen. Na weken twijfeling ben ik over! Vanaf nu wil ik overal waar ik kom een shirtje meenemen.

    Yesss I like! <3 Ga je 'em ook bedrukken? Of koop je een shirt met naam en cijfer?


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Yesss I like! <3 Ga je 'em ook bedrukken? Of koop je een shirt met naam en cijfer?


    Met naam en nummer (: Geen lege, dat ziet er zo nep uit.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Trouwens, volgend jaar gaat mijn mama naar Sevilla. Dan wilt ze een Navas shirt voor me mee nemen. Dat noem ik een originelesouvenir ;D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Met naam en nummer (: Geen lege, dat ziet er zo nep uit.

    Vind ik ook altijd. ;x Ik heb nu een uit-shirt van Dirk Kuyt, maar ik wil heel graag nog een uitshirt van dit jaar. Ik vind die zo fucking mooi van 2012. En ik wil één Robben Bayernshirt. (:


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Vind ik ook altijd. ;x Ik heb nu een uit-shirt van Dirk Kuyt, maar ik wil heel graag nog een uitshirt van dit jaar. Ik vind die zo fucking mooi van 2012. En ik wil één Robben Bayernshirt. (:



    Ja, het oude Real uit shirt vind ik mooier dan die van aankomend jaar. Dat blauw is het net niet helemaal :'). En wit is een slechte combinatie met mij.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik wil deze:9~

    EDIT: €610,53. Even sparen '--

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 21:46 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)


    Ja, het oude Real uit shirt vind ik mooier dan die van aankomend jaar. Dat blauw is het net niet helemaal :'). En wit is een slechte combinatie met mij.

    *gaat even googelen*
    T'is inderdaad even wennen. Ik vond die gouden letters van het vorige shirt wel wat hebben. En hoezo is wit een slechte combi? Bij mij schijnt dat witte van het WK2010 uit-shirtje ooit wel door, dat is pas slecht. :'D


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    *gaat even googelen*
    T'is inderdaad even wennen. Ik vond die gouden letters van het vorige shirt wel wat hebben. En hoezo is wit een slechte combi? Bij mij schijnt dat witte van het WK2010 uit-shirtje ooit wel door, dat is pas slecht. :'D


    Mwah, ik hou van rood eten. Pasta saus etc. Dat lukt niet met wit :') Haha. Dat zwarte vind ik ook chiquer dan dat wit; wat goedkoop in combinatie met goud naar mijn smaak.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hoi de piepeloi! C:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Heee Lien!!

    Girls ik ga douchen en daarna voetenbadje, laatste stukje Olympische Spelen meepikken en dan lekker slapen denk ik.

    Claire, heel veel plezier in Frankrijk! En ik hoor je verhalen nog wel! Have fun.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hello people (:
    En Claire, als ik je niet meer spreek, heel veel plezier op vakantie

    Olympische spelen, ajuuu.
    Veel plezier op vakantie Claire!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Olympische Spelen kijken en daarna slapen. Doei!
    + Veel plezier op vakantie, Claire.


    Chaos is a ladder.


    Jullie zijn allemaal Knuffies! <33 Tot over twee weken (: Misschien kom ik ergens nog wel een keer internet tegen, maar dan kom ik jullie vanzelf wel weer een keer lastigvallen. x)



    Hier nog een foto van de allerliefste voetballer die de meest sexy face trekt, omdat ik jullie zo leuk vind. (cat)


    ars moriendi

    Ik ga er vandoor guyssss, tot dinsdag! Gonna miss you allll. xoo


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.