• Sexy and Beautiful Wag's

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    Meetingtopic

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 19:48 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik wilde gaan folderlopen maar dat gaat lastig met die kutregen en onweer --


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    Ik wilde gaan folderlopen maar dat gaat lastig met die kutregen en onweer --

    Hier is het stralend weer :Y)

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 11:49 ]

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Hier is het strakend weer :Y)


    Jaloers, hier is het echt verschrikkelijk. Ik heb ongeveer anderhalf uur nodig voor folders maar het is nooit zo lang achter elkaar droog :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Helleuuu.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    uhsuhffdhfhfhiashsifh iemand op Tumblr heeft gewoon Paul Wesley ontmoet. ;o


    Hoi iedereen. Ik ga vanavond zélf koken. Eindelijk, het was al veelste lang geleden en zelf koken is leuk. _O_


    Chaos is a ladder.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Het topic is dood als Demi en/of Claire er niet zijn. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Ik verveel me dood. Alweer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    Ik verveel me dood. Alweer.

    Ik ook. Als ik Tumblr niet had, dan zou het nóg erger zijn.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Ik ook. Als ik Tumblr niet had, dan zou het nóg erger zijn.


    Ik ga zo Smallville kijken. Eigenlijk zou ik folders moeten lopen maar het onweert af en toe en dan heb ik er niet veel zin in ;p + ik kan mijn vader waarschijnlijk nog wel over te halen om morgen te helpen :3


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Als ik me verveel, heb ik zin om dingen te bestellen op Bol.com en dat is niet goed want ik wil me geld nog even vasthouden... Maar het is zo verleidelijk.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Als ik me verveel, heb ik zin om dingen te bestellen op Bol.com en dat is niet goed want ik wil me geld nog even vasthouden... Maar het is zo verleidelijk.


    Ik ook, maar heb op dit moment niet zo veel geld xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    Ik ook, maar heb op dit moment niet zo veel geld xd

    Nah, ik ook niet hoor. Maar net genoeg om er toch wel iets leuks van te kunnen kopen. Maar dan is alles weer op en dat vind ik ook weer zo zonde... (krul)


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Nah, ik ook niet hoor. Maar net genoeg om er toch wel iets leuks van te kunnen kopen. Maar dan is alles weer op en dat vind ik ook weer zo zonde... (krul)


    True. Ik koop de laatste tijd eigenlijk vooral te veel kleren a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    True. Ik koop de laatste tijd eigenlijk vooral te veel kleren a.

    Nah, ik koop de laatste tijd vooral teveel dingen zoals dvd's en boeken. Moet daar echt mee ophouden. Maar wil ook nog een keer poster van Ian Somerhalder bestellen, en dat ga ik wel deze week doen, denk ik.


    Chaos is a ladder.