• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE


    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 23:59 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Piazon schreef:
    (...)

    Ik vond het stiekem ook wel een heel klein beetje grappig (oké, totaal niet het juiste woord, maar jullie snappen me wel) dat Nederland eerst zo vol over zichzelf was en dan uiteindelijk erg weinig liet zien. Maar ik vond het echt balen dat ze er zo snel uitlagen, want ik zie ze graag spelen.


    Ach, normaal zie ik NL ook graag verder komen maar in deze poule kwam het me wel goed uit. Duitsland vind ik sowieso beter en Portugal is mijn team dus ja.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."


    Chaos is a ladder.

    Boutella schreef:
    (...)

    Ach, normaal zie ik NL ook graag verder komen maar in deze poule kwam het me wel goed uit. Duitsland vind ik sowieso beter en Portugal is mijn team dus ja.


    Ik had ook helemaal niets met Nederland, maar door dit topic (en dan vooral door Claire) ben ik hen wel meer gaan waarderen. Maar ik blijf toch bij 'mijn' landen hoor, haha (:


    The truth may be orange!

    S0MERHALDER schreef:



    ars moriendi

    Oranje altijd. Gewoon als ze scoren, kippenvel. De glimlach op hun gezicht als ze met een groot aantal doelpunten winnen. De pretlichtjes in hun ogen. Het volkslied voor de wedstrijd. Kippenvel gewoon.

    Maar ik begin Duitsland ook steeds meer te waarderen als team.


    Chaos is a ladder.

    Piazon schreef:
    (...)

    Ik had ook helemaal niets met Nederland, maar door dit topic (en dan vooral door Claire) ben ik hen wel meer gaan waarderen. Maar ik blijf toch bij 'mijn' landen hoor, haha (:


    Forever <3


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    S0MERHALDER schreef:
    Oranje altijd. Gewoon als ze scoren, kippenvel. De glimlach op hun gezicht als ze met een groot aantal doelpunten winnen. De pretlichtjes in hun ogen. Het volkslied voor de wedstrijd. Kippenvel gewoon.

    Maar ik begin Duitsland ook steeds meer te waarderen als team.


    Nederland kijk ik alleen met de buren - mijn familie heeft niets met voetbal '-- - maar ik kijk het voor de sfeer want die ik gewoon zo geweldig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Brb eten!


    ars moriendi

    Ik kan zo kwaad worden om mensen die tijdens het avondeten aanbellen.


    Chaos is a ladder.

    S0MERHALDER schreef:
    Ik kan zo kwaad worden om mensen die tijdens het avondeten aanbellen.



    Echt?! :') Ik ga altijd een praatje houden. Vaak is het de postbode die een pakje heeft voor de buurvrouw. Die man kent me inmiddels bij mijn naam en zegt me gedrag in de stad. Soms komt hij gewoon vijf minuutjes mee eten. Ik vind mensen altijd wel gezellig, lekker kletsen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Echt?! :') Ik ga altijd een praatje houden. Vaak is het de postbode die een pakje heeft voor de buurvrouw. Die man kent me inmiddels bij mijn naam en zegt me gedrag in de stad. Soms komt hij gewoon vijf minuutjes mee eten. Ik vind mensen altijd wel gezellig, lekker kletsen.

    Ja, echt, je kan mij niet kwader krijgen. Gezeur altijd. En de postbode komt bij ons altijd aan het begin van de middag, ook met pakketjes en zo. Nee, tijdens het avondeten zijn het altijd energiemaatschappijen en dat soort dingen. En dan wimpel je ze af dat je geen interesse hebt, en dan doen ze nog net niet hun voet tussen te deur.


    Chaos is a ladder.

    S0MERHALDER schreef:
    (...)
    Ja, echt, je kan mij niet kwader krijgen. Gezeur altijd. En de postbode komt bij ons altijd aan het begin van de middag, ook met pakketjes en zo. Nee, tijdens het avondeten zijn het altijd energiemaatschappijen en dat soort dingen. En dan wimpel je ze af dat je geen interesse hebt, en dan doen ze nog net niet hun voet tussen te deur.


    Die mensen moet je eruit praten. Heerlijk :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Die mensen moet je eruit praten. Heerlijk :')

    Walgelijk. Echt, dan sta ik op het punt om te ontploffen. :Y)


    Chaos is a ladder.

    S0MERHALDER schreef:
    Oranje altijd. Gewoon als ze scoren, kippenvel. De glimlach op hun gezicht als ze met een groot aantal doelpunten winnen. De pretlichtjes in hun ogen. Het volkslied voor de wedstrijd. Kippenvel gewoon.

    Maar ik begin Duitsland ook steeds meer te waarderen als team.


    Dat heb ik met Spanje. Ik spreek geen woord Spaans, zie mijn Spaanse familie hooguit één keer per jaar, heb de meest onSpaanse naam die je kan bedenken en toch voel ik me ontzettend verbonden met dat land. Ik kan het niet uitleggen, maar als Spanje speelt ben ik gewoon altijd gelukkig (:


    The truth may be orange!

    Kim; Is je vriendin al bevallen?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."