• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE


    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 23:59 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Boutella schreef:
    Met al die foto's zo in mijn handen wil ik echt terug. Een vriend van mij gaat over een jaar voor drie maanden, in de vakantie ben ik meegevraagd. Misschien toch München laten schieten :X

    München laten schieten?! O_O Whoaa, dat zou ik dus nooit doen.. maargoed, je moet het misschien even allemaal rustig laten bezinken. T is nog allemaal heel erg vers natuurlijk.

    @Kim: Boombangbang with their bodies, yo. :9~


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    München laten schieten?! O_O Whoaa, dat zou ik dus nooit doen.. maargoed, je moet het misschien even allemaal rustig laten bezinken. T is nog allemaal heel erg vers natuurlijk.

    @Kim: Boombangbang with their bodies, yo. :9~


    Jaa. Maar München is dichtbij, je werkt drie maanden en je kan een weekend München boeken. Uganda is wel iets anders en zeker met vrienden. Ach, wat je zegt het is vers maar ik houd het graag zo vers mogelijk :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    München laten schieten?! O_O Whoaa, dat zou ik dus nooit doen.. maargoed, je moet het misschien even allemaal rustig laten bezinken. T is nog allemaal heel erg vers natuurlijk.

    @Kim: Boombangbang with their bodies, yo. :9~

    Boombangbang with their bodies, yo? Dat is zo'n vreselijk lied. En je weet toch wat ons nummertje was? This one!


    Chaos is a ladder.

    Boutella schreef:
    (...)

    Jaa. Maar München is dichtbij, je werkt drie maanden en je kan een weekend München boeken. Uganda is wel iets anders en zeker met vrienden. Ach, wat je zegt het is vers maar ik houd het graag zo vers mogelijk :')

    Dat klopt wel, maar misschien is het mooier om het toch ook gewoon iets speciaals te houden. Gewoon even een paar maandjes afwachten. En ja, ik begrijp je precies. Dat had ik ook toen ik voor een tijd naar Slovenië was geweest en ik weer thuis was. Dat is zoiets moois, je wilt gewoon niet dat het ophoud. <3


    ars moriendi

    S0MERHALDER schreef:
    (...)
    Boombangbang with their bodies, yo? Dat is zo'n vreselijk lied. En je weet toch wat ons nummertje was? This one!

    HAHAHA OMG JA, dat lijkt al zo lang geleden! o_o Zijn we daar in één van onze footie-topics mee begonnen?


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    HAHAHA OMG JA, dat lijkt al zo lang geleden! o_o Zijn we daar in één van onze footie-topics mee begonnen?

    Haha, ik weet niet hoe we daarop zijn gekomen? Volgens mij was ik een keer in een melige bui en stuurde ik toen de link van dat filmpje naar je in een gb-bericht. Ik kan er nog steeds helemaal dubbel om liggen.


    Chaos is a ladder.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Dat klopt wel, maar misschien is het mooier om het toch ook gewoon iets speciaals te houden. Gewoon even een paar maandjes afwachten. En ja, ik begrijp je precies. Dat had ik ook toen ik voor een tijd naar Slovenië was geweest en ik weer thuis was. Dat is zoiets moois, je wilt gewoon niet dat het ophoud. <3


    Toen ik er was wilde ik zo snel mogelijk weer naar huis

    Maar vorig jaar ben ik ook geweest, wilde ik ook terug en dat heb ik gedaan en er is geen greintje spijt te vinden. Het is niet om het feit van "Ik ben in Afrika geweest," met een grote air. Maar meer het gevoel wat je daar krijgt, de cultuur, de gastvrijheid, eeuwige positieviteit en dankbaarheid. Dat maakt het allemaal zo mooi en daarom wil ik ook weer terug. Die sfeer is geweldig en wil ik niet loslaten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    HAHAHA OMG JA, dat lijkt al zo lang geleden! o_o Zijn we daar in één van onze footie-topics mee begonnen?


    Toen hadden we nog ruzie :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik kan serieus niet wachten tot volgend jaar zomer wanneer ik weer naar Duitsland ga. Ik houd zoveel van dat land...


    Chaos is a ladder.

    Boutella schreef:
    (...)

    Toen ik er was wilde ik zo snel mogelijk weer naar huis

    Maar vorig jaar ben ik ook geweest, wilde ik ook terug en dat heb ik gedaan en er is geen greintje spijt te vinden. Het is niet om het feit van "Ik ben in Afrika geweest," met een grote air. Maar meer het gevoel wat je daar krijgt, de cultuur, de gastvrijheid, eeuwige positieviteit en dankbaarheid. Dat maakt het allemaal zo mooi en daarom wil ik ook weer terug. Die sfeer is geweldig en wil ik niet loslaten.

    Hihi, ik begrijp je volkomen. Die sfeer, die momenten, die herinneringen waar je er alleen maar nog meer van wilt maken. ^^

    En huh, hebben wij ruzie gehad? x'D

    @Kim: Jaa ik dus ook :'D Geniaal.


    ars moriendi

    Boutella schreef:
    Toen hadden we nog ruzie :')

    Hebben jullie ruzie gehad?!


    Chaos is a ladder.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Hihi, ik begrijp je volkomen. Die sfeer, die momenten, die herinneringen waar je er alleen maar nog meer van wilt maken. ^^

    En huh, hebben wij ruzie gehad? x'D

    @Kim: Jaa ik dus ook :'D Geniaal.


    Ja man, jullie allemaal tegen mij. NL had verloren van Portugal en ik was blij. Toen gingen jullie haten :') En ik op NL haten. Lekker dom.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Ja man, jullie allemaal tegen mij. NL had verloren van Portugal en ik was blij. Toen gingen jullie haten :') En ik op NL haten. Lekker dom.

    Ligt het aan mij of is dat compleet langs mij heen gegaan?

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 16:52 ]


    Chaos is a ladder.

    Boutella schreef:
    (...)

    Ja man, jullie allemaal tegen mij. NL had verloren van Portugal en ik was blij. Toen gingen jullie haten :') En ik op NL haten. Lekker dom.

    Serieus? Daar kan ik me niks van herrineren joh. =O Maar ik kan het me wel voorstellen. Toen met het WK2010 was ik in dat officiele topic ook zo'n herrieschopper toen Spanje van Nederland had gewonnen en iedereen daar ineens blij om was. Dat is gewoon in de heat of the moment. Ik hou zoveel van dat team, hahaha.


    ars moriendi

    S0MERHALDER schreef:
    (...)
    Ligt het aan mij of is dat compleet langs mij heen gegaan?


    Dat is best mogelijk :') De dag erna was het ook weer over. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."