• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE


    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 23:59 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ga naar mijn oma en foto's ophalen (: Tot vanmiddag I guess.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    (...)

    Weet iemand of ze nou wel of niet getrouwd zijn? Hij heeft d'r wel gevraagd en ze zouden deze zomer trouwen; dat is bevestigd.

    Geen flauw idee, girl!


    ars moriendi

    Hoi allemaal! Ik ga zo mijn nieuwe bril ophalen! (:


    The truth may be orange!

    Hoera, ik heb eindelijk mijn bril! (: En ik ben er zó blij mee!


    The truth may be orange!

    Ik ben er weer!

    Huntelaar schreef:
    Gosh, ja, er zit hier echt zo'n (^%(*)#-mug op mijn kamer die me echt al 3 nachten terroriseert.

    3 nachten?! Dan had ik al lang een andere slaapplek gezocht. Me slaap is me alles. Desnoods de badkamer of de bank in de woonkamer.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 14:36 ]


    Chaos is a ladder.

    Oké fijn, waarschijnlijk heb ik de hoofdcomputer ook gemold, yes. Betekend dat we het moeten doen met een laptop die te snel oververhit raakt, heel fijn. Fuck my life.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dit nummer werd er net op Skyradio gedraaid. Ik kende hem nog niet en dit was de eerste keer dat ik hem luisterde maar wat een heerlijk lied!


    Chaos is a ladder.

    Inlognaam veranderd en spijtttt, omygod.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    Inlognaam veranderd en spijtttt, omygod.

    Spijt? Huh? Maar je hebt hem toch nog maar net?


    Chaos is a ladder.

    S0MERHALDER schreef:
    (...)
    Spijt? Huh? Maar je hebt hem toch nog maar net?

    Ja lol, ik twijfelde heel lang, wist niet of ik Nieve nou wel wilde nemen, aangezien ik echt graag Sierra wilde, maar die dus al bezet had, daarom besloot ik Aria nog even te houden, maar ja, ik kon me weer niet inhouden, en nu zit ik twee weken met Nieve opgescheept, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    Ja lol, ik twijfelde heel lang, wist niet of ik Nieve nou wel wilde nemen, aangezien ik echt graag Sierra wilde, maar die dus al bezet had, daarom besloot ik Aria nog even te houden, maar ja, ik kon me weer niet inhouden, en nu zit ik twee weken met Nieve opgescheept, haha.

    Het is écht kut als je een username hebt waarvan je spijt krijgt. En twee weken valt op zich nog mee te leven je hebt mazzel dat je GM bent en het daarom twee weken duurt. Dat is het enige dat ik een echt voordeel vind van GM. En waarom heb je spijt van Nieve? Vind je het toch niet mooi? En wat betekend het?

    Kan je als moderator niet gewoon stiekem je username eerder veranderen?


    Chaos is a ladder.

    S0MERHALDER schreef:
    (...)
    Het is écht kut als je een username hebt waarvan je spijt krijgt. En twee weken valt op zich nog mee te leven je hebt mazzel dat je GM bent en het daarom twee weken duurt. Dat is het enige dat ik een echt voordeel vind van GM. En waarom heb je spijt van Nieve? Vind je het toch niet mooi? En wat betekend het?

    Kan je als moderator niet gewoon stiekem je username eerder veranderen?

    Eh, ik weet niet. Aria is denk ik gewoon toch mijn username zegmaar, die ik echt het leukste vindt en ook het meeste aan gewend ben. Ik vind Nieve wel mooi, en ik denk dat ik er over vier dagen wel gewoon gewend aan ben of zo, maar alsnog, hihi. Nieve betekend sneeuw in het Spaans, maar wordt ook gewoon gebruikt als meisjesnaam. (
    En ja, dat kan ik, lol, maar dat ga ik niet doen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    Eh, ik weet niet. Aria is denk ik gewoon toch mijn username zegmaar, die ik echt het leukste vindt en ook het meeste aan gewend ben. Ik vind Nieve wel mooi, en ik denk dat ik er over vier dagen wel gewoon gewend aan ben of zo, maar alsnog, hihi. Nieve betekend sneeuw in het Spaans, maar wordt ook gewoon gebruikt als meisjesnaam. (
    En ja, dat kan ik, lol, maar dat ga ik niet doen.

    Oh ja! Ik dacht al dat het dat betekende. Ik vind Nieve wel heel mooi hoor, zeker met die betekenis. Als ik jou was, zou ik daar geen spijt van hebben. En betekent Aria nog iets? (:

    En dat is precies waarom ik geen moderator ben. Dat zou ik namelijk wel doen, lol.


    Chaos is a ladder.

    S0MERHALDER schreef:
    (...)
    Oh ja! Ik dacht al dat het dat betekende. Ik vind Nieve wel heel mooi hoor, zeker met die betekenis. Als ik jou was, zou ik daar geen spijt van hebben. En betekent Aria nog iets? (:

    En dat is precies waarom ik geen moderator ben. Dat zou ik namelijk wel doen, lol.

    Eh, Aria betekend melodie in het Italiaans, maar ik heb het vooral genomen door Pretty Little Liars waar één van de hoofdpersonen zo heet. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    Eh, Aria betekend melodie in het Italiaans, maar ik heb het vooral genomen door Pretty Little Liars waar één van de hoofdpersonen zo heet. (:

    Oké c:
    Ik ken eigenlijk geen andere usernames van jou dan Aria. Ik kijk zo even bij je ouder usernames.
    En ik mag de mijne ook veranderen, weet al waar in, maar ik doe het morgen, denk ik.


    Chaos is a ladder.