• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE


    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 23:59 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Khedira schreef:
    (...)

    maak ik vanavond als ik mijn make- up en alles ook heb gedaan :) I wnt to meet a cute boy tonight :$


    Wil je hem meeten of ga je hem meeten? Date of niet?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Khedira schreef:
    (...)

    maak ik vanavond als ik mijn make- up en alles ook heb gedaan :) I wnt to meet a cute boy tonight :$

    Cute boy ??
    Did I miss something ??

    Khedira schreef:
    (...)

    what happend in December? :$ je hoeft het niet te vertellen hoor en anders msg dat ook via pb:)


    Het staat toch al enkele pgs terug, dus dat geeft niet ;s maar uhm, falende condoom en slorige pil en dus toen was ik bang dat ik zwanger was. Gelukkig was er niets aan de hand, maar ik heb nog nooit zo in stress gezeten ;o


    The truth may be orange!

    Ik ben even kaarten schrijven -ja, lekker ouderwets :') Maar ik kan echt van brieven genieten Haha. - Tot zo.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Khedira schreef:
    (...)

    maak ik vanavond als ik mijn make- up en alles ook heb gedaan :) I wnt to meet a cute boy tonight :$

    Ga je uit? (:


    ars moriendi

    Ik ben er weer meiden!


    Chaos is a ladder.

    Net even alles bij gelezen. Wat een gesprek over zwangerschappen ;p


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Neee babes jullie hebben niks gemist hoor:) Ik wil vanavond gewoon weer eens een leuke jongen ontmoeten :$ Het is alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst echt uit ben geweest. Dus heel misschien ga ik vanaaf naar een festival bij ons net buiten het dorp :)


    ~

    Me piercing begon vannacht te bloeden. Schrok me dood. Toen ik eraan voelde, zat me hele hand onder.


    Chaos is a ladder.

    Piazon schreef:
    (...)

    Het staat toch al enkele pgs terug, dus dat geeft niet ;s maar uhm, falende condoom en slorige pil en dus toen was ik bang dat ik zwanger was. Gelukkig was er niets aan de hand, maar ik heb nog nooit zo in stress gezeten ;o


    [Ooh op die manier :$ ja dat is wel evenschrikken dan :S


    ~

    S0MERHALDER schreef:
    Me piercing begon vannacht te bloeden. Schrok me dood. Toen ik eraan voelde, zat me hele hand onder.


    en nu dan :O


    ~

    Ik ben al heel lang niet uit geweest. Vind het vreselijk. Mensen willen mij altijd mee slepen. Nou, nee. Met een jongen praten doe ik toch niet en zodra ik in de buurt van andere kom kan ik niet eens normaal lopen, laat staan dansen.


    Chaos is a ladder.

    S0MERHALDER schreef:
    Ik ben al heel lang niet uit geweest. Vind het vreselijk. Mensen willen mij altijd mee slepen. Nou, nee. Met een jongen praten doe ik toch niet en zodra ik in de buurt van andere kom kan ik niet eens normaal lopen, laat staan dansen.

    Ja vind je dat echt niet leuk? Het ligt er voor mij heel erg aan met wie ik ga. Met sommige mensen is het echt saai, met anderen is het erg leuk.


    ars moriendi

    S0MERHALDER schreef:
    Ik ben al heel lang niet uit geweest. Vind het vreselijk. Mensen willen mij altijd mee slepen. Nou, nee. Met een jongen praten doe ik toch niet en zodra ik in de buurt van andere kom kan ik niet eens normaal lopen, laat staan dansen.


    Je moet het ook zelf leuk maken hè ;D Ik ga ook moet vriendinnen naar onderbouw schoolfeesten waar je niet dood gevonden wilt worden maar we maken onze eigen voorparty en afterparty.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    Ja vind je dat echt niet leuk? Het ligt er voor mij heel erg aan met wie ik ga. Met sommige mensen is het echt saai, met anderen is het erg leuk.

    Nee, ik vind het zo'n ''Ik-doe-alsof-ik-sexy-ben'' gedoe. Vreselijk. Ik ben voor jongens dan ook gewoon saai. Ik bedoel... Ik zou niet zo zeer iets weten waarin ik aantrekkelijk ben voor jongens. Met uitgaan mag je wel van hele goede huizen afkomen, wil je bij mij een glimlach op mijn gezicht toveren. En meestal ga ik mee voor mijn vriendinnen. Omdat ze anders niemand hebben. Als ze dan iemand leuk vinden, dan ga ik erop af, omdat ik de enigste ben die dat durf, dat dan weer wel en ik regel dan wat voor die vriendin en zorg dat die jongen op haar af gaat.


    Chaos is a ladder.