• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aragog schreef:
    (...)
    Madison
    Ik grijnsde, en haalde lichtjes mijn schouders op.
    ''Op je eigen manier, hoe jij meisjes gelukkig maakt.'' zei ik zachtjes, en keek hem met een klein glimlachje aan.


    George Weasley

    'Dan heb ik nog wel even om daar over na te denken' Zeg ik grijnzend terwijl ik de kamer rondkijk en op de poster van mijn gezicht blijf hangen, 'Zullen we hier weg gaan? Ik word bang van mezelf' Zeg ik grijnzend en doelend op de poster.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik grinnikte.
    ''Is goed, waar wou je heen dan?'' vroeg ik hem, en ik stond op.
    Ik trok hem ook overeind, en keek hem vragend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik zucht en rol met mijn ogen. Vervolgens draai ik mij om, zodat ik Aileen aan kan kijken. 'Zegt de persoon die stiekem van binnen een zachtgekookt eitje is net als professor Snape himself. Je hoeft echt niet stoer te doen voor je vriendjes hoor. Ook al zijn sommigen,' mijn blik blijft hangen op Bulstrode, 'wel zo achterlijk dat ze niet door hebben dat je gemeenheid alleen maar een makser is.'
    Ik zucht weer en kijk het groepje langs. Ik zit diep in de problemen, maar laat mijn angst niet blijken. Waarschijnlijk zou ik hun spreuken wel aardig lang kunnen ontwijken. Als ik hard genoeg blijf praten hoort iemand ons misschien wel en krijg ik hulp.
    'Ik ga ervan uit dat jullie wel zo laf zijn dat jullie mij met z'n alleen aan gaan vallen?' Mijn stem klinkt ongeïnteresseerder dan ik had verwacht. Hmmm, misschien krijg ik dat acteren toch nog een beetje onder de knie.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 14:38 ]


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley

    'Maakt niet uit' Zeg ik grijnzend terwijl ik naar de deur van de kamer loop en die eerst voor haar openhoud.


    Don't be like the rest of them, darling

    Damen Black

    Maar kort richte ik mijn aandacht op het meisje dat ze zo graag wilden pesten, waarschijnlijk was de helft niet eens zo slim om haar te pakken te krijgen en daarbij was ikzelf ook niet echt vanplan ook maar iets te doen aangezien het me helemaal niet intereseerde.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik glimlachte dankbaar en liep de kamer uit, terwijl ik een beetje om me heen keek.
    ''Ik denk dat we al horen te slapen.'' grinnikte ik zachtjes, terwijl ik een blik wierp op de slapende schilderijen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Mischien, mischien niet. Wat kunnen ze er aan doen? Als ze me van school sturen hebben ze er nog niets mee berijkt omdat ik toch al wil gaan' Zeg ik grijnzend terwijl ik op de lijst van een schilderij trommel waardoor de vrouw op het schilderij geiriteerd wakker word.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik schoot in de lach, en doordat de vrouw in de schilderij begon te klagen werden enkele andere schilderijen ook wakker.
    ''Ik denk dat we beter kunnen gaan.'' grinnikte ik. Wie weet tot wat schilderijen tot toe in staat zijn..
    Ik lachte even, en liep samen met George door de gigantische gangen van Hogwarts.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    WillNotLearn schreef:
    Damen Black

    Maar kort richte ik mijn aandacht op het meisje dat ze zo graag wilden pesten, waarschijnlijk was de helft niet eens zo slim om haar te pakken te krijgen en daarbij was ikzelf ook niet echt vanplan ook maar iets te doen aangezien het me helemaal niet intereseerde.


    (Whaha, lol :') )


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley

    'Jammer.. Waarschijnlijk vond ze ons wel gezellig' Zeg ik grijnzend terwijl ik naar de gezichten op de schilderijen kijk die in deze gang hangen, een aantal nog slapend, een aantal die stiekem gluurt door de spleetjes van hun ogen en een aantal dat met een ander schilderij zit te praten.


    Don't be like the rest of them, darling

    Rider schreef:
    (...)

    (Whaha, lol :') )


    {Volgens mij is het wel waar XD }


    Don't be like the rest of them, darling

    Aileen Megan Snape

    Ik kijk haar aan. "Denk over mij wat je wilt aangezien de meeste wel beter weten en dit dus echt geen masker is, maar zeg geen woord over mijn vrienden of over Snape". Snel hield ik mijn mond dicht voor ik verkeerd dingen zou zeggen of een of andere spreuk op haar af zou vuren. Iets waar ik op dit moment echt even geen behoefte. Maar mijn verleden is altijd iets geweest waar ik niet graag over praat en heel snel heel boos om kan worden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (arg, ik kan er zo niet tegen als mensen mijn ideeën stelen!)


    Happy Birthday my Potter!

    [ Wat is er dan ??]

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 15:17 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {Wat is er dan?}


    Don't be like the rest of them, darling