• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Damen Black

    Bulstrode probeert haar te vervloeken, wat mislukt en zij eerst hem laat verstijven, dacht hij nouw echt slim te zijn? Hij zou toch beter moeten weten, ik dacht dat hij zichzelf in iedergeval genoeg kende om te weten dat er niet veel hersenen in zijn legen bovenkamer zaten. Mischien hooguit in de vorm van een walnoot die steets kleiner word doordat er een hamster aan zit te knagen. 'Doe rustig' Zei ik tegen mijn vrienden die op hun beurt haar niet heel erg vriendelijk aankeken, 'Laat haar gewoon gaan dan zijn we daar in iedergeval van af' Vervolg ik. Ik had hier totaal geen zin in.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 20:56 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik trok een wenkbrauw op en knielde naast haar neer.
    Ik trok éen ooglid op en grinnikte even, omdat het er nogal.. dom uit zag.
    Ik pakte mijn toverstok en richtte op haar gezicht.
    ''Aguamenti.'' zei ik, waardoor er water op haar gezicht terecht kwam.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ginny

    Ik gluur door mijn wimpers heen en zie dat Madison naast mij neer knielt. Ik moet nu echt heel stil liggen. Ze trekt een oog open en ze grinnikt even. Dan pakt ze haar stok en richt die op mijn gezicht. Onee, ze gaat me vervloeken! 'Aguamenti.' zegt ze en er komt wat water in mijn gezicht. Nu moet ik wel doen alsof ik wakker word! Ik hoest even en ga rechtop zitten. 'Wat doe ik hier?' vraag ik. Straks ging ik gewoon nog een keer flauwvallen, dan moest George wel meelopen!

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 20:54 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    WillNotLearn schreef:
    Damen Black

    Bulstrode probeert haar te vervloeken, wat mislukt en zij eerst hem laat verstijven, dacht hij nouw echt slim te zijn? Hij zou toch beter moeten weten, ik dacht dat hij zichzelf in iedergeval genoeg kende om te weten dat er niet veel hersenen in zijn legen bovenkamer zaten. Mischien hooguit in de vorm van een walnoot die steets kleiner word doordat er een hamster aan zit te knagen. 'Doe rustig' Zei ik tegen mijn vrienden die op hun beurt haar niet heel erg vriendelijk aankeken, 'Laat haar gewoon gaan dan zijn we daar in iedergeval van af' Vervolg ik. Ik had hier totaal geen zin in.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik stond op, en keek haar schijnheilig aan.
    ''Geen idee, eigenlijk.'' zei ik, en het was nog waar ook. Ik had echt geen idee wat ze hier plotseling deed.
    Ik keek even naar George.
    ''Zullen we verder?'' glimlachte ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Ga gewoon zometeen naar de ziekenzaal, daar heeft madame plijster er wel iets tegen' Zei ik tegen Ginny nadat ik haar overeind had geholpen en vervolgens knikte ik op de vraag van Madison en liep ik samen met haar verder, geen aandacht meer op Ginny vestigend terwijl we uit het zich verdwenen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ginny

    Snel stond ik ook op. 'Nee!' riep ik geschokte nadat Madison aan George vroeg of ze verder gingen. Shit, niemand is meteen weer zo actief nadat hij of zij is flauwgevallen. Er verschenen lichte blosjes op mijn wangen. Wat moest ik doen? Ze liepen weg en ik was alleen. Zou ik ze volgen?

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 21:08 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Madison
    Ik hoorde dat het meisje nog iets zei, maar aangezien ik het niet verstond liep ik gewoon rustig door.
    ''Dus, zullen we naar buiten?'' vroeg ik George met een klein glimlachje.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Tuurlijk' Andwoorde ik glimlachend waarna ik samen met haar de trappen af liep richting de grote deuren waarna ik samen met haar naar buiten liep.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ginny

    Ik wou ze net achtervolgen toen ik een hand op mijn schouder voelde. 'Ginny!' zei een stem vrolijk. Ik draaide me om en zag daar Dean staan. 'Ow, hoi Dean.' zei ik zacht. Ik keek even naar zijn donkerbruine ogen. Best mooi. 'Waarom ben je nat?' vroeg hij en mijn blosjes verschenen weer. Hij pakte zijn stok en toverde het water weg. 'Dankje.' zei ik en ik glimlachte. Hij stopte zijn hand in zijn zak en haalde er iets uit. 'Snoepje?' vroeg hij onschuldig. Ik nam het snoepje aan. Hij was wel schattig. Ik stopte het snoepje in mijn mond en ging tegen de muur aanzitten. Hij kwam naast me zitten en begon weer te staren. 'Lukt het?' vroeg ik voorzichtig en hij keek snel weer weg. Ik was George en Madison al weer vergeten. Ik voelde dat hij zijn hand boven op de mijne neerlegde en ik keek ernaar. Mijn huid leek erg bleek naast de donkere huid van Dean. Ik keek weer voor me uit en glimlachte.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Madison
    We liepen naar buiten, en het eerste wat me opviel was de heldere sterrenhemel.
    Een volle maan scheen helder en verlichtte het duistere pad voor ons.
    ''Het is prachtig.'' zuchtte ik toen ik naar de sterren keek.
    Een windbriesje waaide voorbij, en rillingen kropen over mijn rug. Het was frisjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aileen Megan Snape

    Mijn blik valt op Bulstrode en heb moeite om een zucht te onderdrukken.
    Waarom kan het niet gewoon een keertje zo zijn dat ze geen vloek over zich heen krijg. Ik pak mijn toverstok en hef de speeuk op aangezien toch iemand dat moet doen. "Ik krijg je nog wel een keer" zeg ik en draai me dan om om in de richting van de leerlingenkamer te lopen. Eenmaal daar ga ik op een bank zitten en sluit mijn ogen even. Waarom krijg ik altijd hoofdpijn van die flashbacks?

    [mijn inspiratie is echt een beetje op XD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (nvm)

    [ bericht aangepast op 28 juli 2012 - 22:07 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [ yes maar mijn inspiratie niet XD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Uhm, er zou toch een gevecht komen en Fred zou Adelaine toch redden? Of ben ik nou gek?)


    Happy Birthday my Potter!