• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Nu ben jij offline DDD:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Hahaha XD Ik ook hoor}

    George Weasley

    Na het idee uit mijn gedachtes te halen klede ik me om en liet ik me op het bed vallen, met de zachte kussens ging het vast gemakkelijk om in slaap te vallen.

    {Sorry moest de tafel dekken..}


    Don't be like the rest of them, darling

    {En ik moet nu eten.. Damn.. Tot zo!]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Awh, eetze!]
    Madison
    Eenmaal aangekomen bij Malfoy Manor, liep ik op mijn gemakje naar binnen.
    ''Ah, Madison.'' hoorde ik, en de stem sneed als een scherp mes door de stilte die in het huis hing. Ik ademde even diep in- en uit.
    ''Vader.'' begroette ik hem, en liep naar hem toe. Zijn robijnrode ogen staarden me zonder enige emotie aan, en ik keek onverschillig terug.
    ''Vanavond?'' vroeg hij, en ik knikte. ''Vanavond.'' bevestigde ik.
    ''De man werkt bij het ministerie van Toverkunst. Hij vormt een grote bedreiging, zijn gezin ook.'' legde hij uit, en ik slikte.
    ''Allemaal, Madison. Eerst de vrouw, dan zijn twee kinderen. Van vijf en Zeven. Vervolgens de man, Robert Billington. Hij moet lijden.'' zei hij, en ik knikte. ''Komt voor elkaar.''
    Voldemort noemde een adres op, en zonder nog iets te zeggen verschijnselde ik naar het huis.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 19:04 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Even snel douchen x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Weetje.. Tot hij een naam noemde dacht ik dat het om de Weasleys ging XD.. Mischien dat George later ontvoerd word (eerst door vaalhaar waardoor hij ook gewond is geraakt) en dan moet Madison hem ondervragen ofzo :3 LIKES}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Hahahaha aww nee dat zou zielig zijn. Ik zou het niet over mijn hart krijgen om Molly of Arthur the doden, AWWWW. Nee.
    En ja, sounds like a plan :3
    Ga je nog een post schrijven, of kan ik gelijk door met mijn opdracht? 8D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Dat dan na dat je zijn oor eraf vloekt of ervoor? DAMN IK WIL GEWOON DAT ZN OOR EN NU AF GAAT XD Nee je mag door met je opdracht :3 Even ter informatie: De mensen die je vermoord hebben allemaal rood haar ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    [HAHA echt hè, Madison kan niet wachten om je oor er af te blazen! 8D
    Haha is goed, dan zijn ze allemaal ginger en dan ziet ze George voor zich enzo aww :"D *gaat schrijven*]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Hmm.. Moeten we daarmee wachten tot de andere mensen er zijn? Want zolangzamerhand worden wij de enige mensen die posten XD IK WIL HET GEWOON NU DOEN XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Met een simpele 'Alohomora' opende ik hun deur, en was opgelucht dat ze geen hond hadden; het zou het alleen maar moeilijker maken.
    Ik nam mezelf voor om eerst de kinderen te doen, dan ben ik daar van af.
    Ik sloop de trap op en trok mijn capuchon over mijn hoofd, om vervolgens de deur van de kinderkamer te openen.
    De twee jongetjes lagen vredig te slapen, en hadden allebei rood haar. Ik zuchtte even. Waarom liet me dit zo erg denken aan George?!
    Éentje, de oudste van zeven jaar, werd langzaam wakker. Hij schrok toen hij mijn stok zag, en wou schreeuwen. Gelukkig was ik hem voor.
    ''Avada kedavra.'' zei ik zachtjes, en het lichaampje van het jongetje plofte levenloos op zijn bedje neer.
    Ik richtte me tot de andere, die, ondanks mijn voetstappen en gefluister, nog heerlijk lag te slapen. Zijn borstkastje ging regelmatig op en neer, en zijn mond stond een klein stukje open. Vijf jaar, ze werden steeds jonger.
    Ik herhaalde de vloek, en zijn borstkas stopte abrupt met bewegen. Ik beet op mijn lip en liep de kamer uit, door naar de slaapkamers van hun ouders.
    De man moest lijden, zei Vader. Komt goed.
    ''Avada kedavra.'' herhaalde ik me van eerder, en zijn vrouw rolde met een 'bonk' het bed uit. De man werd langzaam wakker, en sprong overeind toen hij mij zag.
    ''Robert Billington..'' zei ik nadenkelijk, en ik zag dat de man onopvallend naar zijn stok reikte. ''Waag het.'' siste ik, en richtte mijn stok op hem.
    ''Je vrouw, je kinderen.. je bent de volgende.'' een sadistische grijns sierde mijn lippen, en de man huilde in stilte.
    ''M-mijn kinderen? H.. Hoe kon je?!'' riep hij, en ik grinnikte door zijn wanhopige woorden.
    ''Crucio.'' zei ik zachtjes, en de man stortte in elkaar. Stuiptrekkingen om de pijn tegen te houden, vingers die zich vastklampten aan het dekbed.. Ik kende het gevoel maar al te goed. ''T-thom.. Thomas.'' snikte hij zachtjes, en ik vermoedde dat dat éen van zijn zonen was. ''M.. Mart-tin.'' een pijnlijke schreeuw verliet zijn mond.
    ''Doodt me!'' riep hij, en ik lachte even. Altijd dezelfde woorden, wat het alleen maar langer liet duren.
    Na.. pakweg een kwartiertje, hief ik de spreuk op. De man lag in een foetushouding op de grond, snikkend en wachtend op de dood om terug naar zijn gezin te keren.
    Het was genoeg zo.
    ''Avada Kedavra.'' zei ik, de velossende woorden; zijn greep in het dekbed verslapte en hij staarde glazig voor zich uit.
    Kalmpjes liep ik het huis uit, met nog steeds George in mijn gedachten.

    [Fuuuck, sorry dat 'ie zo lang is :'D gosh, ik kan me te goed inleven. Wat slecht.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Trouwens, misschien kunnen we doen dat ze in The Daily Prophet staat, alleen dan met haar mantel zodat haar gezicht verhuld is in de schaduw ervan en niet herkenbaar is. Dus gewoon een foto oid van haar die het huis uitloopt? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Ik heb zo'n medeleiden met George.. Je laat hem achter met een vrouw die zonder moeite 2 kinderen kan doden O_O}


    Don't be like the rest of them, darling

    [XDDDD Shh.
    Ze moet wel :c]

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 20:01 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Nogsteeds.. Arme George..}


    Don't be like the rest of them, darling