• zzzoem... zoem... zzZZZoem..

    BAM!!ERFWE$#$#$EDEF LKDFJKDFKDSFZZZzZOOEEEMZOEMZOEMZOEMMMPOTVERREKLOTEMUGNUBENIKUITMIJNBEDGEDONDERD#(*$#*($#*($&!!!!

    Als ik god ooit tegenkom vraag ik hem als eerst met welk doel hij de mug geschapen heeft.

    Vertel je het mij ook effe als dat weet, jemig man rotmuggen!
    Kan er niet door slapen (huil)


    Calice in Molderland

    Om als eten te dienen voor andere dieren. Die weer als eten dienen voor andere dieren, en voor andere dieren en ga zo maar door. Wss leidt het uiteindelijk nog naar je bord ook!


    quidquid excusatio prandium pro

    Welk dier vreet er nou muggen op mijn kamer dan


    Calice in Molderland

    Deathdrinker schreef:
    Welk dier vreet er nou muggen op mijn kamer dan


    Op jouw kamer? Spinnen. Daarom zou het handig zijn om een spinnenweb in een hoek te laten zitten.


    quidquid excusatio prandium pro

    Geloof me, die zijn er genoeg hahahaa
    Ik geef hem prachtige omstandigheden die spin, ik wil graag een Aragog kweken


    Calice in Molderland

    Just tweeted this: "@TheFeyzaAslan: Flies eat their asses off and then just die.. You only eat once"


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Hhahahha wauw xD

    Ik ben een lucky bastard, ik word echt bijna nooit geprikt door muggen. :) *klopt af*


    Bad decisions make good stories.

    Ik word echt altijd geprikt en dan krijg ik er ook een allergische reactie bij...


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    xGlimmer schreef:
    Ik word echt altijd geprikt en dan krijg ik er ook een allergische reactie bij...

    Ja, dat ken ik. Al sinds heel lang worden mijn muggenbulten hard en gelig, maar sinds twee jaar 'bewegen' ze ook nog. Nou ja, ze veranderen van kleur - wit rood wit rood wit rood op het ritme van mijn hartslag - en het ziet er echt uit of het beweegt, haha. Toen ik 't voor de eerste keer had dacht mijn moeder dat dat beest eitjes in mijn arm had gelegd of zo :'D
    Oh, en het jeukt als de pest.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 12:03 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Meppen die handel!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Rozzy schreef:
    (...)
    Ja, dat ken ik. Al sinds heel lang worden mijn muggenbulten hard en gelig, maar sinds twee jaar 'bewegen' ze ook nog. Nou ja, ze veranderen van kleur - wit rood wit rood wit rood op het ritme van mijn hartslag - en het ziet er echt uit of het beweegt, haha. Toen ik 't voor de eerste keer had dacht mijn moeder dat dat beest eitjes in mijn arm had gelegd of zo :'D
    Oh, en het jeukt als de pest.

    Precies dit D:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik heb bijna nooit last van muggen. En als ik gestoken word dan blijven het kleine rode bultjes die een klein beetje jeuken. Na een paar uurtjes zijn ze compleet weg. Soms merk ik niet eens dat ik ze heb :3.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aragog schreef:
    (...)
    Precies dit D:

    Zó vervelend! En dan trek ik ook nog muggen aan - als er één mug in onze tent is, heb ik twintig muggenbulten en mijn ouders + broertje helemaal niks. Meh.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Dat vraag ik mijzelf ook af over de spin. x'D Al weet ik dat dat dier natuurlijk ook nuttig is, toch haat ik die beesten. ^^


    Take me to wonderland