• Heey mensen.
    Ik ben op vakantie in Frankrijk. Hier zijn mijn moeder, ik, m'n broer en broertje en m'n opa en oma.
    Die laatste twee zijn vanavond rond zes uur weggegaan naar een BBq en wij bleven hier in het huis (wat van mn opa en oma is).
    Rond 10 uur zouden ze terugzijn. Maar nog steeds zijn ze niet terug...
    Ik moet nu slapen alhoewel ik dat niet kan doordat ik bang ben. Gewoon bang dat er iets met ze is gebeurd :(
    Weet dat jullie ze niet terug kunnen toveren maar wilde het toch even kwijt aan iemand. Waarom ben ik altijd zo snel bang?
    Word daar zo gek van.
    Wilde het even kwijt, sorry. Hoop dat er mensjes zo gek zijn te reageren XD


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Misschien hebben ze het wel heel gezellig? (:


    Life is a beautiful struggle

    Ik zou ook bang zijn.

    Je bent in frankrijk (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat hoop ik wel (: ben nu maar heel rustig aan het doen anders word ik echt gek.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik snap ergens heus wel waarom je ongerust bent; maar bedenk je wel dat het twee volwassen mensen zijn en het ook wel wat later kan zijn geworden? Maak je geen zorgen joh, komt heus wel goed.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Sjiriki schreef:
    Ik zou ook bang zijn.

    Je bent in frankrijk (cat)


    Jupp daar ben ik XD
    Tis hier warm :o


    Ze zijn met een oude auto gegaan dus de motor hoor je heel goed hier, weet zeker dat ze er nog niet zijn.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Aria schreef:
    Ik snap ergens heus wel waarom je ongerust bent; maar bedenk je wel dat het twee volwassen mensen zijn en het ook wel wat later kan zijn geworden? Maak je geen zorgen joh, komt heus wel goed.



    Kijk, dit soort woorden heb ik nodig. Niet die slappe woordjes ban m'n broer. Dankje <3
    Voel me echt nu zon aanstelster. *bitchclap in mirror*


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Dat heb ik ook wel eens gehad mijn ouders waren ooit naar een feestje en ik ging die avond gewoon slapen toen ze die volgende ochtend nog niet terug waren was ik helemaal in paniek, uiteindelijk was ik zo snugger om ze te bellen en was er niets aan de hand op een kater na. Waarschijnlijk hebben ze het gewoon gezellig. Kun je ze mobiel niet bereiken


    ~Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

    Nouja nee want m'n opas mobiel is hier en m'n oma heeft pas ene nieuw nummer wat ik jog niet he b.

    Das best wel rot van je ouders 0___0


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alladin schreef:
    Nouja nee want m'n opas mobiel is hier en m'n oma heeft pas ene nieuw nummer wat ik jog niet he b.

    Das best wel rot van je ouders 0___0

    Ahw ik zou ook bang zijn. Maar het zijn inderdaad twee volwassen mensen en de kans is best groot dat het wat later is geworden.


    ~Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

    (cat) ze waren verdwaald en hebben 4 uur lang rondgedwaald in een oude auto. Bleken later uren lang 20 km verderop te hebben rondgereden. Toen ze eindelijk weer een bord zagen met plaatsnamen zijn ze terug gereden.was dus wel wat aande hand maar alles is goed, op dat de auto een beetje heel erg dood is na XD


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Pfoe, dat moet een opluchting zijn! ^^

    Het is niet zo gek hoor
    Mijn moeder ging gister voor het eerst de snelweg op met haar motor, wel met mijn pa erbij, maar toch was ik ongerust


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ze moesten gewoon op vakantie naar Turkije gaan.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik kon nooit slapen vroeger als mijn vader en moeder uit eten gingen en laat terug kwamen (cat)


    "I solemnly swear that i am up to no good."