• Inlecticus, een prachtig land met veel geheimen en oorlog. In 1500 werd volgens wetenschappers het land ontdekt.
    De oorspronkelijke bewoners van het land zijn de elfen. Zij zijn bruut uitgeroeid door de vampiers die het land hebben overgenomen.
    Het blijft rustig tot de vampiers erachter komen dat de mensheid hen land betreed. Het wordt oorlog en de vampiers zijn vastberaden om deze te winnen. Wat zij enkel niet weten is dat er ook vampiers tussen zitten die de mensen willen helpen en hun eigen soort veraden. Die vampiers bijten de mensen die vervolgens zelf vampier worden en dezelfde krachten hebben. Hierdoor heeft de mensheid een kans om de oorlog te winnen. Als de vampiers ontdekken dat er een verrader tussen zit, wordt die afgeslacht.
    Ook bestaan er de halfgoden in Inlecticus. Hier zijn er enkel vier van. Zij hebben de krachten van een god, maar zien eruit als een normaal mens. Ook zij proberen de mensheid te helpen.


    Regels van de RPG:
    - 16+ is toegestaan
    - Moorden mogen enkel worden gepleegd met toestemming van de ander
    - Geen plannen bespreken in het topic zelf, in een PB mag het wel
    - Maak geen perfecte karakters; iedereen heeft een zwakte
    - De maker van de RPG bepaald alles over het starten van een nieuw topic
    - Als je even niet kunt RPG'en, zorg er dan voor dat je je personage er op een manier uit RPG't zodat die evt. weer terug kan komen
    - Vampiers mogen mensen ontvoeren, hier is geen toestemming voor nodig
    - Reserveren is NIET toegestaan

    Esmé Renderson

    Ik merkte een jongedame op bij het meer. Ik remde af en bleef staan. Ik scande haar bloedgroep. Hmm, bloedgroep O. Heerlijk. Net wat ik nodig had..

    Aviera Milena Denealy

    Ik schrok op van het onweer dat opeens boven de berg begon. Ik kijk naar de berg die helemaal verlicht word. Ik was bang maar toch ook wel nieuwsgierig. Ik werp een blik achter me en zie iemand staan. Ik draai me weer naar de berg en begin te rennen. Als ik bijna boven ben begin ik rustig te sluipen. Een jongen ligt daar rustig terwijl het boven zijn hoofd donker is en dondert.


    ~

    Nathan Cross

    Ik glimlach even, de bliksem slaat telkens enkele centimeters van mij vandaan in op de grond. Ik grijns even als ik de ogen die op mij gericht voel 'Het enigste wat hier levend komt is of een persoon die goed kan vechten, een elf of een vampier. Ik ga er vanuit dat jij de eerste twee niet bent dus ga ik voor het antwoord vampier. Waar of niet?' zeg ik grijzend en open een oog die ik op haar richt.

    Aviera Milena Denealy

    Ik knijp mijn ogen tot spleetjes en kijk hem geheimzinnig aan. 'Ja dat klopt.' Ik recht mijn rug en loop een stukje dichterbij. 'Waar ben je mee bezig als ik vragen mag?' Ik blijf naar hem kijken en deins niet achteruit van de donder en bliksem die rond ons heen drijft.


    ~

    Nathan Cross

    Ik grijns even waarna de bliksem telkens vlak voor haar inslaat 'Gewoon beetje relaxen' ik grijns weer waarna ik beide ogen weer sluit. De bliksem was mijn thuis en de enige die wist van mijn afkomst was mijn moeder die al jaren dood was dankzij de inslag van bliksem.

    Aviera Milena Denealy

    'Hoe kun je zo relaxen?vraag ik en kijk hem stom verbaasd aan. 'Weet je hoe gevaarlijk het hier kan zijn.' Ik kniel baast hem en kijk hem aan. 'En dat gevaar zal heus niet van mij komen.'


    ~

    Nathan Cross

    Ik grijns weer 'Het enigste gevaarlijke op deze berg is niet de bliksem' ik grijns weer waarna ik naar haar kijk.
    'De meeste zijn slim genoeg om hier niet te komen omdat ze weten dat ze meestal dood naar huis gaan' ik grijns weer waarna ik omhoog kom.
    'De meeste zijn slim, maar blijkbaar vampiers niet' ik grijns weer waarna ik rustig naar de voorkant van het huisje loop.

    Aviera Milena Denealy

    Ik lach even. 'Wie heeft je dat wijs gemaakt?' Ik sta op en loop naar hem toe. 'Misschien ben ik inderdaad dom bezig, maar ik was gewoon nieuwsgierig.' Ik lach mijn tanden bloot en kijk hem met een schittering in mijn ogen aan. 'Wat brengt jou hier, of is dat huisje de plaats waar jij woont?'


    ~

    Nathan Cross

    Ik grijns even 'Dat heb ik de mensen wijs gemaakt' ik loop naar binnen waarna ik mijn hand over de epirus boog laat glijden.
    Ik pak hem van de tafel af waarna ik weer naar buiten loop 'Inderdaad, ik woon hier, deze berg is van mij met alles erop en eraan en ik vind mensen die zomaar langs komen niet erg fijn' ik grijns weer even waarna ik de boog voor mij houd, het enige wat mist zijn pijlen, hoewel er nergens een koker met pijlen op mijn rug of middel te bekennen is.

    Aviera Milena Denealy

    'Moet ik nu bang voor je worden?' vraag ik grijnzend en kijk naar zijn boog. Ik loop dichter naar hem toe en snuif zijn geur op. 'Waar staat jou naam op deze berg dan?' fluister ik in zijn oor en kantel mijn hoofd een stukje en bijt verleidelijk op mijn lip met mijn hoektand.


    ~

    Nathan Cross

    Ik grijns even waarna ik een paar stappen achteruit doe 'Mijn naam staat in de donderslagen die telkens op deze berg inslaan' ik grijns even waarna ik langs de boog ga met mijn rechterhand, een draad creeërt zichzelf waarna er een pijl tevoorschijn komt.
    'Dus, vertel mij nauw is eerlijk wat je hier komt doen? Wie heeft je gestuurd?!' mijn stem slaat om naar woede, ik grijns erbij waarna ik de boog op haar richt.

    Aviera Milena Denealy

    'Ooh op die manier' zeg ik en lik over mijn lippen. Ik kijk naar de boog waar een draad zichzelf creeërt en er dan een pijl verschijnt. Hij vraagt wat ik kom doen en wie me heeft gestuurd terwijl zijn stem woedend klinkt. Ik leg een vinger op zijn lippen en schud rustig mijn hoofd. 'Niemand heeft me gestuurd, en ik ben hier omdat ik nieuwsgierig was naar de bliksem.' Ik haal mijn vinger weer van zijn lippen en kijk hem aan. 'Niemand stuurt mij want ik bepaal zelf wat ik doe' zeg ik met een lichte grijns.


    ~

    Nathan Cross

    Ik grijns even waarna de boog zakt en het draad met de pijl verdwijnt.
    'Dan kan je beter net zo snel weer weg gaan, ik hou niet van mensen en vooral niet vreemde' ik grijns even waarna ik tegen een balk van het huis aan leun en mijn boog langs mijn been zet zodat ik altijd nog snel kan reageren als het nodig is.

    ----

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 0:01 ]

    Aviera Milena Denealy

    'Ten eerste ben ik geen mens maar een vampier' sis ik grijnzend en laat mijn hoektanden weer zien als bevestiging voor hem. 'En ten tweede zoals ik net al zei laat ik me niet sturen.' Ik laat mijn ogen over zijn lichaam glijden en kijk hem dan recht aan. 'Waarom zou ik weggaan?' Vraag ik zonder met mijn ogen te knipperen. 'Ik vind het hier wel leuk anders.'


    ~